Voitteko kuvitella! Olin kaverin kanssa vauvauinnissa
Aloitin viime kuussa vauvauinnin ja olin jopa ihan iloissani, että pääsen tekemään asioita kodin ulkopuolellakin. Nuoruuden ystäväni oli myös saanut lapsen, nähtiin aulassa.
Mut joo, ihmetykseni oli valtava kun suihkussa huomasin millaisia alapääpehkoja nuoret naiset olivat itselleen antaneet kasvaa! Itse olen kyllä ajellut siitä lähtien kun ne kasvoivat sillä eihän kukaan mieskään sellaista turkkia katsele saati puhtauden takia .... Myös tämä entinen ystäväni, melkoinen kaunotar oli lukiossa mutta nyt oli antanut paikat valahtaa ja alapäähän mustaa karvoitusta kasvoi laajalti. Olin vähän huulipyöreenä, vaikken toki sitä näyttänytkään
Luulin että 2000-luvulla olisi vähän eri malli kuin 80-luvulla. Muilla vastaavia näkyjä?
Kommentit (53)
Sänki kuuluu miehen leukaan, ei naisen alapäähän!
vahingossa jääny, vaan kyllä niille on tarkoitus. Suojella tosiaan bakteereilta ja mekaaniselta ärsytykseltä. Ne on herkkiä paikkoja...
Ja ei se mun mielestä oo sekasin oloa, jos vertaa posliinia haluavaa miestä pedoon...
Mikä siität nyt tulee mieleen ku pikkutyttö?
Ja se, että lasten, 12-15 vuotiaidenkin pitää ajatella tämmösiä, ku pojat ei muuten halua.
Itse kasvatan kyllä tyttäreni arvostamaan itseään juuri sellaisena, kun hänet on luotu.
By the way, saattaisha ne hiuksetki olla saastaiset ja yököttävät, miksi ette niitä ajele?
Aloitettiin mekin nyt tämän kolmannen kanssa vauvauikit, kuten kahden aiemmankin kanssa. Totta on että silloin 4v sitten itsekin ihmettelin niitä "pehkoja" toisilla äideillä..
Nyt näyttää olevan toisinpäin, eli enempi karvat poistettu tai reilusti siistittyjä äitejä sieltä alakerrasta(:
Itse olen pitänyt paikat posliinina jo ennen ekan syntymää-11v ajan.
No, jos ap ei ymmärrä että silläkin asialla on tarkoitus miksi ihmisellä on karvoitusta.
Teki tosi huonoa ja oli tosi ilkeän näköistä kun
kerran näin yleisissä tiloissa naisen jolla alapää
oli koko kansa katseltavana siis niin että melkein sisälle näkyi.
Hyi!
Ei ole tarkoitus että kaikki paikat näkyvät julkisesti.
No, jos ap ei ymmärrä että silläkin asialla on tarkoitus miksi ihmisellä on karvoitusta. Teki tosi huonoa ja oli tosi ilkeän näköistä kun kerran näin yleisissä tiloissa naisen jolla alapää oli koko kansa katseltavana siis niin että melkein sisälle näkyi. Hyi! Ei ole tarkoitus että kaikki paikat näkyvät julkisesti.
Käyn uimahallissa muksujen kanssa kerran viikossa ja myös tässä meitin lähikylpylässä saman verran. Olen aina ajeltu myös alapäästä ja en tosiaan levittele alapäätä toisten nähtäväksi!? Vaikka häpyhuulet olen saanut näin runsaat, niin siellä nekin pysyy jalkovälissä piilossa. Tässä vähän sama kuin lyhyen hameen kanssa istuessa(-:
No, jos ap ei ymmärrä että silläkin asialla on tarkoitus miksi ihmisellä on karvoitusta. Teki tosi huonoa ja oli tosi ilkeän näköistä kun kerran näin yleisissä tiloissa naisen jolla alapää oli koko kansa katseltavana siis niin että melkein sisälle näkyi. Hyi! Ei ole tarkoitus että kaikki paikat näkyvät julkisesti.
Käyn uimahallissa muksujen kanssa kerran viikossa ja myös tässä meitin lähikylpylässä saman verran. Olen aina ajeltu myös alapäästä ja en tosiaan levittele alapäätä toisten nähtäväksi!? Vaikka häpyhuulet olen saanut näin runsaat, niin siellä nekin pysyy jalkovälissä piilossa. Tässä vähän sama kuin lyhyen hameen kanssa istuessa(-:
Joo, mutta kun kaikki näkyi tällä naisella, ei ole kiva kun se vako näkyy kaikille. Se on intiimi alue ja tarkoitus on ettei se näy kuin intiimissä tilanteessa.
Aloitin viime kuussa vauvauinnin ja olin jopa ihan iloissani, että pääsen tekemään asioita kodin ulkopuolellakin. Nuoruuden ystäväni oli myös saanut lapsen, nähtiin aulassa. Mut joo, ihmetykseni oli valtava kun suihkussa huomasin millaisia alapääpehkoja nuoret naiset olivat itselleen antaneet kasvaa! Itse olen kyllä ajellut siitä lähtien kun ne kasvoivat sillä eihän kukaan mieskään sellaista turkkia katsele saati puhtauden takia .... Myös tämä entinen ystäväni, melkoinen kaunotar oli lukiossa mutta nyt oli antanut paikat valahtaa ja alapäähän mustaa karvoitusta kasvoi laajalti. Olin vähän huulipyöreenä, vaikken toki sitä näyttänytkään Luulin että 2000-luvulla olisi vähän eri malli kuin 80-luvulla. Muilla vastaavia näkyjä?
Samaa tais ihmetellä osa naisista kun me tyttöporukalla kerran hauskan illan jälkeen päätettiin, ettei enää ajella itseämme. Asiasta tuli puhetta, näpyistä ja kaikesta vaivasta. Kukaan ei oikeen keksiny kuunnon syytä ajelulle ja päätettii kaljapäissä, että kukaan ei enää jaksa ajella :D Käytiin ilkeyttään uimahallissa niin taisi osa neideistä vähän ihmetellä kun neljän porukka oli kaik yhtä tuheroisia :D
eipä tarvi ajella, helpotus ja huokaus
Meillä taas kaikki yli 30vuotiaat naiset on päästäny ittensä lihoomaan muodottomiksi ihraperseiksi, nuoret äidit sentäs näyttävät hyvältä, huomaa mihin ikään lapsensaanti on tarkoitettu :x
No monilla on pehko, yleensä vanhemmilla naisilla. Olen kertonut ennenkin kuntosalilla käyvästä naisesta, joka kulkee pukkarissa karvalaukku heiluen kaapilta ja tutulta toiselle. :)
Yks päivä vain kyllästyin ja päätin lopettaa. Nyt on pikkuhiljaa kasvanut silkkinen karvoitus. Mies on ollut aivan innoissaan, eikä malta pitää näppejään irti vaan silittelee karvoitustani aina kun vain pystyy.
Päätin, että en ikinä enää ajele. Hommasin shortsimallisen uimapuvun, ettei tarvitse bikinirajojakaan aina huolehtia.
kiihottaa miestä paljon enemmän se naturelli pehko.
vuoro, kun kerran kukaan mies ei halua ajelematonta naista, mutta kumminkin näillä naisilla oli vauvat mukana. Sinähän kumoat itse omat väitteesi!
Tervettä miestä kiihottaa kyllä naisen pehko, siihen mitään posliinia tarvita.
Olet ajastasi pahasti jäljessä jos vielä ajelet. Kai sen nyt tajuat kun näit ne pehkot?
..kun otat sen kultalusikan pois perseestä, kohtaat elämässäsi vastoinkäymisiä, murheita, surua ja muuta paskaa - huomaat että ne alapään karvat on murheista pienimmät !
Hanki elämä.
Mä oon onneksi käynyt lukion eri vuosikymmenellä kuin ap.
Olen jo synnytyksen jälkeen käynyt brassisokeroinnissa ja kaikki lähti. En oikeastaan välitä mitä toiset ajattelee vaikka ei karvoja olekaan. Kuitenkin ilokseni huomasin siellä suihkutiloissa jo etten ole ainoa posliiniäiskä. Tuollaisia ap:n mainitsemia jättituheroita ei ollut kellään meidän ryhmässä.
Tervettä miestä kiihottaa kyllä naisen pehko, siihen mitään posliinia tarvita.
Minulla on ollut kolme vakavaa suhdetta aika erilaisiin miehiin. He kaikki tykkäsivät posliinista..:) Myös nykyinen aviomieheni tykkää siitä enemmän.
Mutta toki mies sanoo karvalaukun omistavalle naiselle, että kelpaat noinkin, kun tietävät ettei ruokkivaa pimpsaa kannata purra. Älä ole sinisilmäinen.
läästseesonia, että.
Huvittaa nämä laseroinnilla karvansa poistaneet kun heidät erottaa joukosta aina "siitä 2000-luvun alkupuolen posliinimuodista"
Aika vähän nykyään näkee enää posliineita.
kaikki karvat ovat luotu pitämään pöpöjä loitolla.
Kuten nenäkarvAT JA ALAKARVAT.
pedofiiliukot haluavat posliinipilluja. ei normaalimiehet.