Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

18-vuotias poika ja 15-vuotias tyttö seurustelevat.

Vierailija
22.10.2011 |

Mitä mieltä olet? Onko liian iso ikäero?

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiiän myös pari tapausta joissa on ollut 14v tyttö ja 18v poika. Riippuu ihmisestä, toiset ovat henkisesti ja fyysisesti vanhempia.

Itse aloin seurustelemaan 5 vuotta vanhemman kanssa kun olin 18 ja se ei tuntunut miltään silloin. Nyt jos nään 18v tytön ja 5v vanhemman miehen, se tuntuu melekoselta se ikäero.

Vierailija
22/65 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tutustunut tutkimuskiin joissa kerrotaan mitä kaikkea nykyään teinitytöt joutuvat sietämään noiden kloppien kanssa...

Voisitko tarkentaa mistä tutkimuksista on kysymys? Muitakin varmasti kiinnostaisi tutustua niihin, jotta voitaisiin kunkin taholta arvioida, onko niissä aihetta noin synkkään näkemykseen, joka antaa ymmärtää, että ~18-vuotiaat pojat ovat yleistäen sisimmältään tunteettomia, julmia ja pahoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

18-vuotiaan pojan kanssa ja kamalasti ihmettelin, miksi äiti ei ollut tilanteesta niin tyytyväinen. Seurustelimme muutaman kuukauden. Henkisesti olimme vähintään samalla tasolla, vaikka mieskin oli ihan fiksu. Siihen aikaan oli aika normaalia, että oli vähän vanhempi poikakaveri, eikä kukaan ajatellut sitä mitenkään ihmeellisenä asiana.

Hauskaa sinänsä se, että olimme eron jälkee useita vuosia erittäin hyviä ystäviä, kunnes muutimme eri paikkakunnille. Nykyisin tunnen hyvin tämän miehen ex-vaimon.

Vierailija
24/65 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli reilu 4 vuoden ikäero.

Nyt olen 22 ja mies 26.

Meillä on puolivuotias lapsi.

Vierailija
25/65 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tehty mitään mitä en halunnut (halusin kyllä paljon...). Tiesin että hän välitti minusta paljon.

Vierailija
26/65 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin 10 vuotta yksissä ja kaks lastakin syntyi.

Nyt olen 10 vuotta itseäni vanhemman miehen kanssa naimisissa. Olen 40 ja mies 50 :) Ei meillä mitään ikätörmäyksiä ole. Paitsi et meikä on ikunen rokkimimmi siis NRJ soi ja mies sävelradio tyyppiä :D

Vierailija
27/65 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme edelleen yhdessä, naimisissa ja kaksi lasta. Minä olen 34v ja mieheni 37. En ole koskaan kokenut ikäeroa liian suureksi.

Vierailija
28/65 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä poika 16 ja tyttöystävä 18?

Vierailija
29/65 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

abi seurustelisi peruskoululaisen kanssa.

Ei välttämättä liian iso ikäero, mutta ihan siinä hilkulla.

Vierailija
30/65 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

15-vuotiaan tytön näkökulmasta 15-vuotias poika on auttamatta ihan beibi vielä. Muistan omasta nuoruudestani, ja nyt 15-vuotiaan pojan äitinä näen, että samanikäiset tytöt ovat jo täysiä naisia, ja pojat ovat vain tietokoneilla ja ajelevat mopoilla.

Juurikin tuo 3 vuoden ikäero kuulostaa hyvältä, ovat varmasti samalla tasolla.

Vierailija
31/65 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

18-vuotiaan kanssa. Olen tutustunut tutkimuskiin joissa kerrotaan mitä kaikkea nykyään teinitytöt joutuvat sietämään noiden kloppien kanssa...

Yhtä lailla teinihempukat kuule simputtaa ja yllätys! seksillä kiristää näitä poikia ihan oma-aloitteisesti.

Vierailija
32/65 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kys. poika ei taida olla ns. penaalin terävimpiä kyniä?

Muistelen tässä vain itseäni nuorena abipoitsuna ja kyllä silloin olisi ollut vaikea keksiä puhuttavaa yläasteikäisen tyttösen kanssa.

Toisin sanoen, en usko suhteen perustuvan ainakaan poitsun puolelta minkäänlaiseen henkiseen kiinnostukseen tai toisen kunnioittamiseen, vaan siihen paljon puhuttuun lihalliseen vetovoimaan. Tytön puolelta täysi-ikäinen mies taas voi olla eräänlainen statussymboli, ainakin omana aikanani teinitytöt nimenomaan jahtasivat vanhempia miehiä.

Vierailija
33/65 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja odottakaas kun pamauttaa tuon 15 v sakkolihan paksuksi!

Eikö sinun päässäsi liiku mitään muuta kuin yleistystä?

Vierailija
34/65 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen täyttää 18 vuotta ja toinen edelleen 15 vuotias niin kyseessä on rikos ja vanhempien tehtävä rikosilmoitus. On aivan yhtälailla rikos kuin jos täysi-ikäinen alkaisi seurustella alle 16 vuotiaan kanssa.

Onko seurustelu mielestäsi rikos? On siinä meillä lakiasiantuntija... Vai että oikein tehtävä rikosilmoitus... Tiedätkö kuinka naurettavia puhut?

Vierailija
35/65 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

poikani on 15 ja tyttökaveri 13...

hui hui.

ja en oo varma harrastavatko seksiäkin jopa:o

mitä teen??

kun enhän minä voi peräss juosta kaiken aikaa.

ei he öitä vietä yhdessä.mut kuka on katsomas jos päiväl jossai sekstaavat :o

Vierailija
36/65 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun alkoi seurustella 24v:n kanssa. Pari vuotta myöhemmin menivät kihloihin ja siitä 3v:n päästä naimisiin. Nyt heillä ikää 51v ja 42v ja ovat edelleen yhdessä ja on kaksi lasta.

Vierailija
37/65 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä arvioidaan ns henkinen ikä ja aika kyllä 18v. poika ja 15v. tyttö katsotaan ihan ok pariksi.

mutta muistutappa mitä laissa sanotaan... kuitenkin alle 16 vuotias lasketaan lapseksi ja poikahan on täysi-ikäinen? vaikka toi on täysin normaalia niin tiedän tapauksia joissa täysikäistä on myöhemmin syytetty alaikäiseen sekaantumisesta

Vierailija
38/65 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä oltiin 12v ja yhden muksun verran.

Vierailija
39/65 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 01:03"]

Totuus on se että tytöt seurustelee vanhempien poikien kanssa, koska se on ''siistiä'' ja pojilla on rahaa, auto, oma kämppä jne.

Mutta, en ymmärrä mitä ne pojat siitä saa. Luulis että kuka tahansa ottais mieluummin yli 18v tyttökaverin, kuin teinin, joka saattaa olla vielä peruskoulussa. Noloa.

[/quote]

Joillain ihmisillä on muutakin sisältöä elämässään kuin koulu. Sinä varmaan muutuit merkitsevästi yks kaks ihan tuosta noin vaan, kun peruskoulu loppui. Yhtäkkisesti kypsyit.

Vierailija
40/65 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

entä tyttö 16 poika 38?