Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viikoksi ulkomaille ja lapset kotiin. Huonoa vanhemmuutta?

Vierailija
19.10.2011 |

Lapset 6,5,3.5 ja 1v7kk?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset 6,5,3.5 ja 1v7kk?

Vierailija
2/24 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ette jatkuvasti noin tee.

Lapset varmasti selviävät tuttujen hyvien hoitajien kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hui kauheeta. varmasti tulee kauheet traumat loppuiäksi. Ja itsemurha ajatuksia koska äiti ei välitä...

hehe eli siis mun mielestä ok :D

Vierailija
4/24 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lapset olivat siis 4v, 2v.8kk ja 1v5kk, silloin ei ollut kuopusta vielä (odotin häntä ja siksi halusimme ottaa irtioton)

Vierailija
5/24 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä tuo aika on aika pitkä ainakin 3- ja 1-vuotiaalle odottaa vanhempia kotiin. Itse kylläkin tiedätte parhaiten, miten tehdä. Itse ikävöin lapsena kovasti kun vanhempani tekivät viikon reissuja ja mummu oli hoitamassa. Viikko tuntui loputtomalta 5-vuotiaalle.

Vierailija
6/24 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Max taisi olla joku pidennetty viikonloppu. Nyt on ovat jo 8v ja 9v, niin käytiin viikon reissu miehen kanssa. Ja lähtevät nyt viikoksi mummolaankin kaksin lentokoneella. Minusta tuo 1v7kk on tosi pieni, en haluais jättää viikoksi, viikonloppu olisi ok.

Vierailija
7/24 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siksi hymyilen vinosti lukiessani näitä juttuja. Kannattaa panostaa parisuhteeseen, sillä erossa ne lapset joka tapauksessa jää äidille.

Vierailija
8/24 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta teillä on varmaan tuttu ja turvallinen hoitaja lapsille. ei vanhemmuutta mitata viikon mittaisella ajalla vaan kokonaisuudella.

Vierailija
9/24 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikeampi olla erossa lapsista kuin miehestä. Lapset ovat riippuvaisia minusta, aikuinen mies pärjää ilmankin.

Vierailija
10/24 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedät voivasi nauttia lomasta, ja tiedätte että lapsillanne on luotettava hoitaja joka on heille tuttu, menkää iheessä :)

Mun vanhemmat kävi muutamia kertoja viikon ulkomaanmatkoilla ilman mua kun olin alle kouluikäinen ja ala-asteella, musta oli vaan kivaa kun sain olla ystäväperheen luona koko viikon! Muistan kuinka hauskaa oli ja melkeinpä toivoin että viikko ei olisi kulunt joka kerta niin nopeasti :)

Vierailija
11/24 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olemaan VIIKON erossa vanhemmistaan :(

EN käsitä miksi lapsia pitää tehtailla tuollainen katras jos tällaisia tilanteita ei pystytä hoitamaan. Poissaoloa ei pidä ajatella ESIKOISEN vaan KUOPUKSEN iän mukaan!

Vierailija
12/24 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi kestää eroahdistusta vuorokauden per ikävuosi.

Nykyäideille tämä ei pitäisi tulla yllätyksenä!

20 vuotta sitten tästä ei ollut vielä puhetta.

Muutoin tulee teille kalliiksi psykiatrit, kun tenavat ovat noin kolmekymppäsiä...

Vierailija
13/24 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulenpa ettei lapsilla ole mitään hätää :) Ihan jo sen vuoksi, että sisarukset kuitenkin ovat yhdessä, eivätkä yksin jossain, vai ovatko? Meillä ainakin lapset kaipaavat melkein enemmän toisiaan kuin vanhempia, ovat niin kiinni kasvaneita.

Vierailija
14/24 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vrt. tuohon suurperheeseen, joka lykkää lapsensa hoitoon joka viikonloppu

Vierailija
15/24 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi kestää eroahdistusta vuorokauden per ikävuosi. Nykyäideille tämä ei pitäisi tulla yllätyksenä! 20 vuotta sitten tästä ei ollut vielä puhetta. Muutoin tulee teille kalliiksi psykiatrit, kun tenavat ovat noin kolmekymppäsiä...

tulevat siis esiin vasta noin 30-vuotiaana.

Näin kertoo sinulle kuka tahansa alan ammattilainen/tutkija/tohtori. Siis asiaan perehtynyt koulutettu henkilö - ei av-mamma mututieteellään.

Vierailija
16/24 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itsekästä kyllä. Varmasti olette hyviä rakastavia vanhempia, tässä asiassa ette nyt osaa ottaa lapsia huomioon. mutta mitä se loppujen lopuksi meille kenellekään kuuluu, teette ihan niinkuin tykkäätte

Vierailija
17/24 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siksi hymyilen vinosti lukiessani näitä juttuja. Kannattaa panostaa parisuhteeseen, sillä erossa ne lapset joka tapauksessa jää äidille.

jos siihen parisuhteeseen ei pysty panostamaan ihan arkioloissa lähtemättä viikon matkalle ilman lapsia.

Ei tosiaan ihme, että eroja tulee niin paljon.

Vierailija
18/24 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin missä se mun eroahdistus on? Mun vanhemmat reissas tosi paljon ilman lapsia kun oltiin pieniä. Nyt jo yli neljänkymmenen eikä mitään traumoja vieläkään.

Vierailija
19/24 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi olis hoitaa sitä suhdetta ihan arjessa, tulos olis kestävämpi. Viikko kerran kahdessa vuodessa on sitten oikein parisuhteeseen panostamista, hymyilen minäkin vinosti :)

Vierailija
20/24 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi vanhinta voisivat hyvin olla viikon tutun hoitajan kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan