Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koululainen kiukkuinen mulle töihin menosta...

Vierailija
18.10.2011 |

...itseasiassa siitä, että menin töihin vasta nyt.

Tyttö on ollut hoidossa 1v-3v (ryhmiksessä) ja 4,5v- 5,5v (puolet ajasta perhepäivähoidossa, puolet päiväkodissa) ja sen jälkeen eskarissa (ei iltapäivähoitoa) Muuten ollut kotona minun ja sisarusten kanssa. On nyt tokaluokkalainen ja läksin kuopuksen jälkeen töihin melkein 3 vuoden tauon jälkeen.

Ja esikoinen ihan "pikkusen" kirpeenä... Olisi halunnut päiväkotiin, mutta enää ei pääse... (Noh, lohdutukseksi hänelle: nuoremmatkin lapset menivät perhepäivähoitajalle...)

Milloinkohan tuo lakkaa kiukuttelemasta, kun hänelle puoli vuotta päiväkotia jäi ainoaksi ajaksi päiväkodissa? Villejä veikkauksia?

Vähintään olen tuhonnut ilmeisesti hänen lapsuutensa... *huoh*

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eskarin jälkeen hän olisi sitä vapaata leikkiä tarvinnut, tuo alun hoitojakso on törkeä.

Vierailija
2/6 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai siis sen puutteesta. Kyse on enemmänkin siitä, että et ole enää kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä oli samantyyppinen tilanne. Olen esikoinen ja nuorempia sisaruksia oli kaksi äidin palatessa töihin, jolloin itse olin jo kouluikäinen. Sisarukset menivät sitten päiväkotiin, joka tuntui silloin maailman ihanimmalta paikalta. Itse olin joutunut jumittamaan äidin kanssa kotona ja seurakunnan kerhossa, jotka ei tuntuneet miltään päiväkodin rinnalla! Olin avoimesti kade, mutta ei sitä ilmeisesti pitkään kestänyt koulumaailman tempaistessa mukanaan. Nyt tuntuu ihan hassulta koko ajatuskin, mutta toisaalta lapsi ajattelee eri lailla.

Vierailija
4/6 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aidan toisella puolella...minä olin aina kade siitä kaverin pullantuoksuisesta äidistä...

Vierailija
5/6 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma lapseni muistaa olleensa kateellinen vuotta vanhemmalle siskolleen,joka sai tulla eskarin jälkeen kotiin, kun hän itse joutui olemaan silloin päivähoidossa.

Eli kyllä se aina on paremmin jollakin toisella.

Vierailija
6/6 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi mennä töihin, kun poika kiukkuaa ettei mene iltikseen.

Sanoi että karkaa, jos joutuu sinne.

Olen nolla tuloilla kotiäitinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi