Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleeko ambulanssi hakeen mut päivystykseen jos edellinen kyyti vielä maksamatta?

Vierailija
22.10.2011 |

maksan sit keskiviikkona, kun lapsilisät tulee tililleni.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vedän ne lääkkeeet naamariin siellä vessassa, niin ei tartte ambulansseja ootella, kävelee vaan tiskille ja kertoo että näin pääsi käymään.

Vierailija
22/26 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikäänhän niistä ei tapa satavarmasti, mutta jos silla sopivasti ottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsarilla uhkailua kestää ja mikä levy jää päälle sen jälkeen?

Vierailija
24/26 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin oikeastikin jengi tilaa ambulanssia ties mistä syistä. suurin osa vois ajaa itse sairaalaan, mutta on kiva tuhlata veronmaksajien rahoja ja kuormittaa pelastuslaitosta kaikilla turhanpäiväsillä soitteluilla. ottaa niin pattiin kun joku OIKEASTI hengen hädässä oleva jää ilman apua kun tyypit soittaa joka päänsärystä sen ambulanssin. aina jos voitte mennä itse sairaalaan, niin MENKÄÄ ITSE, vaikka taksilla. sillä se saattaa pelastaa jonkun oikeasti apua tarvitsevan hengen. pelastuslaitokselta on leikattu jo nyt niin paljon rahaa, että apua vaan ei ole tarpeeksi ja kundit tekee siellä puoli ilmaiseksi töitä.

Vierailija
25/26 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin oikeastikin jengi tilaa ambulanssia ties mistä syistä. suurin osa vois ajaa itse sairaalaan, mutta on kiva tuhlata veronmaksajien rahoja ja kuormittaa pelastuslaitosta kaikilla turhanpäiväsillä soitteluilla. ottaa niin pattiin kun joku OIKEASTI hengen hädässä oleva jää ilman apua kun tyypit soittaa joka päänsärystä sen ambulanssin. aina jos voitte mennä itse sairaalaan, niin MENKÄÄ ITSE, vaikka taksilla. sillä se saattaa pelastaa jonkun oikeasti apua tarvitsevan hengen. pelastuslaitokselta on leikattu jo nyt niin paljon rahaa, että apua vaan ei ole tarpeeksi ja kundit tekee siellä puoli ilmaiseksi töitä.

n. 14 000 hlön pikkukaupungissa ja täällä on tasan yksi ambulanssi. Päivystykseen on matkaa 55 km, eli joka ikinen kerta kun ambulanssi lähtee viemään potilasta hoitoon, on kaupunki n. 2-3 h ilman ambulanssia. =(

Ja sitten ihmiset valittavat kun "ei ole kiva mennä omalla autolla", kun joudun sanomaan tutkimisen jälkeen että ambulanssikyydin tarvetta ei ole...

Vierailija
26/26 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun soitan sieltä että oon ottanut yliannostuksen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi