Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyllä ketuttaa. Enpä sitten tainnut saada töitä ;( ov

Vierailija
13.09.2011 |

Kävin toissa viikon perjantaina haastattelussa ja haastattelija jo lupaili paikkaa mulle. Ja lupasi palata asiaan heti maanantaina.

Meillä oli hektinen viikko viime viikolla (ollaan oltu koko poppoo enempi ja vähempi kipeinä) eli tavallaan unohdin koko asian.

Äsken sitten otin härkää sarvista ja soitin haastattelijalle ja kysyin, että onko hän jo tehnyt päätöksen, kun mitään ei ole kuulunut.

Noh...

Kävikin sitten ilmi, että viime viikolla olikin tullut 5-6 muuta haastatteluun ja huomenna (vai oliko se tänään) meneekin sitten vielä yksi haastatteluun. Ja hän ilmoittaa loppu viikolla.

Huoh. Kyllä ihan oikeasti ketuttaa. Pitikö sitten luvata, että paikka olisi mun jne. Kun kerta haastatteluun tuli muitakin ;(

Ja jos noilla muilla on alan koulutus (iltapäiväkerhon ohjaajan) (mulla ei ole kyseisen alan koulutusta, mutta olen ollut lasten kanssa tekemisissä (mm. harkkarina päiväkodissa + lukion jälkeen oli n. 8 kuukautta lastenhoitajana + olen ohjannut yhtä lasten harrastusryhmää), niin mä saan heittää hyvästit kyseiselle työpaikalle.

Tuskinpa ne ottaa sellaista, jolla ei ole koulutusta (vaikka kokemusta olisikin alalta + omien 3v ja 4v lasten myötä).

Pah, toi oliskin ollut liian hyvää ollakseen totta, työajat olisi ollut nimittäin niiin loistavat kuin olla ja voi ja esim. lapset olisivat voineet olla mieheni kanssa kotona (mies tekee pelkästään ilta- ja yövuoroa).

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla