Keksikää, mistä johtuu kitkerä maku suussa!
Mulla on ollut eilisestä aamusta alkaen kitkerä maku suussa. Vähän samantapainen kuin joistain nukahtamislääkkeistä (ainakin Imovane) jäävä maku. En ole kuitenkaan ottanut mitään lääkkeitä, vitamiinejakaan en ottanut eilen. Olen laittanut haljenneeseen suupieleen Pimafucort-voidetta, mutta ainakaan aiemmin siitä ei ole tullut mitään makua suuhun.
En ole raskaana, mulla on pieni vauva, jota imetän.
Osaisko kukaan näillä spekseillä ehdottaa, mistä maku voisi johtua?
Kommentit (3)
Mä oon muutaman kerran saanut suuhuni ihan hirveän kitkeryyden noin viikoksi syömällä pinjansiemeniä! Ne on kyllä niin hyviä, että välillä riski pitää vaan ottaa.. :P Eikä siinä aina mitään ongelmia tulekaan.
mä muuten söin pinjansiemenen, kun ruokaa laittaessani löysin pussinpohjat kaapista! Kun katsotte tämän ketjun alapuolella olevia vanhoja ketjuja samasta aiheesta, myös tuo "kitkerä maku loppuraskaudesta" on mun. Ja oikeasti, se taitaa olla edellinen kerta, kun oon syönyt pinjansiemeniä!
Kiitos kiltit AV-mammat, nyt osaan välttää paahtamattomia pinjansiemeniä. Käsittämätöntä, että jostain niin hyvästä tulee näin paha maku. Oon kyllä aiemmin syönyt pinjansiemeniä paljonkin, enkä muista, että vastaavaa olis ollut - tai ehkä en oo vaan osannut yhdistää.
Ap
siemenistä tulee pariksi viikoksi kammottava olo suuhun jos ei paahda.