Oli pakko teeskennellä hullua että sai eläkkeen ja toimeentulonsa turvattua.
Kommentit (38)
kerta kun haen apua hulluutteeni, etten ole riittävän hullu. Heti tuli terveempi olo, kun päätin lakata olemasta hullu.
Ens keväänä on kyllä taas pakko tulla hulluksi tai keksiä jotain muuta, kun eläke on katkolla kesäkuussa.
Onko ehdotuksia mikä diagnoosi kannattaa hankkia että saa pysyvän eläkkeen?
niin kannattaa tosiaan muistaa mitä eläkeläisstatus tuo tullessaan... eläkeläiset siirtyvät terveydenhuollonkin silmissä kakkoskansalaisiksi. esim kuntoutukseen ei eläkkeellä pääse..ja huom se koskaa myös sitä, että siinä vaiheessa kun olet eläkkeellä ei niitä kiinnosta sun jalankaan hoito tai muu fyysinen vaiva joka sulle saattaa tulla
arvauskeskusta kummempaan hoitoon, jalalle ei ole kuntoutusta koskaan edes tarjottu. Ja sokeritautia mulle tyrkyttävät, ei kiinnosta, torstaina olis sokerirasitus, muttei ole motivaatiota mennä ja aloittaa lääkitystä.
Mitä lyhyempi loppuelämä, sen parempi. Ja mihin mua pitäis kuntouttaa? En ole takaisin töihin enää koskaan haluamassa, työnteko ei oo tavoittelemisen arvoista.
Erikoissairaanhoitoon pääsee vain sillai että teloo ittensä uudestaan tai tekee jotain ittelleen tahallaan, muuten sinne ei pääse kuin rahalla.
kun on saatu pennut heivattua virikehoitoon ja kusipää meni suojatöihinsä, ihanaa saan olla yksin ja rauhassa koko pitkän päivän. ap
panacodia kurkkukipuun vetäisin. Kai se sit alettava naputtelemaan opiskelutehtäviä koneelle, kun ei tässä nyt niin hulluja olla etteikä opiskelemaan pystyis.
Ja varmaan pitää hakee jotain mikroruokaa lähikaupastakin ja ehkä jos suihkuun menis, niin olis tän päivän hommat pulkassa.
Ja pari elokuvaa vois illan päälle viel kattoo.
Olen kyllä hullu, mutta näyttelen tervettä, toisaalta pyrin työelämään eli taidankin olla oikeasti.
Minä oon ajatellut että siinä vaiheessa jos en tule enää toimeen voisin tehdä jotain semmoista, että istun lopun elämäni vankilassa siitä.
Vierailija kirjoitti:
niin kannattaa tosiaan muistaa mitä eläkeläisstatus tuo tullessaan... eläkeläiset siirtyvät terveydenhuollonkin silmissä kakkoskansalaisiksi. esim kuntoutukseen ei eläkkeellä pääse..ja huom se koskaa myös sitä, että siinä vaiheessa kun olet eläkkeellä ei niitä kiinnosta sun jalankaan hoito tai muu fyysinen vaiva joka sulle saattaa tulla
Minä olen saanut ensiluokkaista hoitoa reumaan siitä huolimatta, että olen eläkkeellä latvan takia.
paljonko hullun papereilla saa eläkettä? siis käteen kaiken sossun ja muu lisäksi?
Varmaan pitää olla 10 vuotta hullu tai pidempään. Kai sitä muiltakin kysytään kuin sinulta. Suosittelen kuitenkin toimeentulotukea.
Hävettää! Sanoin puistossa eräälle äidille VAHINGOSSA olevani tk-lääkäri. :(
Vierailija kirjoitti:
Varmaan pitää olla 10 vuotta hullu tai pidempään. Kai sitä muiltakin kysytään kuin sinulta. Suosittelen kuitenkin toimeentulotukea.
jpudin v 2003 psykoosiin ja a1 osastolle kun olin paastonnut itseni melkein hengiltä eli painoin 43 kg ja paasto kesti 70 päivää
menetin siinä uskoni
sitten kun olin siellä osastolal pää sekaisin 1,5 kk niin pääsin sieltä helvetist pois
sossun ukko sanoi että ootko harkinnut jos saisit mielentreyseläkettä? ois pitänyt silloin ottaa oisin varmaan saanut
vittu
no sitten paranin demoneista eli spyskoosista ja olin 2 vuotta ala asteen openakin ja kunto hyvä , sitten aloinkin dokaamaan kaljaa ja ei kinnostanut olla opena
sillä tiellä, työtön ja paska, ei kiinnosta kuin Tempaus eli Jeesusken toinen tulemus ja jos pääsis jonnekin aurinkoon nostelee puntteja
Mitenkähän tuokin onnistuu??
Mulla on pari sairautta jotka aiheuttaa kovaa kipua ja tietty masennusta kun ei apua saa. Kävin juuri psykiatrilla vuositarkastuksessa ja itkuksihan se meni väsymyksen ja kipujen takia. Ikääkin sen verran että uraa on tehty 35v
Loppulause psykiatrilta: no ei näillä masennusdiagnooseilla kyllä eläkettä saa, pitää vaan pärjäillä...
Sitten kaikki perkeleen parikymppiset nyyhkyt pääsee tuosta vain eläkkeelle??
Tiedän vastaavan tapauksen, joka haluaa vain nukkua kaiket päivät ja käyttää huumeita. Siksi on lukenut mielenterveysongelmista paljon, että voi teeskennellä lääkäreille mielisairasta. Ihan joka lääkäri ei ole sitä kuitenkaan uskonut. Tämä vastaava tapaus uhkailee itsemurhalla somessa harva se viikko.
ap, terve ihminen ei teeskentelisi sairasta... terve haluaisinkin pysyä terveen papereissa.