Miksi meikkiostokset on tehty niin vaikeiksi?
Tiedän tarkalleen mitä haen liikkeestä, joten pitäisin kohtuullisena, että saisin vain ottaa haluamani tuotteen hyllystä ja mennä kassalle. Mutta ei. Meikit on piilotettu lukollisiin laatikoihin ja vain testerit ovat esillä. Tuotteen saadakseen on odotettava myyjän vapautumista, mikä voi huonolla tuurilla kestää kauankin. Ylipäätään en ymmärrä, miksi minun on pakko kommunikoida myyjän kanssa kun tarkalleen muutenkin tiedän, mitä haluan.
Olen hajonnut tähän samaan typeryyteen useita kertoja nimenomaan Sokoksessa ja Emotionissa. Pitääpä yrittää taas muistaa mahdollisimman kauan kiertää ko. kosmetiikkaosastot kaukaa.
Ja ostokseni maksoi alle 40 euroa. Hui, kyllähän tuollaiset arvoesineet toki pitääkin suojata lukkojen taakse.
Kommentit (4)
Ja ostokseni maksoi alle 40 euroa. Hui, kyllähän tuollaiset arvoesineet toki pitääkin suojata lukkojen taakse.
pidetään lukkojen takana. Vai haluaisitko maksaa siitä 40 euron putelista 80 euroa, niin siinä olisi hävikki myös mukana?
Ja sitten vielä se juttu, että kun saat tavaran vain myyjän juttusilla, hänen on helppo lisämyydä sulle siihen päälle vielä jotain muutakin :)
säästän edellisistä pakkaukset, ja annan miehelle kouraan, ja sanon, että tuo ohi mennessäs mulle keskustasta uudet samanlaiset. Ostan useamman kerralla, niin että paketit vaan myyjän kouraan ja myyjä kipittää eri merkkien laatikoilla ja ite ei tartte tehdä mitään, eikä siis ees mennä paikalle, jos mies liikkuu kaupungilla enemmän
Myyjä on onnekas jos saa myytyä minulle edes sen yhden tuotteen, jonka tarvitsen ja jonka olisin voinut viivytyksettä poimia hyllystä ihan itse.