Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko joku olla noin kaunis

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mutta ei kaunis. Liian lapsellisen näköinen ollakseen kaunis vielä.

Mutta olisipa kiva nähdä nuo kuvat ILMAN photosoppausta.. :)

Vierailija
2/10 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten vielä noin jumalainen vartalo.. HUOKAUS. Kateus nostaa täällä aika vahvasti päätään..

..Ja mikäli olen tätä av-palstaa yhtään oppinut tuntemaan, uskon että tähän avaukseen tulee kommentteja "ei kaunis" "ruma" "olen paremman näköinen" "liian laiha" "liian lihava"... jne jne..

Vierailija
4/10 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten vielä noin jumalainen vartalo.. HUOKAUS. Kateus nostaa täällä aika vahvasti päätään..

..Ja mikäli olen tätä av-palstaa yhtään oppinut tuntemaan, uskon että tähän avaukseen tulee kommentteja "ei kaunis" "ruma" "olen paremman näköinen" "liian laiha" "liian lihava"... jne jne..

Mielestäni Adrianan kasvot ovat tylyt, eivätkä huomiotaherättävän kauniit. Täällä Välimeren rannalla, jossa asustelen, näen päivittäin kauniimpia tyttöjä - yksi heistä on tyttöystäväni.

Adrianan kroppa toki on sensuelli ja mallin mitoissa, vaikka luonnollista selluliittia onkin siloiteltu photoshoppaamalla (muistan nähneeni jossain aidompia kuvia hänestä).

T: mies maailmalta

Vierailija
5/10 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten vielä noin jumalainen vartalo.. HUOKAUS. Kateus nostaa täällä aika vahvasti päätään.. ..Ja mikäli olen tätä av-palstaa yhtään oppinut tuntemaan, uskon että tähän avaukseen tulee kommentteja "ei kaunis" "ruma" "olen paremman näköinen" "liian laiha" "liian lihava"... jne jne..

Mielestäni Adrianan kasvot ovat tylyt, eivätkä huomiotaherättävän kauniit. Täällä Välimeren rannalla, jossa asustelen, näen päivittäin kauniimpia tyttöjä - yksi heistä on tyttöystäväni. Adrianan kroppa toki on sensuelli ja mallin mitoissa, vaikka luonnollista selluliittia onkin siloiteltu photoshoppaamalla (muistan nähneeni jossain aidompia kuvia hänestä). T: mies maailmalta

Mitä teet vauva.fi- palstalla?

Vierailija
6/10 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

maailman eniten kauneuskirurgisia operaatioita? ja sitten siellä on vielä paljon esim. saksalaisia jotka on sekoittuneet eri rotuihin, on tuloksena kauniita ihmisiä.

jos suomalaisiakin olis kymmeniä miljoonia, olis meilläkin enemmän kaunottaria.

Vierailija
7/10 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sallitko minun kysyä?

Mitä teet vauva.fi- palstalla?

Ketkä täällä saa käydä?

Vierailija
8/10 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sallitko minun kysyä? Mitä teet vauva.fi- palstalla?

Ketkä täällä saa käydä?

Kysyin mielenkiinnosta miksi hän käy tällä palstalla. Onkohan ajatusmaailmasi "hiukan" vinksallaan jos näet kysymykseni jotenkin kieltona..

Vierailija
9/10 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä ei kateutta sentään. Makuasioista, jos joistain, passaa kiistellä. Vai oliko jollakulla täällä halua käydä kränäämään faktaluontoisista seikoista?

Minusta tuo ei ole erityisen kaunis nainen. En toki rumaksikaan sano, mutta huulethan tuolla on turpeat. Tulee mieleen, että liekö saanut hiukan kuritusta. Vartalosta en sano mitään, kun eihän siitä näy pään lisäksi kuin hartiat.

Älä siis viitsi mökötellä, jos joku on eri mieltä kanssasi. Pikemminkin voisit kertoa, mikä tuossa naisessa on erityisen kaunista. Minusta hän nimittäin näyttää enintäänkin sellaiselta hyvännäköiseltä, paitsi että huulet on turpeat. Tällä hetkellä paksut huulet näyttävät olevan muotia, ja saahan siihen yleiseen kauneusnäkemykseen yhtyä. On kuitenkin ihan kohtuullista huomioida, että monet ovat toista mieltä. Ja tällaisessa nettikeskustelussa ei taida olla mahdollisuutta aloittaa syvällisempää keskustelua kauneusarvostelmien perusteista, vaikka se kai tässä olisi viisainta.

Vierailija
10/10 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta googlesta löytyy aikas nameja kuvia tuostakin naisesta...