Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä seksiä kuukautisten aikana?

Vierailija
21.10.2011 |

Häiritseekö verenvuoto sinua tai miestäsi? Vai onko sillä mitään väliä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei ole muutenkaan kovin usein, niin ei vaan viitti sillon alkaa sotkemaan, miestä ei haittaisi

Vierailija
2/13 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahtena ensimmäisenä päivänä mun limakalvot on niin herkkänä, ettei yhdyntä tule kysymykseenkään.

Jos seksi on menkkojen aikana, niin laitetaan pyyhe yleensä alle, ettei patja sotkeennu.

Kumpaakaan ei ällötä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyistä miestä ei missään vaiheessa ole häirinnyt ja sen takia ei muakaan enää häiritse.

Vierailija
4/13 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäis mennä aina kylppärin lattialle, muuten sotkeentuu kaikki paikat verestä ja hyytymistä

Vierailija
5/13 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kuvottaa.

Vierailija
6/13 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin menkat ei kovin runsaat/kivuliaat

Vierailija
7/13 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan samalla tavalla kuin muutenkin, miinus tietty suuseksi. Suihkuun vaan tai pyyhe alle. :)

Vierailija
8/13 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua häiritsee, jopa ihan loppuajan pikkuvuodot.

Pelkään että mies saa jonkun klöntin suuhunsa.

Pelko juontanee siitä että yksi mies mun nuoruudessa kertoi sellaisen kumppaniltaan suuhunsa saaneen eikä sen koommin harrastanut suuseksiä.

Vierailija
9/13 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

häiritsee miestäni.

Vierailija
10/13 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lemmitään paljon, 28 krt/kk

Vierailija
11/13 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 ekaa päivää on ehdottomasti stop. Jos se viides päivä, kun tulee vaan pikkuisen tuhnua satuu viikonlopuksi, niin silloin saatan suostua, mutta vaadin silloin miestä tulemaan kortsun kanssa, vaikka muuten mennään keskeytetyn ja varmojen päivien mukaan.

Vierailija
12/13 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi seksiä edes kuukautisten välillä, niin sekin olisi jotain.

T. Mies

Vierailija
13/13 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin jos ennen menkkoja on jostain syystä ollut monta päivää ilman seksiä, tekee sitten jo niin kovasti mieli että annetaan vaan palaa.

Ja joskus on "salaa" mieheltä menkkojen aikana. Nimittäin minulla tulee menkkojen aikana sellaisia hetkiä, että vuotoa tulee tosi vähän. Vain hieman sellaista vaaleanrusehtavaa joka ei paljoa edes alushousuja tahraisi. Joskus esim. ei yön aikana tule yhtään mutta aamulla jatkuu taas runsaana. Ja silloin sitten saattaa olla seksiä, enkä viitsi sanoa miehelle että menkat vielä jatkuvat kun hän ei aina ole niin innostunut menkkojen aikaisesta seksistä. Vaan kun ei mitään huomaa niin ei haittaakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi