Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko käyttäneet Ikean CHAT-palvelua?

Vierailija
21.10.2011 |

Minulla on ollut tässä Chat auki puolituntia, enkä ole saanut vielä mitään tietoa. Tähän mennessä olen yrittänyt saada toisen pään tajuamaan mikä on LAATIKON RUNKO ja kaikkea muuta yhtä vaikeasti tajuttavaa. Ei taida olla ihan penaalin terävin kynä palvelemassa...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus (yksinkertaiseen) kysymykseen tuli nopeasti.

Vierailija
2/6 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin kysyin kerran, että minkä verran saranat maksavat erikseen ostettuina niin vastaamiseen meni 2 tuntia ja siinä välissä yhteys meni kiinnikin ja uusi asiakaspalvelija astui kehiin. Mun keissi jatkui ja sieltä lähetettiin meiliäkin sitten jatkokysymyksiini 2 päivän viiveellä. En ole ihan tajunnut tota chatin ideaa kun sieltä vastauksen saaminen kestää niin tolkuttoman kauan. Kannattaa soittaa suoraan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin kysyin kerran, että minkä verran saranat maksavat erikseen ostettuina niin vastaamiseen meni 2 tuntia ja siinä välissä yhteys meni kiinnikin ja uusi asiakaspalvelija astui kehiin. Mun keissi jatkui ja sieltä lähetettiin meiliäkin sitten jatkokysymyksiini 2 päivän viiveellä. En ole ihan tajunnut tota chatin ideaa kun sieltä vastauksen saaminen kestää niin tolkuttoman kauan. Kannattaa soittaa suoraan.

Ja vastauksen selvittäminen tuntuu olevan kovin työlästä...

Ap.

Vierailija
4/6 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekalla kerralla sain erittäin tehokasta ja osaavaa palvelua, mutta toisella kerralla oli todella hidas chattaaja jolta ei saanut mitään apua.

Vierailija
5/6 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina olen saanut vastauksen,pikaisesti.

Laittakaa palautetta, eihän asia muuten korjaannu, jos nyt jotain häikkää.

Vierailija
6/6 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran kerrossängyn kokoamisohjeet ehkä minuutin sisällä keskustelun aloituksesta. olin erittäin tyytyväinen.