Miesystäväni käski minun lopettaa palstan lukemisen.
Olen nuori 26-vuotias tuleva äiti. Olen seurustellut avomieheni kanssa 2 vuotta ja hajamielisesti syötyjen ehkäisypillereiden takia olen nyt raskaana. Keskustelimme asiasta ja poikaystäväni sanoi tukevansa minua mitä tahansa päätän. Päädyimme siis pitämään tulevan lapsen.
Nyt siis asiaan: olen jo pidemmän ajan lueskellut aihe vapaa palstaa, vaikka en tuolloin ollutkaan raskaana tai suunnitellut perhettä. Nyt miesystäväni on kieltänyt minua lukemasta tätä palstaa, sillä se vaikuttaa hänen mielestään minuun erittäin negatiivisesti. Miesystäväni mukaan mielikuvani äitiydestä ja naiseudesta on palstan vuoksi erittäin negatiivinen ja vääristynyt.
Kommentit (23)
Heippa,
mies ei kyllä mitenkään ole koskaan rajoittanut minun elämääni ja antaa minun tehdä omat päätökseni. Nyt hän on vain huolissaan minun suhtautumisestani vauvaan, itseeni ja tulevaan äitiyteen, sillä hänen mielestään kaikki huoleni johtuvat tästä palstasta. Puhumme miehen kanssa paljon ja kerron usein mitä olen täältä lukenut. Tämän vuoksi hän pyysi minua lopettamaan palstan lukemisen, sillä siitä ei hänen mielestään ole minulle muuta kuin haittaa.
t. ap
on fiksusti sanonut ja ihan aiheesta.Tämä palsta on internetin mielisairain paikka ja av mammat jumittavat täällä vaikka maailma loppuisi he eivät sitä huomaisi.
Näin vanhempana naisihmisenä eli pikemminkin mummo- kuin äiti-iässä olevana joudun tunnustamaan, että ehkä parempi totella tässä asiassa miestäsi. Tässä iässä sitä osaa jo suhtautua kaikenlaisiin hömpötyksiin ns. maalaisjärjellä.
En lue läheskään kaikkia ketjuja enkä ole niin herkkäsieluinen, että ottaisin itseeni tylyt kommentit. Sen sijaan täällä on toisinaan aika uskomattomia tarinoita, nimenomaan vauvoihin liittyviä.
Kunhan sitten pidät varasi, että kyseessä on todellakin vain tämä palsta eikä mies ryhdy rajoittamaan muutenkin elämääsi.