Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko omenat palauttaa kauppaan, kun ovatkin väärää lajiketta?

Vierailija
20.10.2011 |

Olin ostavinani Royal Galaa, ja osa pussista onkin niitä, mutta samasta laarista ottamani pari muuta eivät. Ovat hyvin lähelle samannäköisiä, mutta maku on ihan eri. Olen kuitenkin maksanut Royal Galoistani, ja sellaisia halusin! Saanko rahat takaisin jos valitan?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

gaalaa kun kotimaistakin on tarjolla yllin kyllin?

Vierailija
2/7 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maun takia

ap

Itsekin tykkään eniten gaalasta mutta kyllä syksyllä täytyy ostaa kotimaista omppua ;)

Vierailija
4/7 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan ei tarvi ottaa niitä takas.

Mahtaa olla rahat tiukalla jos pitää oikeesti miettiä jotain paria kappaletta vääränlaista omppua..

Vierailija
5/7 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miltä tuntus itse ostaa ruokia, jotka on käyneet mutkan jonkun hampin kotona?

Vierailija
6/7 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai kauppa vaihtaa, jos otat vaikkapa pannujauhatuskahvin kun olisi pitänyt ottaa suodatinjauhatuskahvi. Sun tapauksessa vaan ongelmallista se, että siellä on ollut pari itse valittua omppua, jotka on väärää lajiketta ja jos ne kerran on samannäköisiä, ei kai kauppakaan voi asialle kauheesti kun eipä kaupan myyjätkään niitä maistele. Jos kerran olet jo syönyt niitä "vääränlaisia" omppuja niin miten kauppa voi sen hyvittää? Periaatteessa pitäisi sieltä pussista punnita ne väärät ja laskea hyvitys siten. Eli vaikka kauppa voisi tuollaisissa selkeissä tapauksissa vaihtaa väärin valitun tuotteen (tuo kahvi-esimerkki), niin tässä tapauksessa on tosi hankala tehdä mitään vaihtoa.

Vierailija
7/7 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras alotus vähään aikaan!

Voi ap, kyllä on nyt makunystyräsi joutuneet kovalle koetukselle. Kysy seuraavan kerran kaupassa että saako näitä omenoita maistaa ennen kun laittaa pussiin, niin tulee varmasti oikeet omput!