Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset rakkaat, laittakaa vaatteisiinne kunnon heijastimet!!

Vierailija
18.10.2011 |

sydän kurkussa ajelin tänään vesisateessa ja pelkäsin, että joku tumma hahmo ilmestyy jostain auton eteen. Monta ihmistä oli lenkkeilemässä ilman mitään heijastinta, tummissa vaatteissa.

Nyt on aika muistaa kiinnittää takkiisi halpa henkivakuutus. Huolehdi, että sama henkivakuutus löytyy myös muiden perheenjäsentesi vaatteista.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on muutama urpo liikkeellä tienlaidassa (ei jalkakäytävällä) ilman heijastinta. Ja jokaikinen kerta sitä sikähtää.

Ja heijastimet myös niille koirille ja lapsille. Kiitos

Vierailija
2/6 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just pari viikkoa sitten lähdimme ystäviemme luota pimeän aikaan, ja vastaan pyöräili pikkukoululainen, jota emme meinanneet huomata ollenkaan.

Mä oon tajunnut heijastimen tärkeyden vasta viime vuosina. Autosta ei todella näe pimeässä kulkevaa ihmistä ilman heijastinta. Me asutaan haja-asutusalueella, jossa ei ole katulamppuja eikä pyörätietä, ja laitetaan aina heijastinliivit, kun alkaa vähänkin hämärtää tai on tuhruinen ilma. Vauvan vaunuihin ostetaan huomiovärinen sadesuoja heti kun päästään sellaiseen kauppaan, nyt näkyvyydestä huolehtii kimppu heijastimia ja pieni valo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin juuri ostamassa itselle ja lapselle heijastinliivit, tulevan vauvan vaunuihin pitäisi vielä hommata jotain heijastinta. Itse autoillessa on kamalaa, kun niitä tummia hahmoja ilman heijastinta yhtäkkiä ilmestyy eteen.

Vierailija
4/6 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset eivät millään näytä ymmärtävän kuinka tärkeä asia heijastin on pimeässä ja hämärällä.

Niin pieni ja niin halpa mutta valtavan tärkeä!

Vierailija
5/6 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimeällä ja varsinkaan vesisateessa ei tummissa vaatteissa liikkujia erota kuin vasta parin metrin päästä. Huomioliivi on ulkoiltaessa hyvä hankinta. Meillä on sellainen koirallekin.

Vierailija
6/6 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinki he, jotka eivät itse aja autoa eivät monestikaan tajua kuinka huono näkyvyys autosta on näin pimeillä keleillä. Itsekin ajan sydän kurkussa suojateiden ohi pelätän, että sitä lähtee ylittämään joku tumma hahmo, jota en näe..