Aamu ihan vitusta >:(
Taapero aloitti sen, sen vika! Heräsi ennen minua, vaikka tänään oli kello soimassa normaalia aikaisemmin. Ryömi naamani päällä räkäisine nenineen ja potki mua kaulaan ja tisseille. Inhoan muutenkin, että mua kosketaan tisseihin.
Sitten on kauhea itku ja kitinä kaikesta, eikä edes suostu syömään aamupalaa.
Ajattelin tulla tänne av:lle purkautumaan, niin tääkään ei toimi! Service ainakin 10 minuuttia unavailable.
Voi että miten mulla on pinna kireällä ja stressiä. Kun saisi vaan olla rauhassa, yksin, tekemättä mitään. No, kohta kouluun, siellähän mä olen ainakin rauhassa taaperolta, mutta siellä ne seinät vasta kaatuukin päälle!
Kommentit (3)
Taapero aloitti sen, sen vika! Heräsi ennen minua, vaikka tänään oli kello soimassa normaalia aikaisemmin. Ryömi naamani päällä räkäisine nenineen ja potki mua kaulaan ja tisseille. Inhoan muutenkin, että mua kosketaan tisseihin.
Sitten on kauhea itku ja kitinä kaikesta, eikä edes suostu syömään aamupalaa.
Ajattelin tulla tänne av:lle purkautumaan, niin tääkään ei toimi! Service ainakin 10 minuuttia unavailable.
Voi että miten mulla on pinna kireällä ja stressiä. Kun saisi vaan olla rauhassa, yksin, tekemättä mitään. No, kohta kouluun, siellähän mä olen ainakin rauhassa taaperolta, mutta siellä ne seinät vasta kaatuukin päälle!
No voi voi ja nyyyh! Kantsisi säästää tällaisia purkauksia hetkeen kun elämässä tulee vastaan ihan oikeita ongelmia. Sä ja sun tissis.
ja räkäinen naama, eikä ruoka maistunut. kannattaisko viedä pieni lääkäriin, meillä tuossa tilanteessa löytyi korvatulehdus. harvemmin ne lapsetkaan turhasta itkeä kitistää...
Sua vituttaa, kun lapses haluaa huomioita ja sä kuvittelet saavasi täältä sympatiaa. Hienoa kuitenkin, ettei elämässäsi ole oikeita ongelmia.