Nuori nainen imee energiat työssäkäyvältä mieheltä.
Mikä avuksi? Ei meinaa perässä pysyä tämän tuuliviirin naisen tahdissa,mieliteot vaatii valtavia ponnistuksia.Tuntuu etten saa välillä kunnolla nukuttua,ihastunut olen mutta tää käy fysiikan päälle tää suhde.Olen täysin harmaantunut ja en jaksa hirveästi kuin tehdä töitä.Ikäeroa meillä niin että olen 40v ja hän25v.
Kommentit (10)
Itse olen 42 -ja naiseni 24 -vuotias. Olemme asuneet yhdessä nelisen vuotta.
Toki nuorikko on vauhdikas tietyllä tapaa ja ei jaksa aina keskittyä samaan asiaan tuntikausia, mutta meillä on yhteisiä harrastuksia (kävely, urheilu, musiikki, matkustaminen, kodin sisustaminen, kissat jne.) ja käymme myös paljon ulkona kahdestaan tai kavereiden kanssa. Yhteiselämä toimii loistavasti kaikin puolin - myös seksuaalisesti. Minua väsyttää työt paljon enemmän kuin puoliso, joka päinvastoin piristää elämää kummasti. Enkä ole kummemmin harmaantunut tai nuhjaantunut toistaiseksi. Naisen tutut veikkavat minua korkeintaan kolmikymppiseksi.
Oma työni vaatii paljon keskittymistä, matkustamista jne. ja itseasiassa ainakin meillä tuntuu menevän niin, että erilaisuutemme tukevat toisiaan suhteen osalta.
Kannattaisiko tsekata varsinkin urheilun ja ruokavalion osuutta omaan jaksamiseen? Itse urheilen 3-4 kertaa viikossa (pyöräilyä, punttitreeniä, uimista jne) ja syön aika terveellisesti. Uskon, että kaikki virikkeellinen toiminta piristää. Soitan urheilun lisäksi useampaa instrumenttia.
Entä verenpaine? Vai onko ihana nainen narsku?
ikäloppua impotenttia ukkoa halua.
Harva nelikymppinen pysyy enää kaksikymppisen tahdissa...
Niin se munkin mies teki. Hän 27v minä 23v ja uus nainen 33. Ilmeisesti ne miehet ei haluakkaan aina nuorempaa.
antaa ja tietty sinunkin pitää antaa mutta jos vain miellyttät sitä toista esim koska hän on nätti ja nuori niin ei se ole aitoa.
Mikä avuksi? Ei meinaa perässä pysyä tämän tuuliviirin naisen tahdissa,mieliteot vaatii valtavia ponnistuksia.Tuntuu etten saa välillä kunnolla nukuttua,ihastunut olen mutta tää käy fysiikan päälle tää suhde.Olen täysin harmaantunut ja en jaksa hirveästi kuin tehdä töitä.Ikäeroa meillä niin että olen 40v ja hän25v.
Naisesta tuo johtu eikä ikäerosta. Ei tuuliviirin perässä pysy kukaan. Eroon tuommoisesta suhteesta jossa toisen kanssa oleminen vaatii energiaa, eikä anna sitä.
Meillä M35 ja N26.