Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

18-vuotias poika ja 15-vuotias tyttö seurustelevat.

Vierailija
22.10.2011 |

Mitä mieltä olet? Onko liian iso ikäero?

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ylisuojelevaiset äidit kuullostatte suorastaan naurettavilta "tutkimuksinenne" jne. Kun olin 15, tapasin 18-vuotiaan pojan, jonka kanssa aloin seurustella ja me todella rakastuimme, vieläkin olemme rakastuneita. 5v ja häät takana :)totta se oli, että harrastin hänen kanssa seksiä jo kun olin 15 vuotta, kuullostaa nyt todella nuorelta, mutta mitään traumoja ei ole jäänyt ja seksielämänkin aloitimme minun pyynnöstäni. Ja tässä jätkässä ei ole ollut mitään vikaa, niinkuin joku äiti aiemmin keskustelussa puhui, vaan hän oli normaali 18v, joka tarvittaessa olisi kyllä saanut ikäisensä tyttöystävän, mutta siinä oli kyse puhtaasti ihastumisesta.

Kun minulla on myöhemmin teini-iässä olevia lapsia, en tuomitse heitä tai heidän päätöksiä, ennen kuin otan niistä selvää. Minunkin äitini oli ensin huolissaan 18-vuotiaasta poikaystävästä, mutta sitten tapasin pojan ja on aina tykännyt hänestä tosi paljon.

Vierailija
42/65 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuossa iässä on iso ikäero ottaen huomioon sen että tyttö aivan liian nuori tiettyihin asioihin mitä varmasti 18-vuotias kloppi häneltä odottaa...oks!

Varmasti odottaa? Ovatko kaikki 18-vuotiaat pojat samanlaisia? Älä yleistä. Typerää tuomita etukäteen jos ei tunne kyseistä henkilöä ollenkaan! 18-vuotiaidenkin keskuudesta löytyy hyvinkin erilaisia mielipiteitä ja arvomaailmoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

18-vuotiaan kanssa. Olen tutustunut tutkimuskiin joissa kerrotaan mitä kaikkea nykyään teinitytöt joutuvat sietämään noiden kloppien kanssa...

Haha. Sinä ja sinun tutkimuksesi. Ei taida olla antaa mitään linkkiä tai muuta? Ja mitä joutuvat sietämään mukamas? Kerro toki muillekin!

Vierailija
44/65 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikäero on siinä ja siinä....tuossa iässä olisi parempi seurustella  saman ikäisen kanssa tai vuoden ikä erolla!! myöhemmin (eli noin +20vuotiaana) voi ikä haarukka olla viiden vuoden sisällä, sitä ennen lähempänä oman ikäisiä!!!

mutta totuushan on ettei rakkaus ikää katso, jos molemmat on tyytyväisiä ja haluavat seurustella niin ei pitäisi puuttua heidän asioihin!!!

Vierailija
45/65 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri ja juuri 16-vuotiaana seurustella melkein 21-vuotiaan miehen kanssa.. tai poika hän oli siihen aikaan.. :D No, ei minun äiti näyttäny kauhean tyytyväiseltä, mutta antoi kuitenkin asian olla eikä puuttunut liiemmin.

Me ollaan edelleen yhdessä, 12. vuosi menossa, ja ikionnellisia. Naimisissa ja lapsikin siunaantunut.

Joskus tuollaiset voi olla myös 'rakkaustarinan' alkuja. :) Tietty voi vähän tarkkailla sitä vanhempaa osapuolta ja nuorempaa myös, että vaikuttavatko olevan ns. henkisesti samalla tasolla.

Vierailija
46/65 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi huolissani enää 15 ja 16v. tyttöjen seurusteluista, jos ikäero pysyy kohtuullisena, eli olisko noin 5 vuotta. Ennemmin kiinnittäisin huomion minkälaisten tyyppien kanssa pyörii. Jos kyseessä 13-14v. tyttö, niin sitten pitäisin vielä rajoista kiinni. Tytöt muuttuvat tosi paljon yläasteen aikana. 13v. voi olla aivan kakara, mutta 15v jo lähes aikuinen. Ja se on niin tapauskohtaista..

Vierailija
47/65 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh! Kyllä minun nuoruudessani sentään osattiin käyttäytyä! Loppu tuollaiselle ja molemmat metsähommiin kunnon ihmisten tapaan! Tuollaisista nykyajan velttoilijoista ei kasva muuta kuin RIKOLLISIA!!!!!!!!

Vierailija
48/65 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

19v tytön kanssa

Vierailija
49/65 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

18-vuotiaan pojan kanssa, taisi ehtiä täyttää sinä aikana 19. Mun vanhemmat ei olleet asiasta yhtään innoissaan, mutta eivät kieltäneetkään. Jälkeen päin voin todeta, että itse koin kyllä, että olimme ihan eri maailmoista, eikä meitä edes yhdistänyt paljon mikään, mutta jotenkin vaan seurustelimme jotain puoli vuotta. Sänkyyn emme ihan päätyneet, puhetta siitä kyllä oli ja varmasti pian se olisi tapahtunut, mutta sitten erosimme. Riippuu niin siitä, onko esim. yhteinen kaveripiiri jo ennestään ja minkälaisesta 18-vuotiaasta on kysymys. Onko esim. jo vuosia liikkunut sitten taas itseään vanhempien kanssa, vai onko kotonaviihtyvää sorttia jne.

Vierailija
50/65 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on se, että toinen on alaikäinen.

Vierailija
51/65 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on se, että toinen on alaikäinen.

joka on ongelma koska?...

Vierailija
52/65 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja odottakaas kun pamauttaa tuon 15 v sakkolihan paksuksi!

Vierailija
53/65 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen täyttää 18 vuotta ja toinen edelleen 15 vuotias niin kyseessä on rikos ja vanhempien tehtävä rikosilmoitus. On aivan yhtälailla rikos kuin jos täysi-ikäinen alkaisi seurustella alle 16 vuotiaan kanssa.

Vierailija
54/65 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sairasta, tyttäreni alkoi 17-vuotiaana seurustelemaan 24 -vuotiaan miehen kanssa, aluksi arvelutti, mutta kyllä he ovat yhä yhdessä 5 vuoden seurustelun jälkeenkin :)

Vierailija
55/65 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa. Vanha ketju!

Nyt meillä on kaksi lasta ja onnellisesti yhdessä edelleen. Kymmenen vuotta kohta vierähtänyt elämää eteenpäin - yhdessä..

T. Nro 25, joka aloitti seurustelun 15v ja lies 20v.

Vierailija
56/65 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2011 klo 15:27"]

Monet pojat ovat tuossa iässä samalla henkisellä tasolla kuin 15-vuotiaat tytöt - tai toisinpäin ; )

[/quote]

Tuo kuulostaa vain tekosyyltä jota aina heitellään joka väliin...

Vierailija
57/65 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus on se että tytöt seurustelee vanhempien poikien kanssa, koska se on ''siistiä'' ja pojilla on rahaa, auto, oma kämppä jne.

Mutta, en ymmärrä mitä ne pojat siitä saa. Luulis että kuka tahansa ottais mieluummin yli 18v tyttökaverin, kuin teinin, joka saattaa olla vielä peruskoulussa. Noloa.

Vierailija
58/65 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia riippuu täysin ihmisestä. Jotkut nuoret ovat vaan henkisesti vanhemipia kuin toiset eivätkä voisi seurustella oman ikäisten kanssa jos he ovat vielä lapsellisia. Minun vanhemmilla on 8 vuotta ikä eroa ja he ovat täysin onnellisia yhdessä.

Vierailija
59/65 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 vuotias on jo täysikäinen mies joka pääsee baareihin yms. Taas 15 vuotias on yläkoululainen ja ihan lapsi vielä. Noin nuorilla tuo 3 vuotta on jo suuri ikäero. Sitäpaitsi laki kieltää täysikäisten ja alle 16 vuotiaan seurustelun. Ei ole hyväksyttävää lainkaan näkökulmasta.

Vierailija
60/65 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon -00 ikäinen tyttö ja oon täs nyt hetke säätäny -97 jätkän kaa en oo koskaa nähny tätä jätkää mut ollaa juteltu wa ja sc. Tää jätkä vaikuttaa tosi mukavalt ja nyt se kutsus mut niille noin 100km päähän kun nillää on käty. Onko teidän mielestä soveliasta mennä? Ja mitä keksin porukoille että mihin olen menossa?