Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sanokaa, mitä pitäis uskoa?

Vierailija
19.10.2011 |

aikasemminkin ollut täällä puhetta tästä. löysin siis sivuhistoriasta seuraavaa: oli käyty lukuisilla deitti sivuilla sekä katsottu kahden eri naisen facebook sivuja. naiset ovat sinkkuja, asuvat helsingissä niinkuin miehenikin. nyt sitten olemme mieheni kanssa 3 päivää riideldeet asiasta. mieheni väittää ettei ole kirjoittanut nimiä koneelle, koska ei todellakaan tunne/tiedä kyseisiä naisia.on kuulema jotenkin vahingossa mennyt niille sivuille. konetta ei sinä viikonloppuna ollut käyttänyt kukaan muu kun mieheni. kertokaa miten tälläinen vahinko voisi olla mahdollista. vai kusetetaanko mua oikein kunnolla....?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on valehteleva kusipää.

Miksi tutkit koneenne sivuhistoriaa? Miten sinulla riittää voimia riidellä ja kiukutella noin mitättömästä asiasta?

Hanki itseluottamusta ja ELÄMÄ.

Vierailija
2/19 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko minä jotenkin "epätavallinen", kun en ollenkaan ymmärrä ongelmaasi?

Entä sitten, jos mies käy katsomassa jotain fb-sivuja? Tai puhuttelisi naisia baarissa, kadulla, missä vaan?

Sitäkään minä en käsitä, miksi uteliaisuus on sinun mielestäsi niin vakava synti, että 3 päivää sisitä riitelet? Minun puolestani ukkoni saisi selata kaikki mahdolliset deittisivut, fb:t, tissikuvat ja muuta mielenkiintoiset. Minulla ei tulisi pieneen mieleenkään ryhtyä niistä riitelemään, ehkä korkeintaan naurahtaisin.

Se on sitten eri asia, miksi miehesi pitää valehdella sinulle joutuneensa niille vahingossa. Oletko sinä jotenkin liian omistushaluinen ja sairaalloisen mustasukkainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska mieheni on jäänyt kiinni aijemmin toiselle naiselle soittelusta, pyytänyt luokseen ja ulos syömään. useinkin kun meillä on ollut riitaa mieheni on ottanut yhteyttä johonkin toiseen naiseen joko viestillä tai soittanut. siksi mun on vaikea uskoa enään mitään. ihmettelen vaan miten mieheni pystyy väittämään kiven kovaan ettei niitä naisia tunne. miten se siis olisi mahdollista, tietokone mennyt itestään niille sivuille. väittääkö pettäjä viimeiseen asti ettei ole tehnyt mitään ja miksi? ONKO KOKEMUKSIA?

Vierailija
4/19 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis ei ainakaan vahingossa kirjoita jotain hakusanaa. Se on ihan bullshittiä.

Mutta se, onko mies varsinaisesti tehnyt mitään muuta väärää kuin katsellut netissä naisia, on tietenkin epäselvää.

Tuo miehesi selitys menee kategoriaan "sain tippurin kaveriltani treenin jälkeen kun olimme vierekkäisissä suihkuissa, saippua tipahti maahan ja nostaessani sitä, pippelimme koskettivat vahingossa toisiaan"...

Vierailija
5/19 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päin vastoin mieheni on. syyttää aina että olen jossain naimassa,vaikka vietän aikani 4 pienen lapseni kanssa. ja ongelma on just se että en käsitä miksei mieheni myönnä käyneensä sivuilla. ei se mua haittaa jos käy kattelemassa, mutta se haittaa et pitää mua niin tyhmänä et muka vahingossa. mieheni on käynyt yksin baareissa melkein joka viikonloppu.

Vierailija
6/19 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntea/tietää ne naiset jostain ei kai se niitä nimiä omasta päästä ole keksinyt! mieheni on kerta kirjoittanut ne suoraan facebookin hakuun, hän ei itse edes ole facebookissa.

Vierailija
7/19 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis, apua. Minun mieheni viestittelee, soittelee, käy kaljalla ja miehen naispuoliset ystävät ovat jopa käyneet meillä. Nyt pitää kehitellä kolmen päivä draama.

Joo-o, deitti ja facesivuillekkin voi eksyä vahingossa. esim. Kallen facesivulta Jaanan ja Jaanalta voi löytyä linkki, deittisivustolle...

Vierailija
8/19 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntea/tietää ne naiset jostain ei kai se niitä nimiä omasta päästä ole keksinyt! mieheni on kerta kirjoittanut ne suoraan facebookin hakuun, hän ei itse edes ole facebookissa.

Mä en kuulu facee, joten miten voin käyttää sen hakua? Neuvo, en osaa...

Tunnetko sinä vain miehesi? Etkö muka ikinä nostalgiahengessä googlaa esim. entiä heilojasi?

Pahasti teillä nyt jotakin pielessä, kun noin mitättömästä pitää riidellä ja valehdella. Unohda sivuhistoria selailu ja etsi nyt se todellinen syys, mikä mättää.

Vierailija
9/19 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
10/19 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska mieheni on jäänyt kiinni aijemmin toiselle naiselle soittelusta, pyytänyt luokseen ja ulos syömään. useinkin kun meillä on ollut riitaa mieheni on ottanut yhteyttä johonkin toiseen naiseen joko viestillä tai soittanut. siksi mun on vaikea uskoa enään mitään. ihmettelen vaan miten mieheni pystyy väittämään kiven kovaan ettei niitä naisia tunne. miten se siis olisi mahdollista, tietokone mennyt itestään niille sivuille. väittääkö pettäjä viimeiseen asti ettei ole tehnyt mitään ja miksi? ONKO KOKEMUKSIA?

Jos teillä on tuollainen parisuhde ja tausta, en epäilisi hetkeäkään etteikö mies olisi vonkauspuuhissa. En ylipäänsä tajua miksi tuollaista viitsii edes jatkaa, tajuaahan tuon ettei noin voi elää. En luottaisi tippaakaan tuollaiseen mieheen.

Vierailija
11/19 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei niinkään mistään sivuista tai muista naisista, vaan valehtelusta. jota en siedä.

Vierailija
12/19 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syytti ja mollasi minua jatkuvasti, sain minut epäilemään itseäni.. Hänhän ei tehnyt koskaan mitään väärää - ainoastaan reagoi minun tekemisiini niin, että piti mennä vieraisiin ;).

Enpä sitten jaksanu montaa kuukautta katella ja jätin koko paskan. Ja tästä on aikaa 10 vuotta - EDELLEEN se yrittää urkkia tietoja mun elämästä jne. Että ei sitten päässyt yli..

Vierailija
13/19 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

etten itsekkään tiedä miksi tätä suhdetta pitäisi enään jatkaa. meillä on yhteinen vuoden ikäinen lapsi, ehkä siksi olen yrittänyt saada tätä edes jotenkin toimimaan....

Vierailija
14/19 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mammat pelasti sinut. Miehesi on valehtelija ja sinä se, joka tämän käytöksen mahdollistaa.

Mies vaan heti ulos.

Vierailija
15/19 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida olla uskon asia.

Vierailija
16/19 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päin vastoin mieheni on. syyttää aina että olen jossain naimassa,vaikka vietän aikani 4 pienen lapseni kanssa. ja ongelma on just se että en käsitä miksei mieheni myönnä käyneensä sivuilla. ei se mua haittaa jos käy kattelemassa, mutta se haittaa et pitää mua niin tyhmänä et muka vahingossa. mieheni on käynyt yksin baareissa melkein joka viikonloppu.

Eli se, että mies vehtaa itse, ei myönnä mitään, mutta on myös itse sairaan mustasukkainen ja syyttää tätä toista osapuolta juuri siitä, mihin itse syyllistyy.

Ei mies tule mitään myöntämään. Hän tulee jatkamaan tuota käytöstä niin kauan kuin vaan voi.

Vierailija
17/19 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kiusaat itseäsi vähäpätöisllä asioilla?

Läheisriippuvuus on vakava sairaus. Pakottaa toista tiettyyn muottiin käy vaikeaksi. Ole siis vapaa toisen hallitsemisesta. Ketään toista ihmistä ei voi omistaa ei edes omia lapsiaan.

Vierailija
18/19 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Hän tulee jatkamaan tuota käytöstä niin kauan kuin vaan voi.

[/quote]

Eli tasan niin kauan, kun käytöksen mahdollista siihen antaa tilaisuuden.

Vierailija
19/19 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

----oli käyty lukuisilla deitti sivuilla sekä katsottu kahden eri naisen facebook sivuja. naiset ovat sinkkuja, asuvat helsingissä niinkuin miehenikin---on kuulema jotenkin vahingossa mennyt niille sivuille---

No mitä tähän nyt muuta voi sanoa kuin et kiinostaa kovasti kun lukutaitoinen mies eksyy tällaisille sivuille. Kysyisit mieluummin joko teki valinnan näiden naisten välillä?

Älä välitä näistä vastauksista monet naiset sietää tätä, koska on pakko ja monet harrastavat tätä itsekin ja siksi ovat niin vapaamielisiä. Pitävät luonnollisena parisuhteessa oleville!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi