Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin miehelle yli 300€ renkaat autoon

Vierailija
17.04.2026 |

Ja sitten myöhemmin pyysin että oisko heittää mulle parikymppiä niin ei suostunu antaan. Ja oon siis tosi pienitulonen ja työtön. Mies töissä ja tienaa 2800€ nettona.

Ja tiedän että joku tulee provo-v*ttuileen että halpaat renkaat, mutta mulle tuo on tosi iso raha.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ostit?

Vierailija
2/9 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ostit?

Siks koska ollaan oltu pitkään yhdessä ja mies ei saanu osamaksulla tilattua niitä niin halusin auttaa.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vika

Vierailija
4/9 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niinpä niin.

Vierailija
5/9 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edulliset renkaat, mutta työttömälle toki iso raha. Mitäpä AP jos vaan jättäisit miehes?

Vierailija
6/9 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko kouluja käynyt?

Vierailija
7/9 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ostit?

Siks koska ollaan oltu pitkään yhdessä ja mies ei saanu osamaksulla tilattua niitä niin halusin auttaa.

AP

Selvisikö sinulle vasta nyt, että mies on sinua hyväksikäyttävä mulkero?

Vierailija
8/9 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö mies voinut odottaa seuraavaa palkkapäivää? Tai myydä jotain turhaa saadakseen renkaat? Älä jatkossa maksa, ei ole sinun asiasi, menetät vain kohta omatkin luottotietosi jos alat maksumieheksi. 

Vierailija
9/9 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö mies voinut odottaa seuraavaa palkkapäivää? Tai myydä jotain turhaa saadakseen renkaat? Älä jatkossa maksa, ei ole sinun asiasi, menetät vain kohta omatkin luottotietosi jos alat maksumieheksi. 

Ei sillä jää palkasta mitään kun on kussut asiansa. Nytki otti tässä kuussa 2000€ lainaa ja siltiki rahat on jo loppu vaikka tuon lainarahan päälle on tullu palkkakin.

Suurin osa sen palkasta menee omien velkojensa maksuun. Ei ole luottotiedot menneet mutta en ihmettelis yhtään jos pian menee.

Meillä on yhteinen talo joten en voi noin vaan erota ja muuttaa pois vaikka haluaisin. Mulla ei myöskään ole varaa ostaa miehen osuutta tästä.

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän