Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oli pakko teeskennellä hullua että sai eläkkeen ja toimeentulonsa turvattua.

Vierailija
23.10.2011 |

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
24.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, terve ihminen ei teeskentelisi sairasta... terve haluaisinkin pysyä terveen papereissa.

Vierailija
22/38 |
24.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerta kun haen apua hulluutteeni, etten ole riittävän hullu. Heti tuli terveempi olo, kun päätin lakata olemasta hullu.

Ens keväänä on kyllä taas pakko tulla hulluksi tai keksiä jotain muuta, kun eläke on katkolla kesäkuussa.

Onko ehdotuksia mikä diagnoosi kannattaa hankkia että saa pysyvän eläkkeen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
24.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kannattaa tosiaan muistaa mitä eläkeläisstatus tuo tullessaan... eläkeläiset siirtyvät terveydenhuollonkin silmissä kakkoskansalaisiksi. esim kuntoutukseen ei eläkkeellä pääse..ja huom se koskaa myös sitä, että siinä vaiheessa kun olet eläkkeellä ei niitä kiinnosta sun jalankaan hoito tai muu fyysinen vaiva joka sulle saattaa tulla

Vierailija
24/38 |
24.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvauskeskusta kummempaan hoitoon, jalalle ei ole kuntoutusta koskaan edes tarjottu. Ja sokeritautia mulle tyrkyttävät, ei kiinnosta, torstaina olis sokerirasitus, muttei ole motivaatiota mennä ja aloittaa lääkitystä.

Mitä lyhyempi loppuelämä, sen parempi. Ja mihin mua pitäis kuntouttaa? En ole takaisin töihin enää koskaan haluamassa, työnteko ei oo tavoittelemisen arvoista.

Erikoissairaanhoitoon pääsee vain sillai että teloo ittensä uudestaan tai tekee jotain ittelleen tahallaan, muuten sinne ei pääse kuin rahalla.

Vierailija
25/38 |
24.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on saatu pennut heivattua virikehoitoon ja kusipää meni suojatöihinsä, ihanaa saan olla yksin ja rauhassa koko pitkän päivän. ap

Vierailija
26/38 |
24.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

panacodia kurkkukipuun vetäisin. Kai se sit alettava naputtelemaan opiskelutehtäviä koneelle, kun ei tässä nyt niin hulluja olla etteikä opiskelemaan pystyis.

Ja varmaan pitää hakee jotain mikroruokaa lähikaupastakin ja ehkä jos suihkuun menis, niin olis tän päivän hommat pulkassa.

Ja pari elokuvaa vois illan päälle viel kattoo.

Vierailija
27/38 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä hullu, mutta näyttelen tervettä, toisaalta pyrin työelämään eli taidankin olla oikeasti.

Vierailija
28/38 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän Psykikselle tapahtui?

Vierailija
29/38 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon ajatellut että siinä vaiheessa jos en tule enää toimeen voisin tehdä jotain semmoista, että istun lopun elämäni vankilassa siitä.

Vierailija
30/38 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

niin kannattaa tosiaan muistaa mitä eläkeläisstatus tuo tullessaan... eläkeläiset siirtyvät terveydenhuollonkin silmissä kakkoskansalaisiksi. esim kuntoutukseen ei eläkkeellä pääse..ja huom se koskaa myös sitä, että siinä vaiheessa kun olet eläkkeellä ei niitä kiinnosta sun jalankaan hoito tai muu fyysinen vaiva joka sulle saattaa tulla

Minä olen saanut ensiluokkaista hoitoa reumaan siitä huolimatta, että olen eläkkeellä latvan takia.

Vierailija
31/38 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljonko hullun papereilla saa eläkettä? siis käteen kaiken sossun ja muu lisäksi?

Vierailija
32/38 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan pitää olla 10 vuotta hullu tai pidempään. Kai sitä muiltakin  kysytään kuin sinulta. Suosittelen kuitenkin toimeentulotukea.

Vierailija
33/38 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sun varmman tartte teeskennellä.

Vierailija
34/38 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää! Sanoin puistossa eräälle äidille VAHINGOSSA olevani tk-lääkäri. :(

Vierailija
35/38 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yle Areenasta jo katsottavissa Perjantain Pipsa-dokkari

Vierailija
36/38 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan pitää olla 10 vuotta hullu tai pidempään. Kai sitä muiltakin  kysytään kuin sinulta. Suosittelen kuitenkin toimeentulotukea.

jpudin v 2003 psykoosiin ja a1 osastolle kun olin paastonnut itseni melkein hengiltä eli painoin 43 kg ja paasto kesti 70 päivää

menetin siinä uskoni

sitten kun olin siellä osastolal pää sekaisin 1,5 kk niin pääsin sieltä helvetist pois

sossun ukko sanoi että ootko harkinnut jos saisit mielentreyseläkettä? ois pitänyt silloin ottaa oisin varmaan saanut

vittu

no sitten paranin demoneista eli spyskoosista ja olin 2 vuotta ala asteen openakin ja kunto hyvä , sitten aloinkin dokaamaan kaljaa ja ei kinnostanut olla opena

sillä tiellä, työtön ja paska, ei kiinnosta kuin Tempaus eli Jeesusken toinen tulemus ja jos pääsis jonnekin aurinkoon nostelee puntteja

Vierailija
37/38 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkähän tuokin onnistuu??

Mulla on pari sairautta jotka aiheuttaa kovaa kipua ja tietty masennusta kun ei apua saa. Kävin juuri psykiatrilla vuositarkastuksessa ja itkuksihan se meni väsymyksen ja kipujen takia. Ikääkin sen verran että uraa on tehty 35v

Loppulause psykiatrilta: no ei näillä masennusdiagnooseilla kyllä eläkettä saa, pitää vaan pärjäillä...

Sitten kaikki perkeleen parikymppiset nyyhkyt pääsee tuosta vain eläkkeelle??

Vierailija
38/38 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän vastaavan tapauksen, joka haluaa vain nukkua kaiket päivät ja käyttää huumeita. Siksi on lukenut mielenterveysongelmista paljon, että voi teeskennellä lääkäreille mielisairasta. Ihan joka lääkäri ei ole sitä kuitenkaan uskonut. Tämä vastaava tapaus uhkailee itsemurhalla somessa harva se viikko.