Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsettomuushoidot

Vierailija
19.10.2011 |

Gyneni lupasi laittaa lähetteen. Kauanko kestää, että pääsee tutkimuksiin? Kauanko tutkimukset kestävät? Miten hoiodot lähtevät käyntiin? Paljonko ovat kustannukset?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylmän vastauksen. Koska FSH arvoni on 19 minua eivät hoidot auta. tarvitsen luovutetun munasolun ja siihen heillä ikärajana 40 v. Laitoin nyt tiedustelun Fertinovaan, Felicitakseen, Graviditakseen sekä Ava-klinikkaan Tampereelle. Aiak itkuinen olen kyllä tällä hetkellä! Tuntuu kauhealta! ap

Suosittelen Felicitasta. Soita nyt sinne ja kysy hoitajaa puhelimeen (ei keskusvaihdetta). Siten selität hoitajalle pääosin tilanteen ja pyydä että hän suosittelee empaattista ja kokenutta lääkäriä. Otat sitten suoraan ajan tälle lääkärille. Niin itse tein. Kaikki lääkärit ovat päteviä, mutta empaattisuudessa ja myötäelämisessä jakannustavuudesssa on tietenkin eroja. Teille on nyt tärkeää että on positiivinen ja kannustava lääkäri.

Olen varma että saatte vielä avun ja vauvan! :)

Vierailija
42/45 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityiselle heti mars ja vielä tästä kierrosta. Mies samointein tutkimuksiin kanssa. Suosittelen Graviditasta, ei tosin ole kokemusta muista. Ei jonoja. Pääset vaikka samalla viikolla. Osaava ja empaattinen henkilökunta.

Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama lääkäri, joka totesi aukiolotutkimuksessa toisen munanjohtimeni olevan täysin tukossa, teki silti inseminaatioita johtofollikkelin ollessa lähdössä siltä puolelta. Onnistumistodennäköisyyshän on melko puhdas nolla, koska eihän se munasolu sieltä mihinkään pääse.

Rahastuksen makua ja tympeä henkilökunta. Älä mene.

Vierailija
44/45 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

helsingissä. Ei halpa, mutta asiallinen, ystävällinen ja hyvä.

Vierailija
45/45 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme olleet heidän asiakkaitaan seitsemän vuoden ajan. Heidän avullaan olemme saaneet kaksi lasta ja kolmas on nyt toiveissa. Mitään negatiivista sanottavaa en klinikasta keksi, joskaan minulla ei ole kokemuksia muista paikoisa. Fertinovalla ensikäyntin on ilmainen. Suosittelen lämpimästä pikaista yhteydenottoa sinne!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi