Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerrankin kun haluan syntymäpäivälahjaksi jotakin (mikä ei edes maksa mitään)...

Vierailija
18.10.2011 |

Niin mies suuttuu...

En tahdo juhlia syntymäpäivääni. En ole edes moneen vuoteen juhlinut, enkä tahdo lahjaksi mitään mitä voisi ostaa.

Olisin vaan halunnut viettää kyseisen päivän yksin rauhassa ja nauttia olostani ja kun tätä ehdotin, niin mies veti herneen nenään. Meinasi ensin alkaa valittaa jotain, mutta sitten vihjaili että minulla olisi jokin sovittu tapaaminen. :(

En ole koskaan pettänyt miestäni, eikä se ole edes käynyt mielessä niin hän alkaa vihjailemaan jotain sellaista.

Kiva... JA ei... Mieheni ei ole suunnitellut mitään pääni menoksi, koska hän tietää etten pitäisi siitä, eikä hän edes muista että minulla on syntymäpäivä ks. päivänä jolloin olisin tahtonut olla rauhassa.

Tuntuu myös siltä ettei minulla olisi oikeutta viettää aikaani ilman miestäni. EIhän siihen edes mitään syntymäpäiviä tarvita jos haluaa olla yksin.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain kumman syystä minulla on sellainen olo että tekisi mieli juosta karkuun.

Mieheni ei aikaisemmin ole ollut mustasukkainen, eikä myöskään rajoittanut menojani edes suuttumalla.

Mieheni ei ollut edes suunnitellut mitään tuolle päivälle, tai ei ainakaan tunnustanut kun sitä kysyin. Sanoi vaan että lähtee siksi päiväksi pois, mutta sillä olemuksella ettei se kuitenkaan olisi OK.

Olen joskus seurustellut sairaalloisen mustasukkaisen miehen kanssa ja mieheni käytös saa minut varpailleen. En enää tahtoisi kokea sitä helvettiä, jonka joskus jouduin kokemaan.

Ehkei tässä pitäisi olla kuitenkaa syytä huoleen, sillä jos miehelläni viiraisi päässä ks. tavalla, niin se olisi tullut ilmi aikoja sitten, eikä vasta 6 vuoden jälkeen.

Suututtaa kuitenkin se ettei minulla ollut oikeutta saada itselleni omaa päivääni ilman mielipahoja....

Ap jonka oli pakko saada avautua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla