G: kuinka paljon maksat ripsienpidennyksistäsi/kk
Kuinka monen viikon huoltoväli ja hinta kerralta?
Vertailua kehiin :)
Kommentit (12)
Herranjumala. Mä olen huollattanut neljän viikon välein ja maksanut 40e/huolto. Nyt vaihdoin laittajaa, maksaa 45-65e riippuen kestosta.
Ap
Muilla?
4 vko. joskus kesti kauemminkin. riippuukohan laittajasta?
Jokaisen oma asia tietty mihin rahansa pistää, mutta eikö niille mitenkään olisi parempaa käyttöä esi sairaille lapsille, löytöeläimille, ostakaa metsää... Tässä näkyy hyvin, että onpas joillakin aivan liikaa rahaa ja myös vapaa-aikaa.
Herranjumala. Mä olen huollattanut neljän viikon välein ja maksanut 40e/huolto. Nyt vaihdoin laittajaa, maksaa 45-65e riippuen kestosta. Ap Muilla?
Itse käyn Helsingin keskustassa hyvien liikenneyhteyksien päässä työpaikasta ja kodista. Toki mkasaa paljon vähemmän vaikka Keravalla tai Loviisassa, mutta matkalle tulisi hintaa...
Jokaisen oma asia tietty mihin rahansa pistää, mutta eikö niille mitenkään olisi parempaa käyttöä esi sairaille lapsille, löytöeläimille, ostakaa metsää... Tässä näkyy hyvin, että onpas joillakin aivan liikaa rahaa ja myös vapaa-aikaa.
Musta yli 70e on sellainen mitä en enää maksaisi, mutta sehän riippuu ihan jokaisen tuloista :)
On kai sitä huonompiakin tapoja kuluttaa rahansa kun oma kauneudenhoito, joka anakin minun kohdalla heijastuu suoraan kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin. Sitäpaitsi mulla ripsienpidennykset päinvastoin säästävät aikaa (kun en enää meikkaa aamuisin).
Mistä sitäpaitsi tiedät paljonko kukin laittaa rahaa hyväntekeväisyyteen? Ei ainakaan tietääkseni liity mitenkään siihen, paljonko kuluttaa kauneudenhoitoon. Mutta kuvittele sinä vain olevasi parempi ihminen kun muut, jos tuntuu kivalta :)
itsellä huoltoväli 2-3 vkoa, yleensä riittää 30 min/30 € .
ne rahat takapuoli ruvella tienannut. Laitan myös hyväntekeväisyyteen, mutta tuhlaan itseenikin.
Se on arjen luksusta, kun saa muutaman kymmenen minuuttia hengähtää ja rentoutua toisen hoivassa. Taas jaksaa ankeaa arkea hetken aikaa. Kiva ulkonäkö kohentaa kummasti mielialaa.
Paljonko muuten itse laitat rahaa ja aikaa hyväntekeväisyystyöhön?
Herranjumala. Mä olen huollattanut neljän viikon välein ja maksanut 40e/huolto. Nyt vaihdoin laittajaa, maksaa 45-65e riippuen kestosta. Ap Muilla?
Itse käyn Helsingin keskustassa hyvien liikenneyhteyksien päässä työpaikasta ja kodista. Toki mkasaa paljon vähemmän vaikka Keravalla tai Loviisassa, mutta matkalle tulisi hintaa...
Tuo paikka missä ennen oli huolto 40e sijaitsee myös Helsingin keskustassa, mutta paikka ei muuten ole mitenkään pramea ja alhaisen hintatason huomasi asiakaspalvelussa. Nostivat kai sittemmin hintoja hiukan. Toinen paikka, missä olen käynyt, sijaitsee pk-seudulla muttei ihan ytimessä, ja siellä on mielestäni loistava hinta-laatu-suhde: ihana asiakaspalvelija, kauniit tilat, hyvää jälkeä ja hintaa tosissaan siis tuo 45-65e riippuen työn kestosta.
Keravalla tai Loviisassa en ole koskaan käynyt, mutta en menisi vannomaan että siellä kauneushoitoloiden tarjonta edes ulottuu ripsienpidennyksiin asti...
mutta kommentoisin tuohon, että mieluummin hyväntekeväisyyteen kuin tähän.
Ottakaapas huomioon, että ripsien ottaminen työllistää suomalaista yrittäjää!
Mikäli tekijä on suomalainen, heh :D
vai pitääkö nekin rahat lahjoittaa hyväntekeväisyyteen? Entä meikkeihin käytettävä raha?
Vai saisiko jokainen käyttää omat (tai miehensä) rahat ihan mihin itse haluaa ja myös antaa hyväntekeväisyyteen ihan mitä haluaa ja vielä itse valita sen hyväntekeväisyyskohteenkin?
Musta toi jälkimmäinen ois parempi.
mutta kommentoisin tuohon, että mieluummin hyväntekeväisyyteen kuin tähän.
Ottakaapas huomioon, että ripsien ottaminen työllistää suomalaista yrittäjää!
Mikäli tekijä on suomalainen, heh :D
Eiköhän se ole se ja sama, onko yrittäjä minkämaalainen taustaltaan, kun yrittäjä kuitenkin toimii Suomessa ja maksaa veronsakin tänne :)
t. Aasialaistaustaista yrittäjää tukeva tyytyväinen asiakas
Itse kysymykseen: 50e 3-4viikon välein.
Minulla max 3,5 viikkoa talvella ja lyhimmillään kesällä 2,5 viikkoa. Hinta on tuntitaksa eli nopea laittaja maksaa vähemmän. Ikinä en ole päässyt alle satasella kerta. En siis voi laskea kuukausihintaa.