Kauhea riita miehen kanssa: meni ajamaan parran pois!
Mies sanoi, että kesähelteillä parta on inhottava ja ajoi sen pois ilman lupaani! Nyt se näyttää ihan pikkupojalta (on kolmevitonen) ja suoraan sanottuna ei olleenkaan haluttavalta. Tästähän riita syntyi, kun sen sille sanoin :(
Kommentit (28)
Onhan sinullakin ap oikeus ajaa itsesi vaikka posliiniksi syystä että hiottaa näin kesähelteillä, eikö?
Mitä tykkäisit jos miehesi saisi siitä perheriidan aikaiseksi? Tai jos se sanoisi sinulle, että näytät ällöttävän vieraalta posliineissasi..
Aika tossun alla ukkosi tuntuu olevan.
opettanut mitään käytöstapoja? Häpeä!
Mitä muita ihmisoikeuksia sä olet siltä vienyt?
Ja vie teidän pikkupojankin parturiin!
Oi aikoja, oi tapoja!
Saako miehesi päättää yhtään mitään itse.. Kivahan se on jos ajattelee hieman hygieniaakin, kiva hikipesä tosiaan se parta kesällä.
Eikä hänellä ole pitkiä hiuksia. Hän on parran kanssa just tosi hottis, muistuttaa paljon tätä:
http://suosikki.fi/s/f/editor/images/justin-timberlake-400a032707.jpg
Nyt hän näyttää ihan 12-vuotiaalta :(
En usko, että miehenikään pitäisi siitä, jos antaisin esimerkiksi kainalokarvani kasvaa viiden sentin pituisiksi liehuiksi! Mielestäni parisuhteessa täytyy huomioida myös toinen.
ap
Jason Timberlake-kerroin pysyy teidän taloudessa vakiona.
Ilmeisesti säkin sovit ennen kampaajareissua miehen kanssa, millainen tehdään. Ja jos mies tykkää pitkästä ja vaaleasta, niin sun on paree vain tilata se.
Eikä hänellä ole pitkiä hiuksia. Hän on parran kanssa just tosi hottis, muistuttaa paljon tätä:
<a href="http://suosikki.fi/s/f/editor/images/justin-timberlake-400a032707.jpg" alt="http://suosikki.fi/s/f/editor/images/justin-timberlake-400a032707.jpg">http://suosikki.fi/s/f/editor/images/justin-timberlake-400a032707.jpg</…;
Nyt hän näyttää ihan 12-vuotiaalta :(
En usko, että miehenikään pitäisi siitä, jos antaisin esimerkiksi kainalokarvani kasvaa viiden sentin pituisiksi liehuiksi! Mielestäni parisuhteessa täytyy huomioida myös toinen.
ap
mitä haluaa. Vai oletko sinä ainoa jota pitää huomioida teidän parisuhteessa?
Kannattaa mieluummin vaikka sanoa, että tykkää parrasta ..ja kysyä voisiko sen saada takaisin ;)
Aivan yhtä hyvin kuin kainalokarvoihin tai vaikka pimppakarvoihinkin.
ihan samoin, jos kävis ekaksi niinkuin teillä.
Mua ei tosiaan kiihota pikkupojat, ja mun mies ilman partaa (lähes 40v.) vois mun kuvitelmissa parrattomana näyttää 22-vuotiaalta...
Mä olen kyllä etukäteen informoinut, että parran poistosta en pitäisi. Vähän sama, kun mä leikkaisin mun pitkän tukan kaljuksi yllärinä, ja ihmettelisin kun mies ei tykkäis.
Ja joo, sairastumiset ja sairaudet sit ihan eri asia.
Tottakai saa puolisostaan olla mitä mieltä haluaa mut hänenhän päätösvalta on kuitenkin omista tekemisistä etkä sinä voi sille oikein mitään jos päättää ajaa sen partansa. Mieheni on minulle monesti sanonut ettei tykkäisi jos minulla olisi lyhyet hiukset. Vielä joku päivä leikkaan. EN siihen mieheni mielipidettä tarvitse
nyt se on poika, jonka pitää kysyä äidiltään, mitä saa ja ei saa tehdä.
Ihan oikein, että näyttää pikkupojalta, koska aikuinen se ei enää ole!
Ap - häpeä nolo!
Nyt hän näyttää ihan 12-vuotiaalta :(En usko, että miehenikään pitäisi siitä, jos antaisin esimerkiksi kainalokarvani kasvaa viiden sentin pituisiksi liehuiksi! Mielestäni parisuhteessa täytyy huomioida myös toinen.
ap
Tuo kainalokarvaesimerkki ei kyllä sovi tähän yhtään. Tuo on ulkonäöstään piittaamattomuutta ja jopa inhottavaa, mutta parran leikkaaminen ei ole.
Eiköhän tämä ole päivän paras provo tähän saakka.
Mieheni on minulle monesti sanonut ettei tykkäisi jos minulla olisi lyhyet hiukset. Vielä joku päivä leikkaan. EN siihen mieheni mielipidettä tarvitse
Ja sitten liityt joukkoon tummaan valittamaan siitä, kun mies ei tahdo seksiä.
mieheni kanssa. Hän ei aja partaansa pois ja minä en leikkaa otsatukkaa.
Kaikki voittavat!
ihan samoin, jos kävis ekaksi niinkuin teillä.
Mua ei tosiaan kiihota pikkupojat, ja mun mies ilman partaa (lähes 40v.) vois mun kuvitelmissa parrattomana näyttää 22-vuotiaalta...
Mä olen kyllä etukäteen informoinut, että parran poistosta en pitäisi. Vähän sama, kun mä leikkaisin mun pitkän tukan kaljuksi yllärinä, ja ihmettelisin kun mies ei tykkäis.
Ja joo, sairastumiset ja sairaudet sit ihan eri asia.
Minun matkassa miehesi saisi pitää myös ihmisoikeutensa :D
-Olen paremman näköinen kuin sinä olet
ei heti totellu. Mutta joku aamu oli ajanut pois parempi niin.
Onneks meillä on isompiakin ongelmia!