Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

perhetyöntekijöistä...

Vierailija
19.10.2011 |

Aiheuttavat ainakin mulle ahdistusta vaikka tiedän ettei siihen varsinaista syytä olekaan. Tulevat taas käymään ja kauhee ahdistus päällä,kun pelkään mokaavani jotain.Uskaltaisinko sanoa että heidän käynneistään on enemmän haittaa kuin hyötyä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kuten varmaan hyvin tiedät, perhetyöntekijöiden käynnit eivät ole sinun vapaaehtoinen valintasi. Vaihtoehtona huostaanotto?

Vierailija
2/10 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se nyt sit haittaa, jos "mokaat jotain"? Ei ne ole siellä katsomassa, että mokaatko, vaan että missä kohdin tarvitset apua asioidesi järjestämisessä. Siitä ne sit keskustelee sun kanssasi, ja neuvoo, että miten ne pitäisi järjestää. Jos et kerro niille, missä sun ongelmat on, ne ei voi auttaa. Tässä mielessä sun on vaan tarpeen myöntää olevasi inhimillinen.

TÄmä siis edellyttäen että "mokat" ei ole väkivaltaa ja huumeruiskuja lattioilla. Sellaisista mokista on oikeasti haittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni elämäni on kunnossa yhtä asiaa lukuunottamatta ja joka aiheuttaa tällä hetkellä niitä harmaita.Mutta kohta pääsen eroon,vielä muutama viikko,mutta sitä ennen joudun tässä kärvistelemään.Toivottavasti saan silloin uuden alun,enkä joudu enää asiasta selvitystä tekemään se kun ei myöskään ollut minun valintani.

Vierailija
4/10 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyytänyt rahallista apua(toimeentulotukea)mutta vaikeeta se on heille tehdä päätöstä,ja sitten lähettävät nämä taas asialle ihan kuin heidän käyntinsä ratkaisisi vuokranmaksu kykyni.

Ahdistaa niin perhanasti.

Vierailija
5/10 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

He vie lapsia ulkoilemaan tai tekee ruokaa, auttaa arjessa ja näen heidän työn isona apuna minun arjessa. Voin mennä terapiaan tai harrastamaan jotain ja lapsilla on hyvä hoitaja.

Koitan jättää tiskiä yms heille siivottavaksi ja ottaa itse rauhallisemmin koska teen paljon itse ja tarkoitus olisi päinvastoin rauhoittaa arkea ja työstää ajatuksiaan.

Vierailija
6/10 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

He vie lapsia ulkoilemaan tai tekee ruokaa, auttaa arjessa ja näen heidän työn isona apuna minun arjessa. Voin mennä terapiaan tai harrastamaan jotain ja lapsilla on hyvä hoitaja.

Koitan jättää tiskiä yms heille siivottavaksi ja ottaa itse rauhallisemmin koska teen paljon itse ja tarkoitus olisi päinvastoin rauhoittaa arkea ja työstää ajatuksiaan.

että perhetyöntekijät tekevät tuollaistakin? Istuvat aina täällä ja juttelevat tosin en kyllä heille maksakaan olisiko siinä ero? Ei heistä hyötyä ole kun tuntuu että kyyläävät mitä vauva tekee ja osaa kun siitä huomauttelevat tyyliin: Oi katso riitta,X osaa jo tarttua leluun!

Vierailija
7/10 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan sopimukseen kirjotettu mitä odotan ja tarvitsen perhetyöltä.

Meillä mies on töissä ja itse olen hoitovapaalla niin tuloja kertyy niin että palvelu maksaa.

6

Vierailija
8/10 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hakenut eikä koskaan ole perhetyöntekijät tms.käyneet tai oltu heidän kanssa tekemisissä.

Kai jotain muuta syytä on kuin toi tt-tuki??

Vierailija
9/10 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

6

Vierailija
10/10 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hakenut eikä koskaan ole perhetyöntekijät tms.käyneet tai oltu heidän kanssa tekemisissä.

Kai jotain muuta syytä on kuin toi tt-tuki??

syistä käyvät,mutta kyllä ovat huolissaan toimeentulosta ja senkin takia tulevat tänään käymään.