Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voitteko kuvitella! Olin kaverin kanssa vauvauinnissa

Vierailija
20.10.2011 |

Aloitin viime kuussa vauvauinnin ja olin jopa ihan iloissani, että pääsen tekemään asioita kodin ulkopuolellakin. Nuoruuden ystäväni oli myös saanut lapsen, nähtiin aulassa.

Mut joo, ihmetykseni oli valtava kun suihkussa huomasin millaisia alapääpehkoja nuoret naiset olivat itselleen antaneet kasvaa! Itse olen kyllä ajellut siitä lähtien kun ne kasvoivat sillä eihän kukaan mieskään sellaista turkkia katsele saati puhtauden takia .... Myös tämä entinen ystäväni, melkoinen kaunotar oli lukiossa mutta nyt oli antanut paikat valahtaa ja alapäähän mustaa karvoitusta kasvoi laajalti. Olin vähän huulipyöreenä, vaikken toki sitä näyttänytkään

Luulin että 2000-luvulla olisi vähän eri malli kuin 80-luvulla. Muilla vastaavia näkyjä?

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavia uintihetkiä teille! Ihanaa kun pääset oman pienokaisesi kanssa puljaamaan, keskity siihen ja jätä toisten äitien ulkonäön arvostelu vähemmälle.

Vierailija
42/53 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimeen niin toivoisin totisesti, että emme saisi tyttölapsia. Vaikka kyllähän piilopedarit tykkää pikkupojistakin.

kiihottaa miestä paljon enemmän se naturelli pehko.

Tervettä miestä kiihottaa kyllä naisen pehko, siihen mitään posliinia tarvita.

Minulla on ollut kolme vakavaa suhdetta aika erilaisiin miehiin. He kaikki tykkäsivät posliinista..:) Myös nykyinen aviomieheni tykkää siitä enemmän.

Mutta toki mies sanoo karvalaukun omistavalle naiselle, että kelpaat noinkin, kun tietävät ettei ruokkivaa pimpsaa kannata purra. Älä ole sinisilmäinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut kolme vakavaa suhdetta aika erilaisiin miehiin. He kaikki tykkäsivät posliinista..:) Myös nykyinen aviomieheni tykkää siitä enemmän. Mutta toki mies sanoo karvalaukun omistavalle naiselle, että kelpaat noinkin, kun tietävät ettei ruokkivaa pimpsaa kannata purra. Älä ole sinisilmäinen.

Älä ole niin sinisilmäinen. Eiväthän miehesi ole halunneet pahoittaa mieltäsi ajeluintosi keskellä :)

Vierailija
44/53 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka kesta salilla suihkutiloissa järkyttynyt, miten monella nurella, hoikalla, kauniillakin naisella alapää rehottaa. Karvat kasvavat jopa reisillä asti. Oikeasti, mun mielestä toi on aika oksettavaa. Eihän sitä tartte itseään posliiniksi ajella, mutta kyllä mulla kuuluu perus hygienia- ja ulkonäköhuoltoon myös alapääkarvojen aisoissa pitäminen. Olen joskus ollut nuorempana puskaihmisiä, mutta kyllä se seksikin vaan on kivempaa, siistimpää ja nautinnollisempaa MOLEMMILLE, kun on alapääkarvat trimmattu. En minä halua, että mihellänikään jalkovälissä mikään puska rehottaa, kyllä hänkin karvansa siistii lyhemmiksi jne. Kumpikaan meistä ei halua suuseksin aikana samalla käyttää karvoja hammaslankana. Ja kyllä se alapään puhtaanapitäminenkin on helpompaa, kun ei ole järkyttävää majavaa vaahdotettavana ;).

NYT kyllä järki käteen: karvat ei ole epähygieenisiä, päinvastoin. miksei tätä kukaan täällä tajua? dingdong. äly hoi älä jätä. luuleeko porukka tosiaan että karvat pitää ajella jotta olisi hygieeninen? ne suojelevat alapäätä

Vierailija
45/53 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vaadi rahallista korvausta järkytykseesi! Ja ehdota, että tarkastavat jokaisen tuheron, joka sinne uimahalliin pyrkii.

Juu kyllä on kamalaa kun aikuisella naisella karva kasvaa.

Vierailija
46/53 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten ajelevat karvat pois, ettei tarvi joka päivä käydä suihkussa.

Jotain on jäänyt opettamatta näille alapäästään lapsen asteelle jääneille naisille. Se, että alapäätä pitää myös pestä. Alapään puhtaanapito ei meinaa sitä, että ajellaan karvat pois.

Mutta jos on jäänyt henkisesti 8v asteelle niin minkäs teet.

Sehän on tosi, että aikuisella naisella kasvaa karvat ja nämä naiset ei ole halunneet kasvaa aikuisiksi vaan ovat useasti insestin uhreja ja haluavat olla miehilleenkin niitä karvattomia pikkutyttöjä, mitä isi panee iltaisin äidiltä salaa pimeässä peiton alla.

joka kesta salilla suihkutiloissa järkyttynyt, miten monella nurella, hoikalla, kauniillakin naisella alapää rehottaa. Karvat kasvavat jopa reisillä asti. Oikeasti, mun mielestä toi on aika oksettavaa. Eihän sitä tartte itseään posliiniksi ajella, mutta kyllä mulla kuuluu perus hygienia- ja ulkonäköhuoltoon myös alapääkarvojen aisoissa pitäminen. Olen joskus ollut nuorempana puskaihmisiä, mutta kyllä se seksikin vaan on kivempaa, siistimpää ja nautinnollisempaa MOLEMMILLE, kun on alapääkarvat trimmattu. En minä halua, että mihellänikään jalkovälissä mikään puska rehottaa, kyllä hänkin karvansa siistii lyhemmiksi jne. Kumpikaan meistä ei halua suuseksin aikana samalla käyttää karvoja hammaslankana. Ja kyllä se alapään puhtaanapitäminenkin on helpompaa, kun ei ole järkyttävää majavaa vaahdotettavana ;).

NYT kyllä järki käteen: karvat ei ole epähygieenisiä, päinvastoin. miksei tätä kukaan täällä tajua? dingdong. äly hoi älä jätä. luuleeko porukka tosiaan että karvat pitää ajella jotta olisi hygieeninen? ne suojelevat alapäätä

Vierailija
47/53 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellänikin kyllä karvat on paikoillaan. Joskus harvoin, kun niitä ajelen, niin tilalle saa sellaisen viljelmän punaisia kutiavia näppylöitä (ja kaikkia konsteja niiden välttämiseksi olen kokeillut). Mun mielestä niihin verrattuna se puska on ihan esteettinen...

Mullakin on pari kertaa nuorempana tullu ajettua karvat pois, mutta nopeasti siitä tavasta luopui kun joka kerta tuli helvetin kutiavia näppylöitä ja karvatupentulehduksia. Siinähän kärvistelen kun alakerrassa polttaa muttei sitä julkisella paikalla kehtaa työntää kättä housuihin ja alkaa rapsuttamaan. Ja sänki ilmestyy jo seuraavana päivänä, että se siitä pehmeydestä ja esteettisyydestä. Mielummin pidän sen ruman majavan.

Vierailija
48/53 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten ei missään kirjoitettu normaali alapään karvoista, että ruma majava. Karvat on ihan luonnollinen asia.

Hyvin on naiset taas saatu inhoamaan itseään ja alistamaan itseään.

Jos nyt naiset kokoaisitte sen itsetuntonne takaisin ja olisitte ylpeitä itsestänne ja siitä, että olette aikuisia naisia. Jos jokunen nainen haluaa olla miehelleen pikkutyttö ja jatkaa lapsuutensa insestileikkejä niin miksi terveet naiset alkaa haukkua itseään.

Itsellänikin kyllä karvat on paikoillaan. Joskus harvoin, kun niitä ajelen, niin tilalle saa sellaisen viljelmän punaisia kutiavia näppylöitä (ja kaikkia konsteja niiden välttämiseksi olen kokeillut). Mun mielestä niihin verrattuna se puska on ihan esteettinen...

Mullakin on pari kertaa nuorempana tullu ajettua karvat pois, mutta nopeasti siitä tavasta luopui kun joka kerta tuli helvetin kutiavia näppylöitä ja karvatupentulehduksia. Siinähän kärvistelen kun alakerrassa polttaa muttei sitä julkisella paikalla kehtaa työntää kättä housuihin ja alkaa rapsuttamaan. Ja sänki ilmestyy jo seuraavana päivänä, että se siitä pehmeydestä ja esteettisyydestä. Mielummin pidän sen ruman majavan.

Vierailija
49/53 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten ei missään kirjoitettu normaali alapään karvoista, että ruma majava. Karvat on ihan luonnollinen asia. Hyvin on naiset taas saatu inhoamaan itseään ja alistamaan itseään. Jos nyt naiset kokoaisitte sen itsetuntonne takaisin ja olisitte ylpeitä itsestänne ja siitä, että olette aikuisia naisia. Jos jokunen nainen haluaa olla miehelleen pikkutyttö ja jatkaa lapsuutensa insestileikkejä niin miksi terveet naiset alkaa haukkua itseään.

Aivan totta. Ennen naiset virnuilivat miehille, että "haluatkos karvalaukkuani" tms ja helvetin hyvin kelpasi. Nyt jos ei epilaattoria olisi keksitty niin suurin osa cosmopolitanin orjista juoksisi ladon taakse ampumaan itsensä yököttävänä karvamammana. :/

Vierailija
50/53 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin ajlisin pois, jos karvankasvuni olisi heikkoa ja "majava" muodostuisi muutamasta haalean värisestä sojottavasta hajakarvasta. Kuten niin monilla suomalaisilla.

Kunnon hyvinruokittu majava on toista maata - tuuhea ja kihara, kaljut kohdat eivät paistele välistä.

Vierailija
51/53 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on tosi, että aikuisella naisella kasvaa karvat ja nämä naiset ei ole halunneet kasvaa aikuisiksi vaan ovat useasti insestin uhreja ja haluavat olla miehilleenkin niitä karvattomia pikkutyttöjä, mitä isi panee iltaisin äidiltä salaa pimeässä peiton alla.

Vierailija
52/53 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi se yksi vastaaja, jonka mies ei pysty enää pitämään näppejään erossa karvoituksesta. :)

En minä ainakaan ole koskaan kysynyt miehen mielipidettä omiin karvoihini, eikä mies ole omatoimisesti kertonut. Hyvin näyttää kelpaavan, olipa valitsemani malli mikä hyvänsä. En ymmärrä, miksi siitä pitäisi keskustella.

Vierailija
53/53 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri viime viikolla kävin pitkästä aikaa yleisessä saunassa, enkä muistanut tiirailla toisten alapäitä ollenkaan! :( Myöskään muiden tisseistä ja vartaloista ei ole tarkkoja muistikuvia. Sen verran katsoin, että kaikki olivat kuitenkin naisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä