Siis toi Robertohan ei oo edes hyvänäköinen!
Ja kaikki hehkuttaa, kun Janica otti ja löysi sen parhaimman näköisen miehen Norjan talosta. Onko mussa jotain vikaa, vai minkä takia toi mies ei mun silmää miellytä,ei sitten yhtään!
Kommentit (10)
Samaa mieltä ap:n kanssa, minusta on kamala...
aka sellainen tyypillinen "komistus" mitä suomalaiset lammasnaiset pitävät komeana.
Tuon miehen voisi kuvitella jonnekkin Turkkiin tms. paikkaan vokottelemaan kännisiä suomalaisia naisia, jotka sitten onnesta soikeana avaavat haaransa ja kukkaronsa sille "oi niin komealle ja hurmaavalle" miehelle, joka sitten kertoo kavereilleen kuinka sai taas yhden naisen huijattua.
Mutta jos mennään tähän niin ei tuo pullaposki "glamour"-Janicakaan ole mikään maailman kaunein. Oikeastaan yhtä ällöttävä kuin tuo mieskin.
Ja ei, ei johdu mielipide siitä että hän on strippari, vaan siitä että inhoan tuon tyylisiä naisia.
Kuulostipa jotenkin tilittämiseltä. Toisaalta, näitä kumpiakin on tullut työn puolesta tavattua, joten ehkä siksi tuo tilittäminen. =D
(ei kannata vetää kateuskorttia tähän väliin. En näe kummassakaan noista ihmisistä mitään kadehdittavaa, samaan sarjaan menevät Ben, ja muut samanlaiset)
kunhan kyrpä toimii eikä nyhrää niikuin av-mammojen suomiäijät
Johtunee varmaan siitä että näyttää niin rähjäiseltä. Jos sillä oli siisti lyhyt tukka ja ajais sen naamakarvotuksensa, niin olis heti parempi.
Mitä janikaan tulee niin on sillä hyvä kroppa kahden lapsen äidiksi, mutta naamasta se ei oo mun mielestä erikoisen kaunis. Näyttää vähän sellaiselta pöhöttyneeltä.
aka sellainen tyypillinen "komistus" mitä suomalaiset lammasnaiset pitävät komeana.
Tuon miehen voisi kuvitella jonnekkin Turkkiin tms. paikkaan vokottelemaan kännisiä suomalaisia naisia, jotka sitten onnesta soikeana avaavat haaransa ja kukkaronsa sille "oi niin komealle ja hurmaavalle" miehelle, joka sitten kertoo kavereilleen kuinka sai taas yhden naisen huijattua.Mutta jos mennään tähän niin ei tuo pullaposki "glamour"-Janicakaan ole mikään maailman kaunein. Oikeastaan yhtä ällöttävä kuin tuo mieskin.
Ja ei, ei johdu mielipide siitä että hän on strippari, vaan siitä että inhoan tuon tyylisiä naisia.Kuulostipa jotenkin tilittämiseltä. Toisaalta, näitä kumpiakin on tullut työn puolesta tavattua, joten ehkä siksi tuo tilittäminen. =D
(ei kannata vetää kateuskorttia tähän väliin. En näe kummassakaan noista ihmisistä mitään kadehdittavaa, samaan sarjaan menevät Ben, ja muut samanlaiset)
Miksi? Mitä pahaa se on teille tehnyt? Sitä haukutaan täällä jokapuolella,En ymmärrä miksi.
Varmaan on paljon syitä mitä ei myönnetä.(kateus,katkeruus,oma elämä on tylsää jne.jne)
Antakaa kaikkien kukkien kukkia.
Miksi? Mitä pahaa se on teille tehnyt? Sitä haukutaan täällä jokapuolella,En ymmärrä miksi.
Varmaan on paljon syitä mitä ei myönnetä.(kateus,katkeruus,oma elämä on tylsää jne.jne)
Antakaa kaikkien kukkien kukkia.
Mulla ei ole mitään syytä olla sille kateellinen. Mulla on ihana elämä. Mä en käsitä tollasta että jos sitä ei pidä nättinä naisena tai sen käytös ei ole omaan mieleen niin heti on kateellinen ihminen.
Mä haluisin tietää että pidätkö sä kaikista ihmisistä jotka tunnet tai tiedät? ja jos et pidä, niin johtuuko se siitä että olet kateellinen?
Mun puolesta janika kukkikoon niin paljon kuin haluaa, mutta jos mä en pidä sitä minään huippukauniina ihmisenä ja se on mun mielestä känniääliö, niin koita kestää!
Antakaa kaikkien kukkien kukkia.Mulla ei ole mitään syytä olla sille kateellinen. Mulla on ihana elämä. Mä en käsitä tollasta että jos sitä ei pidä nättinä naisena tai sen käytös ei ole omaan mieleen niin heti on kateellinen ihminen.
Mä haluisin tietää että pidätkö sä kaikista ihmisistä jotka tunnet tai tiedät? ja jos et pidä, niin johtuuko se siitä että olet kateellinen?
Mun puolesta janika kukkikoon niin paljon kuin haluaa, mutta jos mä en pidä sitä minään huippukauniina ihmisenä ja se on mun mielestä känniääliö, niin koita kestää!
melkein koko elämäni ajan ja voin sanoa ettei siinä ihmisessä ole ainakaan sisäisesti mitään kaunista. Pahimman sortin koulukiusaaja oli aikoinaan, levittelee ihmisten asioita, valehtelee, puhuu pahaa seläntakana jne... Lista on loputon. Yllättävän hyvän kuvan kyllä on televisiossa antanut itsestään.
se!