Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hemmettiä isänpäivälahjaksi vaarille, jolla on jo kaikkea?

Vierailija
07.11.2005 |

Miehelle keksin tuhat hyvää lahjaideaa pienelläkin rahalla, sillä häneltä ja meiltä kodista " puuttuu" vielä vaikka mitä, mutta omalle isälleni ja lasten vaarille en kertakaikkiaan keksi mitään. Onko teillä mitään kivoja lahjaideoita kuuskymppiselle tyylitietoiselle arkkitehdille, jolla on jo kaikki ja vähän enemmänkin? Jotain missä olisi sitten vaikka vitsiä tm. idea? Tai sitten jotain pientä " turhaa" , mutta käyttökelpoista. AINA kun pitäisi vanhemmille ostaa jotain, olen ihan hukassa.

Ja siis vanhempani ovat rikkaita, minä en, joten ei mitään hirveän kallista.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli osta jokin kiva ruukku ja siihen siemeniä ja multaa. Istutat tietenkin siemenet valmiiksi ja sitten kirjoitat kukan kasvatus lorun. Ideana tietty, että lapsenlapset sitten aina joka kerta vieraillessaan tarkistavat kasvin voinnin. PS kasvihan voi olla vaikka chilin taimi.

Vierailija
2/22 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sinne lisäksi Muumipappa -sukat. Sukat kun ovat aina tarpeellisia. Meillä lapsilla on siis pappa eikä ukki tai vaari tai isoisä.

Ajattelin ostaa myös meidän perheeseen pikkuhiljaa noita Arabia Muumi -mukeja, noihin muumeihin kun olemme tytön kanssa molemmat hurahtaneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja isälläni oli vielä synttäritkin viime viikonloppuna.Heh,heh....

Vierailija
4/22 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran yhessä kaupassa oli myynnissä pikkunen rasia, avattava sellanen. kansi auki ja keskellä laatikkoa oli pieni pyöreä karvatupsu. jotain teddykarvaa tai muuta. ja sitten alle painettu teksi: navanlämmitin

Huippu! Jos sulla aikaa ja viitseliäisyyttä, niin tee itse. Näpertelet jonku rasian tai käytät jotain vanhaa pikku rasiaa, käyt vaikka Tiimarista tai jostain. kirjotat tai tulostat " navanlämmittimen" ja käytät vaikka pumpulia, jossei satu teddyä tms. kangaspalaa olemaan.

Huumoria jos ei muuta :)

Vierailija
5/22 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paappa on niin pehmonen, että nukkuu ikionnellisena sillä tyynyliinalla.

Vierailija
6/22 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen jo vuosikaudet lahjoittanut isälleni vain kortin, jossa on itse kirjoittamani runo. Turha " pakkokuluttaminen" on rasittavaa, kun ei ihminen mitään tarvitse.

Vierailija
7/22 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isä myös kuuskymppinen ja rahakas (etenkin muhun verrattuna)

yksi mieluisa lahja oli valokuvista teetetty tyynyliina johon kirjoitin kangastussilla lisäkommentteja

Vierailija
8/22 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse teen aina isälleni/vaarille voileipäkakun ja kortin ja runo tehdään lasten kanssa samoin lapsen piirtävät/muulla tekniikalla, jotain mukavaa. Omatkin vanhempani varmasti saavat kaiken kaupasta jos haluavat, näitä ed. ei saa.

Vierailija
9/22 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

enjälkityynyliinat! Muuten ihana idea. Meilläkin usein annetaan " vain" jotain itsetehtyä ja varsinkin lasten tekemät ovat suosiossa. Nyt en ehdi kuitenkaan itse tekemään mitään (todella kiireinen viikko ja lapsi paljon hoidossa) ja tarvikkeiden hankkimiseenkin menee aikaa ja rahaa, joten ajattelin että helpoimmalla pääsisin kun kävisin kaupasta ostamassa vaan jotain, jonka olen jo aiemmin päättänyt. Kortin esikoinen on jo askarrellut. Lisäksi saimme juuri vanhemmiltani aikamoisen talouteen liittyvän " lahjan" miehen kanssa, joten haluaisin muistaa jollain vähän hienommalla tänä isänpäivänä...

Mitä hemputtia se voisi olla. Huomenna oikeastaan ainoa päivä kun ehdin kauppoihin.

-ap

Vierailija
10/22 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi 10 x lahjakortti hierontaan, kuntosalille, elokuviin tms tai päivällislahjakortti johonkin kivaan ravintolaan tai lahjakortti kylpylään.. Tai sitten perinteisiä lahjojahan on jokin kirja, kylpytakki, pyjama, pusero, sukkia, kerrasto, hanskat tms.. Tai jos juo alkoholia niin brandy- tai whiskypullo tai viinipullo ja esim viinipullonteline.. Tai onko hänellä kävelysauvoja ja oisko mahdollista että semmosia käyttäisi?

Vierailija
11/22 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

etenkin, jos lahjan saajalla " on jo kaikkea" . Itse pidän omatekoisia, hellyyttäviä tekeleitä paljon arvokkaampina, kuin kalliita ostoksia. Ne ovat rakkaudella tehty, niihin on sijoitettu aikaa ja ajatuksia.

Vierailija
12/22 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jos on makean perään niin paketti suklaata ja pieni pullo konjakkia.

Tai sitten leivot kakun itse, jos ehdit.

Vierailija
13/22 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno suklaarasia tai polttaako? Esim. sikareita? Konjakkipullo?

Laadukas solmio? Saunatakki?

Vierailija
14/22 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin, jos ottaa vähän jonkun vieraamman, missä vaari ei ole koskaan käyny, eli esim. mahdollisesti vyöhyketerapia tms.

Vierailija
15/22 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Papalla syntymäpäivä viikon päästä, itse ajattelin leipoa keksejä, pullia, kakkua, muffinsseja yms ja ostaa jonkun sievän korin ja laittaa leivokset siihen:)

Vierailija
16/22 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti palveluun. Esim. suihinotto maksaa n. 50 egee, ja on varmasti mielissään ja muistaa ikuisesti kiitollisuudella.

Vierailija
17/22 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks maailman turhimmista päivistä, narsisti ja hullu isä enemmänkin hullujen huoneelle kuin lahjaa sille.

Vierailija
18/22 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasteni vaari on koulukiusaajatyyppinen narsku. Lähettelee lapsille kamalia myllykirjeitä vaimonsa (eläkkeelle jäänyt rehtori pääkaupunkiseudulta) hiljaisella hyväksynnällä. Lahjaa ei tarvitse lasten miettiä.

Vierailija
19/22 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leivo jotain. Vaikka joku suklaakakku, mistä se tykkääkään. Myös kiva käyttötavara niinku muumimuki

Vierailija
20/22 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse näin pappana en piittaa tavarasta, enkä edes korteista. Mutta käyminen ilahduttaa kovasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi