Oletteko käyttäneet Ikean CHAT-palvelua?
Minulla on ollut tässä Chat auki puolituntia, enkä ole saanut vielä mitään tietoa. Tähän mennessä olen yrittänyt saada toisen pään tajuamaan mikä on LAATIKON RUNKO ja kaikkea muuta yhtä vaikeasti tajuttavaa. Ei taida olla ihan penaalin terävin kynä palvelemassa...
Kommentit (6)
minäkin kysyin kerran, että minkä verran saranat maksavat erikseen ostettuina niin vastaamiseen meni 2 tuntia ja siinä välissä yhteys meni kiinnikin ja uusi asiakaspalvelija astui kehiin. Mun keissi jatkui ja sieltä lähetettiin meiliäkin sitten jatkokysymyksiini 2 päivän viiveellä. En ole ihan tajunnut tota chatin ideaa kun sieltä vastauksen saaminen kestää niin tolkuttoman kauan. Kannattaa soittaa suoraan.
minäkin kysyin kerran, että minkä verran saranat maksavat erikseen ostettuina niin vastaamiseen meni 2 tuntia ja siinä välissä yhteys meni kiinnikin ja uusi asiakaspalvelija astui kehiin. Mun keissi jatkui ja sieltä lähetettiin meiliäkin sitten jatkokysymyksiini 2 päivän viiveellä. En ole ihan tajunnut tota chatin ideaa kun sieltä vastauksen saaminen kestää niin tolkuttoman kauan. Kannattaa soittaa suoraan.
Ja vastauksen selvittäminen tuntuu olevan kovin työlästä...
Ap.
ekalla kerralla sain erittäin tehokasta ja osaavaa palvelua, mutta toisella kerralla oli todella hidas chattaaja jolta ei saanut mitään apua.
Aina olen saanut vastauksen,pikaisesti.
Laittakaa palautetta, eihän asia muuten korjaannu, jos nyt jotain häikkää.
kerran kerrossängyn kokoamisohjeet ehkä minuutin sisällä keskustelun aloituksesta. olin erittäin tyytyväinen.
Vastaus (yksinkertaiseen) kysymykseen tuli nopeasti.