Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei seksiä vaikka kumpikin haluaa...miten päästä taas vauhtiin?

Vierailija
24.10.2011 |

Toivoisin asiallista pohdintaa. Olemme kahden lapsen vanhemmat ja rakastamme toisiamme, vaikka monenlaista vaikeutta on parisuhteessa ollut. Suurin ongelma on seksin puute. Riitelemme asiasta jatkuvasti mutta olemme jotenkin ihan lukossa. Kumpikaan ei saa tehtyä aloitetta vaan odottaa toisen lähestyvän, ja mitään ei siis tapahdu ja katkeruus lisääntyy. Mieheni ei oikein osaa sanoa asioita (ei kutsu minua seksikkäksi eikä sano haluavansa minua) ja minä taas kaipaisin juuri sanoja, jotta syttyisin. Tämä pattitilanne on jatkunut jo vuosia ja riipii meitä molempia. Aina kun riidellään asiasta, mies sanoo rakastavansa ja haluavansa minua, mutta vain ikään kuin "pakotettuna" sanoo tämän. Ahdistaa. Sitten kun itse tunnen itseni rumaksi ja epäkiinnostavaksi kun en saa kauniita sanoja, en uskalla itse lähestyä toista.

Olen kuitenkin ihan hyvännäköinen, normaalivartaloinen nainen, ja saan muilta miehiltä paljonkin huomiota.

Onko teillä muilla ollut tällaista? Miten päästä käyntiin ja saada seksielämä takaisin?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
24.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä tarvitset sanoja, mies tekoja. Miksi sinun pitäisi saada sanoja, jos mies ei saa tekoja? Miksi naisen pitäisi saada ensin ne sanat ja miehen vasta sitten teot? Miksi et voi ensin vietellä miestä vällyjen väliin ihan vain suoraviivaisesti?

Ihan vain herättelen suakin ajattelemaan, että teitä on siinä kaksi ajatustenne ja tunteidenne kautta.

Me olemme mieheni kanssa käyneet nyt muutaman kuukauden verran pariterapiassa ja suurin oppi on se, että meidän pitäisi ensin ajatella puolisomme tunteita hänen tekojen ja sanojen takana. Samoin meidän pitäisi ajtella omia sanojamme ja tekojamme siten, että miltä ne puolisosta kuulostaa. Hän ei ymmärrä välttämättä sanojasi kuten sinä ne tarkoitat. Hänelle "miksi et sano minusta mitään kaunista" voi olla arvosteleua (et kelpaa minulle tuollaisena, sinun pitäisi olla toisenlainen ja puhua minulle toisella tavalla).

Jumitilanteessa mies ei helposti lähde sua kehumaan. Suosittelisin lämpimästi sitä, että sinä näet nyt vaivaa. Kehu sinä meistä, viettele hänet. Säännöllisesti, ei vain kerran. Anna miehesi kokea, että sinä haluat hänet, haluat rakastaa ja rakastella. Mikään ei sytytä miestä niin kuin halukas nainen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä