Taas sitten yksi mulkku
kuvittelee olevansa Jumala ja tappaa koko perheensä. Millä okeudella he veivät elämän mahdolllisuudet myös muilta ..kysyn vaan. Se on saatanan itsekästä touhua..olis hakenut apua..mutta ei suomalainen mies..kun tuntuu pahalta niin otetaan elämä pois siinä sivussa myös pieneltä pojalta. Suututtaa ja surretta niin vietävästi tämän pienen pojan puolesta. joka ei sitä ansaitse..saatanan isekäs paskaläjä. Jos teet lapsia niin sinulla on VASTUU hakea apua ongelmiin eikä listiä koko perhettä. Milloin nämä ihmiset tämän tajuavat. On niin surullista että.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011102514633156_uu.shtml
Kommentit (12)
mun täytyy ap:n provosoimana tunnustaa että olen itse ollut tilanteessa, jossa koko perheen kuolema tuntui ainoalta mahdollisuudelta. Juuri tilanteessa, jossa sillä pienellä pojalla oli ongelmia ja niihin oli haettu apua vuosikausia ja se apu tuntui vain pahentavan koko tilannetta entisestään, niin että mitään, todellakaan mitään kuolemaa parempaa tulevaisuutta ei lapsella enää ollut. TOdellakin tuntui siltä, ettei hänellä
enää muuta ole jäljellä kuin toivo hiljaisesta poispääsystä. EIkä meidän perhettä siitä mikään apu nostanutkaan. Itse otin muutaman kymppitonnin lainaa ja ostin terveydenhoidollisen avun ja pari yksityiskotiopettajaa, jotka mahdollistivat lapsen kuntoutumisen ja koulunkäynnin. Lainaa maksan vielä seuraavat vuosikymmenet, mutta lapsella on taas tulevaisuus. velvollisuus hakea yhteiskunnan apua - my ass!miten asiat voivat loksahtaa paikoilleen kun niihin tarttuu. Vaihtoehto ei ole koskaan koko perheen surmaaminen.Terkuin ketjun aloittaja.
palaan tähän vielä: ymmärräthän sä, että useimmat suomalaiset ihmiset ois jääneet jumiin tuohon loukkuun täysin siitä huolimatta, miten olisivat yrittäneet "tarttua asioihin", koska ihan kylmästi ottaen täällä on aika harvoja ihmisiä, jotka voivat saada muutaman kymppitonnin lainaa ihan noin vain ilman, että se menee mihinkään materiaaliseen sijoituskohteeseen ja joilla entisten asuntolainojen jne jälkeen tai vuokrallakaan asuessa riittää vakuuksia tuohon? Ei mullakaan riittänyt, panttasin oman ja vanhempieni ja appivanhempienikin luottotiedot. Ja kuitenkin oikeasti kaikki oli kyse nimenomaan tuosta rahasta, koska julkinen terveydenhuolto ei auta ihmistä, joka on vähän vammainen, muttei kuitenkaan ihan tarpeeksi avuton.
Tääläkin on monesti lukenut, kuinka masentunut ja työnsä menettänyt mies kannattaa jättää.
Mikähän on miehen suurin pelko. Varmaan se että vaimo jättää, kun ei tule rahaa taloon.
Kaikki on mennyt. Siinä tapauksessa on sama, kuin perhe kuolee.
Pahinta on tietenkin, jos vaimolla on uusi rikkaampi mies katsottuna ja riita johtuu rahasta.
Tällöin nainen on miehen silmissä huijari ja halpa huora.
Pitää ajatella myös miehen kannalta. Naisilla ei ole samaa taakkaa taloudellisesti perheestään.
Veikkaan että tapaukseen liittyy vahvasti raha tai toinen mies.
Kun ihmisen päässä pimahtaa niin sitten pimahtaa. Milloinkohan ap sen tajuaa?
Tääläkin on monesti lukenut, kuinka masentunut ja työnsä menettänyt mies kannattaa jättää. Mikähän on miehen suurin pelko. Varmaan se että vaimo jättää, kun ei tule rahaa taloon. Kaikki on mennyt. Siinä tapauksessa on sama, kuin perhe kuolee. Pahinta on tietenkin, jos vaimolla on uusi rikkaampi mies katsottuna ja riita johtuu rahasta. Tällöin nainen on miehen silmissä huijari ja halpa huora. Pitää ajatella myös miehen kannalta. Naisilla ei ole samaa taakkaa
udellisesti perheestään. Veikkaan että tapaukseen liittyy vahvasti raha tai toinen mies.
sitten tapan lapseni ja eväään häneltä mahdollisuuden tulevaisuuteen vai..en millään jaksa ymmärtää näitä ymmärtäjiä. Joo kun mnenn huonosti niin kyllä sen ymmärtää, että lapsi pitää tappaa..perkele ei ole mitään niin kamalla että sen takia pitää tappaa oma poika. Se on vain itsekkyyttä ja itselle helpoin tie. Ei tartte käydä käsiksi ongelmiin ja omaan minään ja yrittää selvityä edes lapsen tähden. Omasta kokemuksesta tiedän, että masennuksesta selviäminen on raskas tie ja siksi mielestäni tämä mies valitsi itselleen helpoimman tien sen kummemmin ajattelematta omaa pientä poikaansa ja hänen elämää ja tulevaisuutta. Puhutaan kerrankin asioiden oikeilla nimillä eikä aina ymmärretä..tämmöistä ei voi ymmärtää..raukkis oli äijä ja sillä siisti.
ovat uhranneet kaikkensa perheelleen. Kun joku menee vikaan... Niin alkaa mutterit löystymään.
Työttömyys, pahat velat, vaimolla toinen mies...
Mitä suku ajattelee?
Jättääkö vaimo velkojen takia?
Miksi sillä on toinen mies, kun vielä rakastan sitä?
Menetän lapsenikin.
Kaikkea tälläistä pyörii täydellisen isän päässä. Ei sillä ole edes suhdetta viinapulloon.
Mitään ei jää käteen, kun lähtevät.
Monelle viina on pelastus. Siksi useilla entisillä kunnon iseillä on paha alkoholiongelma.
Mut olis nyt edes ittensä tappanut. Mikähän lienee syynä tuohon tekoon?
mutta ikävää yleistämistä sun aloitus, naiset pystyy ihan samaan täällä Suomessa.
Lapsensurmaaja ajattelee tekevänsä lapselle _palveluksen_.
Kyllähän tälläkin palstalla listitään henkisesti jokaikinen joka tarvitsisi apua. Tämä on paska ja kylmä maailma, paskat ihmiset, kyttääjät, alistajat, kiusaajat.
Toisaalta jos tämä äiti on ollut palstamamma, hänen vaatimuksensa ovat voineet olla liian isot ja isä on murtunut niiden alla.
mun täytyy ap:n provosoimana tunnustaa että olen itse ollut tilanteessa, jossa koko perheen kuolema tuntui ainoalta mahdollisuudelta. Juuri tilanteessa, jossa sillä pienellä pojalla oli ongelmia ja niihin oli haettu apua vuosikausia ja se apu tuntui vain pahentavan koko tilannetta entisestään, niin että mitään, todellakaan mitään kuolemaa parempaa tulevaisuutta ei lapsella enää ollut. TOdellakin tuntui siltä, ettei hänellä enää muuta ole jäljellä kuin toivo hiljaisesta poispääsystä.
EIkä meidän perhettä siitä mikään apu nostanutkaan. Itse otin muutaman kymppitonnin lainaa ja ostin terveydenhoidollisen avun ja pari yksityiskotiopettajaa, jotka mahdollistivat lapsen kuntoutumisen ja koulunkäynnin. Lainaa maksan vielä seuraavat vuosikymmenet, mutta lapsella on taas tulevaisuus. velvollisuus hakea yhteiskunnan apua - my ass!
mun täytyy ap:n provosoimana tunnustaa että olen itse ollut tilanteessa, jossa koko perheen kuolema tuntui ainoalta mahdollisuudelta. Juuri tilanteessa, jossa sillä pienellä pojalla oli ongelmia ja niihin oli haettu apua vuosikausia ja se apu tuntui vain pahentavan koko tilannetta entisestään, niin että mitään, todellakaan mitään kuolemaa parempaa tulevaisuutta ei lapsella enää ollut. TOdellakin tuntui siltä, ettei hänellä
enää muuta ole jäljellä kuin toivo hiljaisesta poispääsystä. EIkä meidän perhettä siitä mikään apu nostanutkaan. Itse otin muutaman kymppitonnin lainaa ja ostin terveydenhoidollisen avun ja pari yksityiskotiopettajaa, jotka mahdollistivat lapsen kuntoutumisen ja koulunkäynnin. Lainaa maksan vielä seuraavat vuosikymmenet, mutta lapsella on taas tulevaisuus. velvollisuus hakea yhteiskunnan apua - my ass!
miten asiat voivat loksahtaa paikoilleen kun niihin tarttuu. Vaihtoehto ei ole koskaan koko perheen surmaaminen.Terkuin ketjun aloittaja.
mutta ikävää yleistämistä sun aloitus, naiset pystyy ihan samaan täällä Suomessa.
mutta suurimmaksi osaksi tekijät ovat miehiä.
Siksi olis hyvä että löytyisi muutakin elämää. Esim kaljakavereita. Sääli jos vaimo ei anna tehdä mitään muuta, kuin olla täydellinen perheenisä.