Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää naapurien elintavat

Vierailija
03.11.2011 |

Muutettiin vuokralle kaupungin rivariin,

Nyt kun on läheltä "päässyt/joutunut" seuraamaan heidän elämäänsä on pistänyt välillä vituttaan kun itse nouset aamulla töihin ja naapurit istuvat aamukahvilla terassilla tupakkaa vetäen ei kiire minnekkään.

Töistä tullessa lueskelen facebookkia ja silmiin osuu heidän päivityksiään

" Sirpaaaa juodaan ensin kahveet ja sit siivotaan"

"Koskas se pelastus armeijan pussi jaettiin?"

" Laiskottelupäivä"

"Sirpaaa keitä sumpit, hyvä juoru"

Kumpikaan ei varmaan päivääkään ole tehnyt töitä, iästä ja lapsikatraasta päätellen. En edes halua tietää monesko mies menossa mutta lasten isä ei ainakaan..

Ja mikä ärsyttävintä, makaavat päivät pitkät kotona ja eivät viitsi edes lapsiaan kasvattaa, ihan hirveitä kakaroita..

En todellakaan tajua miksi kaupunki vuokraa näinkin hienoja asuntoja tuollaisille luusereille jotka eivät pidä pihaaedes kunnossa. Osallistuvat talkoisiin vain jos siellä on tarjolla olutta.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mä vaan tunne naapureitani niin hyvin.

Toiseksi mistä sä tiedät millä he elävät. Entäs jos tekevät töitä kotoa käsin? Kirjailija? Rikkaat vanhemmat, perintö? Vuorotteluvapaa + äippäloma?

Vierailija
2/21 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivityksiä mutta silloin kun käyn facebookissa niin nuo lauseet näkyvät kun avaan facebookin.

Tiedän millä elävät kun olen heidän kanssaan jutellut. Seuraavista asioista tiedän että ei ole mitään muuta kuin luuseri

- vetää sätkää maastohousut ja kulunut hurriganes paita päällä

- viiden sentin juuri kasvu vaaleissa hiuksissa

- Pihassa kaljatölkki tuhkiksena ja ympärillä sata tumppia.

- jouluvalot roikkuu ympäri vuoden, ulkona ja sisällä

- muksuilla paskaset vaatteet päällä ei pipoja tai hanskoja

- Mietitään partsilla seittemän aikaan mistä kaikista paikoista sais nyhdettyä rahaa/ lahjakortteja jouluksi.

Jos olis pokkaa linkittäisin heidän facebook profiilit tänne niin ilman mitää kertomista näkisitte heti että kyseessä ei todellakaan ole mitkään kirjailijat tai muuten työtätekevät ihmiset.. facebook pelejä on pelattu joka päivä ja varmaan joka ainut testi tehty... huoh

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sun naapurit on niin herkullinen juoruilun ja pätemisen kohde, että sullahan on käynyt oikeastaan älyttömän hyvä tuuri. Kehen muuhun sä voisit verrata itseäsi, ja tuntea itsesi oikein hyväksi ihmiseksi? Et ainakaan niihin, jotka ei asu vuokralla kaupungin asunnoissa, vaan omissaan, etkä niihin joilla on sua parempi palkka, työ tai parisuhde. Joten nyt vaan jatkat naapureitten seuraamista ja heidän haukkumistaan, niin pysyy mieli hyvänä. :)

Vierailija
4/21 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko sä joku ihan dille????

Vierailija
5/21 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mulla näy naapureiden päivitykset,mulla näkyy mun kaverilistalla olevien päivitykset.

AP ei ole terve.

Vierailija
6/21 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdyssanatkin hukassa... juurikasvu kirjoitetaan yhteen.

Vierailija
7/21 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu en ole mitään eliittiä, mutta kyllä mua ärsyttää kun itse käyn töissä ja toiset vaan lojuvat kotona ja päivittelevät facebookkia ja eivät sen vertaa viitsi että pitäsivät edes pihansa kunnossa ja vahtisivat kakaroitaan.

Vierailija
8/21 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu en ole mitään eliittiä, mutta kyllä mua ärsyttää kun itse käyn töissä ja toiset vaan lojuvat kotona ja päivittelevät facebookkia ja eivät sen vertaa viitsi että pitäsivät edes pihansa kunnossa ja vahtisivat kakaroitaan.

siellä naapurissa hyvää seuraa, sen kun sanot itsesi irti heti huomenna. Samasta paikasta saat sitten tuloja kuin naapuritkin.

Vierailija
9/21 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mulla näy naapureiden päivitykset,mulla näkyy mun kaverilistalla olevien päivitykset.

AP ei ole terve.

Ei sitten tullut mieleen että naapurit ovat facebook kavereitani (itse ajattelin että se on päivän selvä asia kun kerran sanon että päivitykset näkyvät) koska asuvat siellä päivät pitkät.. kavereitakin heillä on yli 500

ap

Vierailija
10/21 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä naapurissa hyvää seuraa, sen kun sanot itsesi irti heti huomenna. Samasta paikasta saat sitten tuloja kuin naapuritkin.

Minusta jokaisen tulisi elättää itsensä tai ainakin yrittää hakea töitä.

ap

Vierailija
11/21 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma että sulla ei ole omassa elämässä tarpeeksi puuhaa.

Vierailija
12/21 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

ap

[/quote]

toisilla taas voi olla ihan toisenlainen. Elä ja anna toisten elää.

Vierailija
13/21 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

toisilla taas voi olla ihan toisenlainen. Elä ja anna toisten elää.

Kyllä mua jonkin verran kiinostaa mihinkä tässä maassa rahaa syydetään ja pistäähän tuo pienituloista töissäkäyvää vituttamaan että kaksi vauvatehtailijaa makaa perse homeessa sohvalla vuosikausia tekemättä mitään elatonsa eteen. ainoa "raskas" työ on avata haaransa kolmen vuoden välein jollekkin baarilöydölle.

ap

Ps. Kyllä mä silti elän eikä tää mun elämään mitenkään vaikuta kunhan nyt joskus pistää vituttaa mutta juu en yhtään ihmettele että nää samanlaiset luuserit lorvii täällä kun saavat näin paljon sympatiaa.

Vierailija
14/21 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin asun kaupungin vuokratalossa ja meno on naapureilla sama kuin teidän. Röökiä ja himassa lojumista, lapset sikailee ulkona ja TUHOAA ja sotkee kaikki paikat.

Vituttaa nämä kaikki luuseri-pummit!

Vierailija
15/21 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kybäst vetoo et toi Sirpa ja sen mies o snadist älykkäämpii ihmisii, kuin ap on.

Kylhän sen jo huamaa ku kelaa et millanen provo toi ap oikein o.

Sitä ärsyttää olla koira, mut nuuskii ja nuuskii paskasii perii päivästä päivään eikä osaa lopettaa vaikka paskaahan sil on jo pää ihan täynnänsä.

T: punkkari äiti

Vierailija
16/21 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka ei ymmärrä miten tämä yhteiskunta toimii tai ei välitä. Ovat syntyneet syrjäytyneeseen perheeseen ja oppineet jo lapsuudenkodistaan että sossurahoilla eläminen on ihan normaalia. Kaikki eivät edes pärjäisi työelämässä. Tai eivät usko että pärjäisivät. Huono itsetunto, ovat kasvaneet siihen että kuuluvat sossupummiluokkaan joiden elämäntapa on tämä.

Vierailija
17/21 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin asun kaupungin vuokratalossa ja meno on naapureilla sama kuin teidän. Röökiä ja himassa lojumista, lapset sikailee ulkona ja TUHOAA ja sotkee kaikki paikat.

Vituttaa nämä kaikki luuseri-pummit!

Vierailija
18/21 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääse asumaan jos käy töissä ja tienaa oman elantonsa:)) just..

Vierailija
19/21 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kybäst vetoo et toi Sirpa ja sen mies o snadist älykkäämpii ihmisii, kuin ap on.

Kylhän sen jo huamaa ku kelaa et millanen provo toi ap oikein o.

Sitä ärsyttää olla koira, mut nuuskii ja nuuskii paskasii perii päivästä päivään eikä osaa lopettaa vaikka paskaahan sil on jo pää ihan täynnänsä.

T: punkkari äiti

sun tekstistä.. vajukki? koira? paskanen perä?

Vetele hieman vähemmän sätkää ja vastaile vasta sitten:D

ap

Vierailija
20/21 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan tajunnut näitä ihmisiä, jotka valittavat, kun joutuvat elättämään sosiaalipummeja. Ensinnäkin jokaisella on varmasti mahdollisuus tehdä samoin, jos se sossuelämä oikeasti on muka niin kadehdittavaa ja oma elämä niin kamalaa. Siitä vaan irtisanoutumaan heti tänään!

Toisekseen Suomessa ei tulla koskaan pääsemään täystyöllisyyteen, joten eikö se nyt ole ihan hemmetin sama, menevätkö työssäkäyvien veroeurot niille jotka oikeasti hakevat töitä mutta eivät kuitenkaan saa vai niille jotka eivät edes hae. Lopputulos ja rahamäärä on kuitenkin ihan sama, ei se miksikään muutu vaikka ne pummitkin saataisiin kaikki rustaamaan työhakemuksia päivät pitkät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi