Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein ostat itsellesi uuden toppatakin?

Vierailija
20.10.2011 |

Minua hävettää kun kuljen kuusi vuotta vanhassa takissa, tuttavapiirissäni naiset ostavat joka vuosi uuden takin.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta aloitan kolmannen talven. Lisäksi käytössäni on 3 villakangastakkia (musta, beige ja harmaa), vaihtelen muun asun mukaan.

Vierailija
2/17 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmantena talvena iskee aina häpeä kun kuljen samassa takissa jälleen kerran.."kaikki muut" tosiaan näyttää uusivan takkinsa joka vuosi. Yritän aina ostaa laadukkaan, että kestää, mutta silti hävettää, kun kuljen viimeisen talven niin "epämuodikkaassa" takissa.

Nyt onneksi edessä ns. 1. talvi eli ostin juuri uuden takin jeeeee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vain siitä syystä, että talvella se on se näkyvin vaate, joten haluan vaihtelua. Edellisen talven takit heitän UFF laatikkoon.

Vierailija
4/17 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen on jo ainakin 5-6 vuotta vanha.

Ostaisin useamminkin mutta ei ole varaa.

Vierailija
5/17 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juntti pitää vielä toppatakkia?

Villakangastakeissa on hyvät valikoimat. Ulkona tapahtuvaan liikuntaan kunnollinen, veden- ja tuulenpitävä urheilukaupan talvitakki (ei toppa).

Hyvin pukeutuva mieheni ei lähtisi kanssani ulos, jos minulla olisi toppatakki. :)

Vierailija
6/17 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna ostin uuden talvitakin, jolla kehtaa kävellä Aleksilla talvella Edellisvuonna ostin untsikan ja tänä vuonna ostin taas yhden uuden - eri värisen.

Kyllä minä ostan paljon vaatteita, kenkiä ja laukkuja. Myös takkeja.

vähintään 1 takki per vuosi - yleensä useampia.

Vierailija
7/17 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostin uuden vetoketujun jo 3 vuotta vanhaan takkiin. Ainakin tämä talvi mennään sillä. Kakkostakkina pihahommiin ja mökkimatkoille on 10v vanha takki.

Ei tulis mieleenkään ostaa uutta joka vuosi. Kun sitten osta, se saa maksaa mitä vaan, kunhan on laadukas. Toisekseen, on vaikea löytää jotain joka sopisi minulle...

Vierailija
8/17 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että ne pysyvät vielä monta vuotta hyvinä. Minusta on järjetöntä ostaa jatkuvasti uusia vaatteita, menee turhaan rahaa ja luonto rasittuu.

Vierailija
9/17 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on paljon (liikaakin) takkeja, mutta kaikki ovat vanhoja, koska olen ostanut suurimman osan käytettyinä :)

Vierailija
10/17 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juntti pitää vielä toppatakkia?

Villakangastakeissa on hyvät valikoimat. Ulkona tapahtuvaan liikuntaan kunnollinen, veden- ja tuulenpitävä urheilukaupan talvitakki (ei toppa).

Hyvin pukeutuva mieheni ei lähtisi kanssani ulos, jos minulla olisi toppatakki. :)

Räkänokkanousukas?

Vierailija
11/17 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla kehtaa kävellä Aleksilla talvella

Vierailija
12/17 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun saan tarpeeksi edellisestä tai se menee liian rikki (korjaan hajonneet vetskat), enkä piittaa pätkääkään siitä, mitä muut mun takista ajattelee! Vastustan kaikenlaista kerskakuluttamista.

Nykyinen takki on pari vuotta vanha.

Vierailija
13/17 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en ole löytänyt.

En siis ole omistanut vuosiin yhtään toppatakkia, vaan ainoastaan villakangastakkeja. Eli toppia ostan hyvin harvoin :)

Vierailija
14/17 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä edellinen oli vain vuoden, mutta se oli ihan huono ostos. Tää nykyinen on edelleen tosi kiva, mutta tietysti kaipaisi jo uutta, mutta en viitsi ostaa, kun tuokin on vielä kiva eikä viitsi tuhlata, kun lasten pakollisiin vaatteisiin menee niin paljon rahaa.

Vierailija
15/17 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä aio ostaakaan.

Vierailija
16/17 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen ykköstakki, jota käytän on varmaan ainakin jotain 5 vuotta vanha ja toinen, ns. kakkostakki ainakin 8 vuotta vanha.

Sama juttu mulla, et ennemmin ostaa lapsille, kuin itselleen, vaikka joskus vähän hävettääkin, kun kuljen vuodesta toiseen samoissa.

Vierailija
17/17 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen ykköstakki, jota käytän on varmaan ainakin jotain 5 vuotta vanha ja toinen, ns. kakkostakki ainakin 8 vuotta vanha.

Sama juttu mulla, et ennemmin ostaa lapsille, kuin itselleen, vaikka joskus vähän hävettääkin, kun kuljen vuodesta toiseen samoissa.

sanottiin, että kakarat kulkee edellä Limusiinissa ja vanhemmat perässä Ladalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän