Millainen tyyli on miehellänne? Toivoistko, että se olisi toisenlainen?
Oma puolisoni on ennen pukeutunu mielestäni paremmin, nykyään hän on huolimattomampi.
Oma puolisoni:
Normityyliin kuuluu farkut, converset ja t-paita + joku ohut villapaita, takkina maihari tai joku urheilupusakka ( juu siitä en oikein tykkää ).
Jos voisin päättää, hän pitäisi nykyistä useammin klassista kauluspaitaa ja takkina jotain aikuisempaa, kuin maiharia, muuten kyllä tykkään hänen tyylistään.
Hupparit myin viime kesänä kirpparilla; huppari on mielstäni se vihonviimeinen vaate neljääkymppiä huitelevalle miehelle:)
Kommentit (25)
Mulla pukeutuu työvaatteisiin, öljyisiin sellaisiin. Vapaa-aikana kulkee verkkareissa ja resuissa t-paidoissa. Jos lähdemme ulos laittaa kauluspaidan ja mustat farkut. Pitäisi ehkä vähän päivittää, mutta en viitsi. Muutakin ajateltavaa.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy näin miehenä tulla tuomiolle.
Minulla pukeutuminen lähtee kengistä. Pikaisella laskennalla hyllyssä on tällä hetkellä 35 paria erilaisia kenkiä. Tilanteen mukaan sitten valitsen kengät ja muun asustuksen niin, että värit soivat yhteen.
Äsken oli kauppareisulla valkoiset skytopit, mustat tiukat chinot ja mustavalkoinen t-paita.
35 paria kenkiä ei kuulosta fiksulta. Aivan liian monta vaihtoehtoa.
Skytopit? Jotkin naurettavat varsitennarit?
Vierailija kirjoitti:
Minulla pukeutuminen lähtee kengistä. Pikaisella laskennalla hyllyssä on tällä hetkellä 35 paria erilaisia kenkiä. Tilanteen mukaan sitten valitsen kengät ja muun asustuksen niin, että värit soivat yhteen.
Äsken oli kauppareisulla valkoiset skytopit, mustat tiukat chinot ja mustavalkoinen t-paita.
Miehesi varmasti tykkää tyylistäsi.
Mieheni urheilee paljon ja polkee kesät talvet töihin fillarilla. Käyttää lähinnä verkkareita ja t-paitoja. Työpaikalla vaihtaa suihkun jälkeen puhtaat vaatteet, käsittääkseni sielläkin yleensä verkkarit, ellei sitten ole jotain asiakastapaamisia ( on asiantuntijatehtävissä). Farkkuja pitää harvoin, koska kokee ne tosi epämukavaksi. Laittaa ne jalkaan vapaa-ajalla vain jos mennään johonkin kyläilemään / meille tulee vieraita / mennään ulos syömään tms. Puku päällä vain isoimmissa juhlissa ( häät, hautajaiset tms.). Mulla ei ole oikeastaan huomauttamista miehen tyylistä, se on hänen oma asiansa. Todella komea hän on kyllä mielestäni, mutta se ei olekaan vaatteista kiinni. Mutta jos nyt jotenkin pitäisi miehen tyyliä kommentoida, niin hän on kyllä parhaimmillaan verkkareissa, koska viihtyy niissä niin hyvin ja näkee oikein päällepäin, että hänellä on silloin luonteva olo. Joskus kyllä huomautan, jos hänellä on rikkinäiset vaatteet, mutta silloinkin kyllä enemmän vain varmistaakseni, että onko itse huomannut asian. Mutta ei ole siinäkään mitään tarvetta toistaa asiaa, kun on kerran sen huomion tehnyt.