Lesbopari haluaa 11-vuotiaasta pojastaan tytön
Kommentit (12)
on huostaanoton paikka. Samoin nro 10 kertomassa tapauksessa. Tosi surullista.
En muutenkaan kannata adoptio-oikeutta homoille ja lesboille.
naisiin ja luulee itsekin olevansa tyttö. Ja sitten luullaan, että poika haluaa olla tyttö vaikka kyse on miehenmallin puutteesta.
Niin, käykö näin myös yksinhuoltajien lapsille?
Tässä kyllä on taas otsikko sorvattu. Lesbopari ei halua mitään, vaan heillä on transsukupuolinen lapsi.
noiden sukupuolijuttujen kanssa. Kaikki asiat eivät ole ihmisen määrättävissä, vaikka ihminen luuleekin tietävänsä kaiken. Lapset kärsivät tämän kaiken keskellä.
helvetti mitä touhua!
Miksei tuota poikaparkaa oteta huostaan ja lesbokusipäitä heitetä linnaan?
on se ettei lasta pakoteta vauvana kumpaankaan sukupuoleen ettei tule väärää valintaa.Enemmistö vanhempien ja lääkäreiden valinnoista on mennyt pieleen joten nyt suositaan sitä ettei ennen teini-ikää ainakaan tehdä mitään radikaaleja toimenpiteitä.
ja näin siinä käy.
Säälittää tuon pojan kohtalo. Normaalissa perheessä kasvaessaan hänestä olisi tullut normaali poika.
Siinä se taas nähdään, ettei sitä olla suotta huolestuneita homojen lapsien kasvatuksesta.
Ei todellakaan ole normaalia, että poika haluaa olla tyttö..Kyllä siinä kasvatuksessa on mennyt jotain vikaan.
esim. se, ettei lapsella ole ollenkaan isähahmoa
naisiin ja luulee itsekin olevansa tyttö. Ja sitten luullaan, että poika haluaa olla tyttö vaikka kyse on miehenmallin puutteesta.
Olen itse bi-nainen, asun naisen kanssa ja minulla on 11-vuotias poika. Eipä tuo ole vielä kertaakaan hinkunut tytöksi/naiseksi. Enkä minä/kumppanini mieheksi.
Mielestäni sukupuolenvaihdoskysymykset kuuluvat tosin vasta täysi-ikäisille.
Että terveisiä vaan meidän kieroutuneesta ja epänormaalista perheestä :D
että tuo lapsi on aika pienestä ollut tyttömäinen. Jos hän oikeasti on sielultaan naispuolinen, on se aika kamalaa varmaan elää pakolla poikana.
Mutta ei tuosta onneksi kuitenkaan voi yleistää että kaikki toimisivat samalla tavalla. Kannaattaako kuitenkaan kolme-vuotiaana itseään tytöksi kutsunutta poikaa muuttaa tytöksi... Sääliksi käy lapsi-parkaa...
Tiedän itse vähän samanlaisen tapauksen, jossa kaksi äitiä kasvattaa lasta jolla on sukupuolineutraali nimi, ulkonäöstä ei erota sukupuolta, eikä itsekkään tiedä mikä on vaikka on jo kuusi! Mikähän lapsesta tulee... EI tuollainen ole kuitenkaan normaalia. No jokaisella vanhemmalla on oikeus kasvattaa niin kuin haluaa...