Taitaa tulla seinä vastaan..??
Mieheni työpäivät on alkaneet venyä turhan pitkiksi,rahaa tuulee ovista ja ikkunoista,mutta mikään ei silti riitä. Miten minä jaksan kun pitää olla kotiäiti,vastaat yksin lapsesta,kodista,ruuasta,elämää vain lapsen 1,5 veen kanssa ja oman itseni kanssa,huolla siinä sitten miehesi,mikä raatanut niska vaahdossa?
Elät kuin miestä ei olisi.
Välillä tuntuu,että mies pakenee töihin jotain,mutta mitä?? Mustasukkanen hän kyllä on,vaikkei tarvitsisi,tai edes syytä siihen.
.Raivostuttaa välillä sellainenkin,että nyt lähdetäänkin sinne ja sinne,pue toi lapsi päälle ja kaikki ilman mitään varauksia,kaikki pitäis tapahtua nyt heti.Jos jotain pyydän tai yritän avata edes keskustelua,se vaan pahentaa asioita.
Lupaukset lipsuu ja ei oikein saa varmuutta mistään.
Ahdistaa ja nakertaa,pakko vaan painaa napaansa?
Kommentit (3)
Oletko varma ettei miehelläsi ole toista naista, päätellen yhtäkkiä muuttuneestä työpäivän pituudesta ja siitä että on mustasukkainen sinun tekemisistä?
Mikset itse mene töihin myös, saisit muuta mietittävää kuin miehesi. Ns oma elämä :)
välillä tympäsee toden teolla.Ei se eroaminen tulisi kuuloonkaan,kummatkin uskollisia,se on varmaa.
Se yhteinen aika kuitenkin kortilla aika hyvin ja lastahan ei voi lahjoa loputtomiin:)
Työnarkomaanisankari hiippailee joskus 23 aikoihin sänkyyn,joskus jopa nukkuu paskasena vaatteet päällä,kun ei koskaan tiedä tuleeko joku hälytys.Voi luoja sanon minä vaan...
Minä teen töissä lyhennettyä päivää ja hoidan lapset ja kodin. Mies on työmatkalla tai tekee kotona hommia yötä myöten. Arkena tuskin nukkuukaan.
Nyt aloitimme perheneuvolakäynnit miehen kanssa, mutta niitäkin aikoja pitää olla aina vaihtamassa miehen töiden takia. Kommunikointia yritämme parantaa, koska ei sitä haluaisi erotakaan.
Että tällainen vuodatus...