Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin voisi lahjoittaa 120-130cm pojan vaatteita, että menisi oikeasti tarvitsevalle?

Vierailija
20.10.2011 |

Eli siis kassillinen meidän pojan vaatteita, ihan hyväkuntoisia. Haluaisin antaa ne jollekin, joka oikeasti tarvitsisi, joka oikeasti murehtii, mistä rahat toppatakkiin.

Ei tunnu hyvältä työntää niitä Uffin laatikkoon, kun voisi luulla että joku oikeati tarvitsisi. Seurakunnalta kysyin, mutta heilläkin on vain kirpputori.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoreena yksinhuoltajan ilomielin ottaisin vastaan kyseisen kokoisia pojan vaatteita.

Voisin maksaa postikulut, jos lähettäisit.

Vierailija
2/6 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

järjestö ottaa vastaan!

Järjestö lahjoittaa vaatetta ym. sosiaalitoimiston kautta tuleville asiakkaille (mikäli ymmärsin oikein)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. kirkko järjestää sinne keräyksiä

Vierailija
4/6 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaa vähävaraisia ja erilaisten kriisien ravistelemia perheitä. Toimii joko sosiaalitoimen kanssa yhteystyössä tai suoraan perheiden kanssa jos perhe itse ottaa yhteyttä!

Suosittelen lämpimästi.

Vierailija
5/6 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämän sivuston "osta ja myy"-palstan kautta. Laitoin ilmoituksen ja valitsin lähellä asuneen, jolle vein vaatteet. Ne, jotka pyysivät kuvaa vaatteista ja/tai halusivat tietää minkä merkkisiä vaatteita kasseissa on, sivuutin valinnassa (vastasin vain, että vaatteet on jo lahjoitettu).

Vaatteiden saajat ovat olleet tosi iloisia; en ole mitään lumppuja vienyt vaan ihan tosi hyviä ja laadukkaita vaatteita. Yksi äiti olisi jälkikäteen halunnut maksaakin vaatteista, kun olivat niin hyviä. En ottanut maksua vastaan vaan vein myöhemmin vielä yhden kassillisen lisää. Yhteen perheeseen olen tutustunut tätä kautta ja vienkin nykyään kaikki meidän lasten pienet vaatteet ja tarpeettomat lelut heille (monta lasta ja tod. vaikea elämäntilanne).

Minulle on ainakin itselle tullut hyvä mieli voidessani auttaa ihmisiä - vaatepussien tiputtaminen sinne vaatekeräyslaatikkoon ei koskaan tuntunut yhtä hyvältä. Olen itse vaatimattomissa oloissa kasvanut ja tiedän miltä tuntuu erottua joukosta vaatteiden takia - ehkä juuri siksi tulee omien lasten vaatteisiin panostettua... Ja siksi minulle on tärkeää, että vaatteet menevät oikeasti tarpeeseen ja käyttöön eikä vain jonkin järjestön tiliä kartuttamaan.

Vierailija
6/6 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.vaihtopaikka.net/ajankohtaista_07.htm

Suosittelen lämpimästi.

Taatusti vastaavia on muuallakin.