Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vieras ihminen peilissä?

Vierailija
25.10.2011 |

Onko teille koskaan käynyt niin että katsotte itseänne peilistä, mutta ette tunnista itseänne? En tarkoita, että peilissä olisi joku varsinainen vieras, vaan tunnetta, ettet tiedä kuka olet? Peilissä on tutut kasvot mutta vieras ihminen. En osaa ehkä oikein selittää. Ehkä se on jonkinlaista ulkopuolisuuden tunnetta, en tiedä.

Itselleni käy näin usein ja jään oikein miettimään kuka nainen peilissä oikeasti on, ajatukseni vai ulkokuoreni..

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarkoita veetuilla, mutta minulla oli tuollaista useinkin ennen kuin jouduin masennuksen aiheuttamaan psykoosiin. Ei ole normaalia. :(

Vierailija
2/9 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Näe itsesi eläimenä ja hyväksy lihasi

2. Näe rumuutesi eläimenä ja ymmärrä miksi sait niin monelta pakit. Vihaa itseäsi ja hyväksy heikkoutesi.

3. Näe kauneutesi ja rakastu itseesi. Ymmärrä miksi kumppanisi tai eksäsi hyväksyivät sinut.

4. Tajua ajatuksesi lihallisuus. Ne kumpuavat lihastasi.

Kunnioita ja vaali temppeliäsi. Jätä alkoholi ja epäterveellinen ruokavalio, ota askel kohti pyhempää elämää.

Sytytä kynttilä peilille muistoksi Jumaluudestasi ymmärryksen muistopäivinä.

Jotkut kutsuvat tätä masennukseksi tai psykoosiksi. Se on vain luonnollisin olotila ihmiselle tässä pahassa maailmassa. Olet herännyt salkkari psykoosista todellisuuteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen naamani ja ulkomuotoni prikulleen eikä peilikuva tunne erilliseltä hahmolta kuin minä itse.

Vierailija
4/9 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä meikkaan joka aamu ennen töihin menoa mutta en katso itseäni kunnolla. En vaan tiedä kuka olen. Olin buleissä jokunen viikko sitten ja siellä oli tosi hauskaa. En käytä paljonkaan alkoholia mutta sinä iltana olin iloisessa hiprakassa kunnes menin vessaan. Käsiä pestessä nostin katseen mutta en nähnyt peilissä ketään. Miten mä saatoin olla olematta?

tämä ei ole vitsiä.

AP

Vierailija
5/9 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se helpottaa suuresti elämää ja vähentää stressiä.

Moni ihminen tekee ihmisyydestään liian suuren numeron ja pitää itseään ihmisenä ja tiettynä.

Peiliä katsellessa on tärkeä tajuta ettei ole mitään. Sielä kurkistaa korkeintaa eläin, jota ette ikinä opi tuntemaan. Se eläin valehtelee motiivejaan ja koristelee todellisuutta.

Vierailija
6/9 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö sun käydä juttelemassa jossain?

Vierailija
8/9 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

katselet itseäsi uudella silmällä.

On hyvä tutustua kasvoihinsa. Harva katselee niitä tarpeeksi tarkkaan. On hyvä huomata rumat ja kauniit piirteet.

Sielä kasvojen takana ne ajatukset on. Ne missä sinäkin olet. Vaikket sielä peilissä olisikaan.

Champ champ challallalla lei.

Vierailija
9/9 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen niin rupsahtanut, vanhan ja väsyneen näköinen

en tunnusta että se olisin mä