Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ok jos pph kuuntelee radiota ulkoillessaan lasten kans?

Vierailija
25.10.2011 |

Meidän pph:lla on kuuloke korvillaan kun haen lapset hoidosta, kuuntelee (hiljaisella) radiota samalla kun ulkoilee lasten kanssa. Olisko mielestäsi ok?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite olen pph ja mun mielestä ei ole ok kuunnella napeilla radioo ulkona.

Vierailija
2/12 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset leikkivät keskenään ja hänen pitää vain seistä ja vahtia. Radio auttaa jaksamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua, mitä pahaa siinä voisi olla.

Itsekin pph, mutta en ole tuotakaan älynnyt. Pitkäksihän tuossa pihassa aika tulee, kun lapset keskenään nätisti leikkivät.

Vierailija
4/12 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

omien lasten kanssa ulkona ja kuunnellut samalla korvanapeilla radiota. Ääni ei ole ollut kovalla mutta en todellakaan voi väittää, että olisin kuullut kaiken mitä pihalla samaan aikaan tapahtuu! On eri asia, jos radio on sisätiloissa päällä hiljaisella kuin napit korvissa kiinni...kokeilkaa vaikka itse.

Vierailija
5/12 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn jopa keskustelemaan lasten kanssa. Ilmeisesti sinulla on ääni liian kovalla kaikesta huolimatta.

Minä olen ollut pari kertaa omien lasten kanssa ulkona ja kuunnellut samalla korvanapeilla radiota. Ääni ei ole ollut kovalla mutta en todellakaan voi väittää, että olisin kuullut kaiken mitä pihalla samaan aikaan tapahtuu! On eri asia, jos radio on sisätiloissa päällä hiljaisella kuin napit korvissa kiinni...kokeilkaa vaikka itse.

Vierailija
6/12 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen rakastellut mieheni kanssa usein kun hoitolapset nukkuu (vai nukkuuko ne, mitäs jos kuuntelee). Radion kuuntelu on pientä.

Vierailija
7/12 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ihan yleistä konttorissa, joten sallisin myös pph:lle.

Vierailija
8/12 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen itse meinannut jäädä autojen ja varsinkin polkupyöräilijöiden yliajamaksi koska en kuule heidän lähestyvän.

Myös pojat skeittilautojen kanssa tulee usein todella kovaa mut pahin sattu puistossa jossa ei odota mitään onnettomuutta.

Teineillä oli jotkut skoottereiden kokoontumisajot meidän lähi leikkipuistossa.En musiikilta kuullut kun yksi suti karmeeta vauhtia kohti,säikähdin "liian" myöhään ja väistin vaistomaisesti samaan suuntaan kuin ajaja.Onneksi hän kaatoi koneensa tahalteen ennen osumaa.

Vierailija
9/12 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuulokkeet ovat sellaiset aika tavismallia, johon ei kuulu mitään korvatulppia tmv. ulkopuolisia ääniä vaimentavia.

Vierailija
10/12 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasten kanssa?

Eli ei ole ok.

Vierailija
11/12 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes käsitä, miksei olisi.

Vierailija
12/12 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tolla periaatteella ei sit vois jutella kenenkään kanssa tai edes vastata puhelimeen.

Varmaan hoitaja kuuntelee sellaisella volyymilla että kuulee ääniä ja voi olla lapsille läsnä.

Hei helou

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän