Millainen tyyli on miehellänne? Toivoistko, että se olisi toisenlainen?
Oma puolisoni on ennen pukeutunu mielestäni paremmin, nykyään hän on huolimattomampi.
Oma puolisoni:
Normityyliin kuuluu farkut, converset ja t-paita + joku ohut villapaita, takkina maihari tai joku urheilupusakka ( juu siitä en oikein tykkää ).
Jos voisin päättää, hän pitäisi nykyistä useammin klassista kauluspaitaa ja takkina jotain aikuisempaa, kuin maiharia, muuten kyllä tykkään hänen tyylistään.
Hupparit myin viime kesänä kirpparilla; huppari on mielstäni se vihonviimeinen vaate neljääkymppiä huitelevalle miehelle:)
Kommentit (25)
Persoonallinen, suht trendikäskin. Käyttää paljon farkkuja, mutta myös pukua, tennareita, maihareita. Aika rokahtava on tyyli. Mä tykkään kovasti, ei tarvitse muuttua. Tietää hyvin miten mihinkin pukeudutaan ja on aina siisti ja hauskan näköinen.
Sinänsä hänen tyylistään tykkään. Tyypillinen arjen siistimpi asu Gantin housut ja kauluspaita + neule jos kylmää. Laittaa kyllä puvun tai suorat housut ja irtotakin jos tilanne niin vaatii. Käyttää paljon farkkuja ja t-paitoja.
Hänen tyylinsä on ehkä vähän rennompi ja sporttisempi kuin mitä olisi, jos mä saisin yksin päättää. Mutta ei mulla suurta valittamista ole.
pukeutuu farkkuihin, t-paitaan ja monesti joku vetoketjullinen neuletakki.
Toivoisin, että pukeutuisi nuorekkaammin. Ja paremmin istuviin farkkuihin. :p Mun mielestä esim. musta vetoketjullinen huppari toimisi todella hyvin ja sopisi tyyliin.
Kenkinä hänellä on aina sellaiset eccon lenkkarityyliset kävelykengät, mielestäni ne kuuluvat kävelylenkeille, eivät esim. kaupungille. Juhlakenkinä pitää ihan sellaisia nahkaisia, suht kapeakärkisiä juhlakenkiä, myös farkkujen kanssa. Yöks. :)
Mutta on se silti rakas.
Tavoitteena tosin saada sille uudet kengät ostettua. ;)
ja aiemmin jotenkin halvasti. Nyt olen saanut hänet käyttämään mustia tai tummanharmaita farkkuja, kunnollisia kenkiä ja kunnollista takkia. Paita on aina kaulupaita(paitsi siis kotona) neuleita ei pue päälleen sitten millään.
oli tyyliltään ihan kauhea it-nörtti kun tapasimme joten olen joutunut hieman stailaamaan miestäni vuosien varrella.
Työ- ja vapaa-ajan pukeutuminen on aika vakio eikä niissä ole eroa. Pukeutuu yleensä kauluspaitaan/pikeepaitaan + neuleeseen, farkkuihin tai muihin ei-suoriin housuihin, jalassa nahkaiset kengät. Joskus päällä on hupparikin, mikä mun mielestä on ok jopa yli kolmekymppisellä ;) Takki on valitettavan usein tuulitakkityyppinen tai talvella perus maihinnousutakkityyppinen takki.
Mies on kamalan nuuka vaateostoksissa joten mitään kauhean tyylikästä hänellä ei ole.
hän on it-alalla, mutta rockhenkinen muuten. Töissä pukeutuu tylsästi, mutta vapaa-ajalla aina tilanteeseen sopivasti.
Silittää jopa farkkunsakin ja huoltaa vaatteensa hyvin.
Tyyli on ihan jees - ehkä pientä päivitystä toivoisin farkkurintamalla, mutta en rupea häntä neuvomaan.
Miehellä on paljon parempi maku kuin minulla. Kysynkin usein häneltä neuvoa omien asujeni suhteen.
Hänen jokapäiväinen asunsa on kuten tänään: siistit (silitetyt) farkut tai suorat housut, kauluspaita ja neule. Polvipituinen villakangastakki tai nahkatakki. Läppärisalkku.
Tarpeen vaatiessa puku: osti juuri samettityyppisestä kankaasta tehdyn pikkutakin, jota kauhistelin kaupassa, kun hän sen nappasi rekistä. Kuitenkin se näyttää upealta hänen päällään oikeanlaisen paidan ja kravatin kanssa.
Silittää ja huoltaa itse vaatteensa ja kenkänsä, ja todella hyvin. Minulla olisi oppimista :) Muutenkin hyvin siisti ja tarkka esim. hiuksistaan ja hampaistaan.
Joskus hän menee suoraan töistä tk:n vuodeosastolle katsomaan vanhaa isäänsä puku päällä, ja hoitsut ovat aivan ihmeissään. :)
Hän näyttää loistavalta myös remppahaalareissaan. Ja ihan ilmankin vaatteita.
poimuisesta kaula-aukosta työntyy esiin uurteinen naama ja kaljuuntuva päälaki; mulle tulee mielikuva jostain vanhasta kilpikonnasta tai 5Ö-dokkarista, jossa näytetään, miten nainen synnyttää viiskymppisen miehen...
Toinen, mitä en just nyt kestäs, olis jos miehelläni olis peruskäytössä ns. suorat housut.
Siinä ylitetään mun raja kaikelle sellaselle, mitä voin pitää hhhhottina....toki niitäkin housuja varmaan niin erilaisia, ettei ne kaikki todellakaan ole sellasia vähän porkkanamallisia, huonolaatuisia lerpakkeita, mut mä nään mielessäni nyt vaan sellaset... :DD
miehet on tosi nuukia vaateostoksissaan, olen huomannut, samaa vaatetta pideätän kunnes puhki kulunut. eräskin mies ylpeili kuinka hänellä on vielä lukioaikaisia vaatteita joita käyttää ja ikää on 40 nyt. täytyy sanoa, että kun mies vetäisee kauluspaidan, pikkutakin ja vaikka tumman siniset farkut jalkaansa ja nahkakengät niin kiinnostus herää. tosi harva on vetämimmillään hupparissa tai boheemilookissa. ja se siisteys, suihkussa käynti ja partavettä reippaasti, ei yhtä paljon kuin lähi-idän miehet laittaa, mutta niin etttä tuoksuu, niin aijai, tämän tytön silmä kääntyy varmasti....
panostakaa miehet, niin teihin panostetaan! kysykää reippaasti apua ostoksilla myyjiltä, kavereilta, naispuolisilta kavereilta ja miespuolisiltakin. niin naisetkin tekevät, kysyvät neuvoa toisiltaa.
harva on mikään stylisti luonnostaan
Vierailija kirjoitti:
Ihana.
Paras vastaus ehdottomasti! 10/10
Miehellä on oikeus pukeutua miten hän haluaa. Ilman sinun arvosteluasi. Ellei miellytä niin katso vaatteiden perusteella itsellesi uusi mies!
Muni ihana mies löysi oman tyylinsä viisikymppisenä, mikä oli aika hellyttävää. Aiempi peruspukujamppa on nykyään (seniori)mustafarkkurokkari-tyylinen. Onneksi toimenkuva ja asema työpaikalla on sellainen että saa olla sellainen kuin tahtoo. Hyvin harvoin on pakollisia pukupäiviä muuten hänellä on jatkuva casual friday.
Mulle on tärkeintä että hänellä on hyvä olla ja tuntee itsensä vahvaksi itsekseen. Välillä teen päivitysehdotuksia, jotkut kelpaavat jotkut eivät. Meillä on kummallakin vapaus ulkoisesti olla sellaisia kuin tahdomme. Sisäinen tyyli on ratkaisevampi.
Miehelläin oli tavatessamme duunityyli (puku & kauluspaita) erinomaisesti hallinnassa, kaikki räätälin tekemiä ja hyvin istuvia, niinkuin tietyissä piireissä täällä Briteiisä on tapana, sen sijaan vapaa-ajan tyyli oli todella hukassa. Minä lempeästi sitä luotsasin sopiviin kauppoihin ja autoin valitsemaaan sille parhaiten sopivia kivoja vaatteita, nykyään sillä on selkeä oma tyyli mutta se edelleen haluaa mut mukaan vaateostoksille useimmiten. Ostan miehelle lahjaksi usein vaatteita matkoiltani.
Tykkään kovasti mieheni tyylistä. Enimmäkseen hänellä on mustia ja harmaita vaatteita. Farkkuja, t-paitoja, niitä huppareita. Talvella rouhea lampaanharmaa perinneneule, jonka tein hänen tarkkojen ohjeidensa mukaan. Näyttävät oikein hyviltä hoikalla, ryhdikkäällä nelikymppisellä. Töissä hän pukeutui nuorempana kauluspaitoihin ja slipovereihin, nykyään tyyli on rennompi. (=ei jaksa silittää)
Eniten häntä itseään harmittaa kaljuus, koska se antaa mustien vaatteiden ja maiharien kanssa helposti väärän signaalin.
Rockhenkinen. Istuvat farkut, buutsit, simppeli t-paita tai musta farkkupaita tms., nahkarotsi. Tykkään. ❤
Mä tykkään tosi paljon mieheni tyylistä, pitkä raamikas mies joka uskaltaa käyttää värejä.
Puvut tietty aina tyylikkäitä mutta massasta poiketen miehellä on paljon vaaleanpunaisia, liloja yms paitoja. Ja jos on sopiva tilaisuus laittaa joskus kurillaan "happy socksit". Assarinsakin tykkää, osti miehelle joululahjaksi niitä paketillisen:D
Muuten arjessa siistit housut twilliä - voi olla punaiset, siniset, leijonankeltaiset tai mustat. Siihen sitten sopiva paita tai vaikka piké jos on kotitoimistolla. Pikkutakki paidan päälle jos lähtee asiakkaisiin tai työmatkalle.
Kotioloissa siistit farkut, piké, hillittykuvioinen (joku huomaamaton ruutu tai raita) paita tai yksivärinen t-paita
Leuhka tyyli oli, vaikkei leuhkimista. Tarjoustalosta ostetut räikeät polvipussiverkkarit, reikäinen, hapertunut ja haalistunut t-paita, jonka rinnuksilla joko ruokaa tai hammastahnaa. Ei kuulemma haitannut ja "rumat ne vaatteilla koreilee". Häpesin usein ja olisin toivonut, että komeana miehenä olisi pukeutunut paremmin. Ei ottanut toiveitani tai ehdotuksiani kuuleviin korviinsa.
Mieheni on harvinaisen komea sekä vartaloltaan, että kasvonpiirteiltään. Mutta pukeutuminen... Voi kun hän tajuaisi miten paljon enemmän hän voisi pukeutumisellaan ulkonäköään korostaa. Hän on liian mukavuudenhaluinen; useimmiten hän pukisi collegehousut ja t-paidan + vanhan kulahtaneen neuletakin päälle. Farkutkin kuulemma niin epämukavat. Huoh! En minä toki hänen kanssaan ole tuollaisten seikkojen takia, mutta aijai kun hän voisi edes minun mielikseni useammin pukeutua edustavammin. Hän on niin kuuma mielestäni heti kun vetää edes perus hyvin istuvat mustat farkut ylleen ja niiden kanssa bootsit ja hyvin istuva kauluspaita.
ole pelkästään omalla toimistolla. Kotona pukeutuu rennosti, mutta fiksusti. Ei valittamista.