Kannatan Hakkaraisen ehdotusta.
Eli kaikki homot, lesbot, somalit ja suomenruottalaiset ahvenanmaalle, niin nähdään minkälaisen huippu yhteiskunnan saavat aikaan. Voisi pian hätä tulla :)
Kommentit (23)
Kun nyt osais sitten ajaa niitä eteenpäin, eikä vaan lehdille puhuis.
painua syvälle metsään ja edes selvitä siellä. Huippuyhteiskuntaa te ette kyllä saa aikaan.
http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/2011/10/1416709/is-hakkarainen…
Hakkaraiselle menee niiin ääneni taas seuraavissa vaaleissa.
Olen Hakkaraisen kanssa samaa mieltä siitä että tehkööt homoparit keskenään mitä tekevät mutta lapsia ja avioliitto käsitettä siihen ei tarvitse sotkea.
Mutta sitä en ymmärrä mitä ne somalit siellä saarella tekisivät? Miksi ne sinne pitäisi laittaa?
Saati sitten aloittajan suomenruotsalaiset?
Koska suomenruotsalaiset haluavat somaleita lisää Suomeen ja puhuu heidän ja homo/lesbo parien puolesta, niin sehän olisi heidän toive yhteiskunta. Voisivat näyttää, miten kaikki ymmärtävät toisia ja kuinka avarakatseisia ne ovat.
Taas persuja syytetään ihan suotta.
Mä kannatan sellaista ehdotusta, että kaikki persut muuttais Ahvenanmaalle ja muodostais siellä ihan keskenänsä "ihanneyhteiskunnan". Ja sovitaanko vielä niin, että lauttayhteys Ahvenanmaan ja manner-Suomen välillä lopetetaan kokonaan.
Taas persuja syytetään ihan suotta.
Hakkarainen; "Laitetaan homot, lesbot ja somalit sinne keskenään asumaan ja katsellaan, millainen malliyhteiskunta siitä sitten rakentuu."
AP lisäsi itse tuohon suomenruotsalaiset. Miksi?
Laitoin suomenruotsalaiset siksi, kun hehän siellä jo valmiiksi asuvat. Ei kai me niitä sieltä häädetä, eihän...
olen lesbo,toinen vanhempani on puoliksi somali ja toinen suomenruotsalainen.... :D ihan oikeesti ei voi olla kukaan samaa mieltä mistään sen idiootin kanssa....tolleen ajatteleville pitäs tehdä lobotomia.... :D
Laitoin suomenruotsalaiset siksi, kun hehän siellä jo valmiiksi asuvat. Ei kai me niitä sieltä häädetä, eihän...
Ahvenet eivät taida kyllä olla suomenruotsalaisia vaan ihan oma "rotunsa".
Haluaisit varmaan mukaan saareen? vai
Kirjoitit "kaikki homot, lesbot, somalit ja suomenruottalaiset ahvenanmaalle".
Siis KAIKKI. Tulisi aika ahdasta luodoille. Suomenruotsalaisia on joku parisataatuhatta.
Oikeastiko tunnette historiaa näin huonosti, että olette valmiita toistamaan yhden hirveimmistä tapauksista? Riistämään ihmiset perheittensä luota vain sellaisen ominaisuuden takia, joille he eivät yksinkertaisesti voi mitään? Ajatelkaapa uudelleen.
Mä kannatan sellaista ehdotusta, että kaikki persut muuttais Ahvenanmaalle ja muodostais siellä ihan keskenänsä "ihanneyhteiskunnan". Ja sovitaanko vielä niin, että lauttayhteys Ahvenanmaan ja manner-Suomen välillä lopetetaan kokonaan.
Sveitsi on jo persujen ihanneyhteiskunta, ei kai niitä montaa tarvita? Siellä on muuten vaalit huomenna ja persuilla tuntuu menevän suht hyvin:
Haluaisit varmaan mukaan saareen? vai
etttä miten tätäkin taas selitellään parhain päin...
Tero
Sveitsi on jo persujen ihanneyhteiskunta, ei kai niitä montaa tarvita? Siellä on muuten vaalit huomenna ja persuilla tuntuu menevän suht hyvin: <ats.fi/online/ulkomaat/269061.html</a>
Maahanmuuttajia 20%. Kansa huomannut, miten käy kun pakolaisia tai no olkoot maahanmuuttajia on paljon. Kyllä maahanmuuttajat on tämän itse aikaan saanut.
Milloinka me täällä Suomessa tajutaan tämä maahanmuuton ongelma.
T:ap
painua syvälle metsään ja edes selvitä siellä. Huippuyhteiskuntaa te ette kyllä saa aikaan.
Toihan oli ihan hyvä ja selkeä ehdotus, toimii varmasti hyvin. Vielä kun sais tuon aisaparin J & J mukaan tuonne saarelle.
t.ex-kokoomuksen äänestäjä