Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kielsin mieheltäni pikkujouluihin menemisen

Vierailija
07.11.2005 |

Sanokaa mitä sanotte, mutta en vaan luota niihin harakoihin, jotka kuitenkin parveilevat mieheni ympärillä koko illan. Helppo siinä on sortua pettämään, varsinkin jos on juonut paljon alkoholia. Lisäksi meillä on ollut viime aikoina suhteessa vaikeaa, mikä osaltaan vaikutti päätökseeni. Mieheni loukkasi minua jokin aika sitten niin pahasti, etten tiedä voinko sitä unohtaa tai anteeksi antaa (loukkaus liittyi ulkonäkööni). Kärsikööt nyt sitten tällaisen rangaistuksen!

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kai miehellä on oikeus huomata asia ja sanoa siitä?

Vierailija
42/57 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on itsestään selvyys eikä loukkaus. Johan tuolle sun ukollekin on tullut muutama ryppy silmään tai vatsa tai joku muu osa kropasta rupsahtanut. Olisit todennut siihen että: mitä sitten? Eihän tollasesta kannata nyt hernettä nenään vetää. Yhdessä olette lapsia hankkineet ja yhdessä kestätte seuraukset (niin kuin kaksi aikuista ihmistä ainakin). Hanki itsellesi uusi harrastus, käy kampaajalla/kosmetologilla, laita itsesi juhlakuntoon ja käy jossain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monella vastaajalla näyttää olevan jotain patoutumia, joita on nyt päästy purkamaan. Huhhuh.

Vierailija
44/57 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa, vaikka mies haukkuu ulkonäon, senkuin hymyillään takaisin ja kehoitetaan menemään pikkujouluun. Eikä haittaa, vaikka mies pettää, senkun taas hymyillään ja todetaan, että hyvä kun löysi paremman. Eikä haittaa, vaikka mies haluaa lähteä liitosta, hymyillään vaan ja sanotaan, että mene vain, en minä sinun perääsi itke.

Todella uskottavia juttuja. Ja näin rehellisillä ihmisillä on sitten jokin oikeus haukkua ap:tä. Ei kykene ymmärtämään tää.

Vierailija
45/57 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei haittaa, vaikka mies haukkuu ulkonäon, senkuin hymyillään takaisin ja kehoitetaan menemään pikkujouluun. Eikä haittaa, vaikka mies pettää, senkun taas hymyillään ja todetaan, että hyvä kun löysi paremman. Eikä haittaa, vaikka mies haluaa lähteä liitosta, hymyillään vaan ja sanotaan, että mene vain, en minä sinun perääsi itke.

Todella uskottavia juttuja. Ja näin rehellisillä ihmisillä on sitten jokin oikeus haukkua ap:tä. Ei kykene ymmärtämään tää.

Mistä voit olla niin varma? Jos mies pettää pikkujouluissa, se pettää missä vaan. Näin on.

Minun mielestä LUOTTAMUS on suhteen avainsana.

Vierailija
46/57 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa, vaikka mies haukkuu ulkonäon, senkuin hymyillään takaisin ja kehoitetaan menemään pikkujouluun

Enkä puhunut pettämisestä, vaan siitä että jos mies törmää vaikka koirankusetusreissulla elämänsä naiseen ja tulee sen minulle ilmoittamaan.

Eikä haittaa, vaikka mies pettää, senkun taas hymyillään ja todetaan, että hyvä kun löysi paremman

Enkä sanonut etten itkisi, vaan etten estelisi. Milläs minä miehen väkisin vierelläni pitäisin?

Eikä haittaa, vaikka mies haluaa lähteä liitosta, hymyillään vaan ja sanotaan, että mene vain, en minä sinun perääsi itke

Enkä haukkunut ap:ta, vaan ihmettelin yleisesti...

T: 43 (muistaakseni

Vierailija
47/57 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sehän on itsestään selvyys eikä loukkaus. Johan tuolle sun ukollekin on tullut muutama ryppy silmään tai vatsa tai joku muu osa kropasta rupsahtanut.

Mieheni ilmeisesti ei sitä ymmärrä. Ehkä minun täytyy käydä sitten laittamassa silikonit tms. Olen hoikka ja ikäisekseni oikein viehättävä nainen, vaikket sitä ehkä uskoisikaan. Vientiä olisi minullakin, jos vain haluaisin. Joskus tuntuu vaan, ettei miehelle mikään riitä... Pidän kunnostani huolta, hoidan kodin ja lapset ja mikä on kiitos...ilkeä kommentti rupsahtaneista rinnoistani.

Olkaa mitä mieltä tahansa, mutta tänä vuonna ei minun mieheni pikkujouluihin pääse.

ap

Vierailija
48/57 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Justiinsa...

Vierailija
49/57 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

TARKKAAN PELKÄSTÄÄN miehestä itsestään. Ei siitä, onko ympärillä humalaisia, puolialastomia, alastomia, nuoria, vanhoja, hemaisevia tai mitä vaan naisia tai muita " houkuttimia" .

En tajua, miksi niin monet ottaa jotenkin automaattisena " tosi" asiana sen, että miehellä itsellään ei ole vastuuta seksuaalikäyttäytymisestään vaan vaimon pitäisi säädellä sitä kielloin tms, känniin tulemista välttelemällä, erilaiset virikkeet piilottamalla jne. jne. Ja että pettäminen vai tapahtuu, jos olosuhteet on vääränlaiset.

Se ei todellakaan vain tapahdu, vaan AINA on taustalla ihan tietoinen valinta, lähteäkö vieraan matkaan vai ei.

Vierailija
50/57 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Olkaa mitä mieltä tahansa, mutta tänä vuonna ei minun mieheni pikkujouluihin pääse.

ap

Noo, älä sit ihmettele ja täällä ruikuta kuinka miehes pettää jossain muualla ja löytää toisen. Kukaan ei tuollaista pirttihirmua lopun elämäänsä katsele, se on taivahan tosi!!

Vierailija
51/57 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on miehen kanssa mennyt vuoden verran huonosti, välillä paremmin, välillä huonommin. Luottamus on miehen mokailujen vuoksi ihan nollassa, samoin mun itseluottamus.

Mies on kuitenkin tämän syksyn aikana tehnyt niin paljon suhteemme eteen, että päätin väkisin päästää irti tästä mustasukkaisuudestani. Kyllä, olen äärimmäisen mustasukkainen ihminen. Eilen illallakin mies oli menossa, ja kidutin itseäni kamalilla ajatuksilla. Samat ajatukset jatkuu tänäänkin, ja pelko kahden lapsen yksinhuoltajaksi jäämisestä. En usko että olen enää yhtä ihana ja upea kuin seitsemän vuotta sitten...

Päätin, että vaikka olenkin mustasukkainen, miehen ei siitä tarvitse kärsiä, varsinkaan kun yrittää kovasti parantaa meidän suhdetta ja on hyvä isä. Omalla mustasukkaisuudellani todennäköisesti aiheuttaisin hallaa suhteellemme. Pidän pääni kiinni ja mustasukkaiset ajatukset sisälläni.

Tosin mielestäni ap on siinä oikeassa, että JOS suhteessa menee huonosti, niin siinä ei kummankaan tarvitse lähteä mihinkään pikkujouluihin tai muihinkaan pippaloihin tai ryyppykekkereihin. Ensin hoidetaan se parisuhde kuntoon, ja sitten mustasukkaisen pitää osata päästää irti siitä turhasta mustasukkaisuudesta, ja käyttäytyä kuin aikuinen. Meillä ollaan nyt siinä pisteessä, mutta viime keväänä jos olisi ollut pikkujouluaika, niin tuskinpa olisi miestä pikkujouluissa näkynyt... ;)

Vierailija
52/57 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomauttaa rupsahtaneista rinnoista. No, tottakai on oikeus, eihän sitä missään laissa olla kiellettykään...kaikenlaisia miehiä ja naisia on.

Muuten kommentoisin tähän että mieheni työpaikallakin muutama miestyökaveri naureskelee miehelleni ettei hän pääse sinne ja tänne koska vaimo ei päästä. Ja tiedän tämän koska mies kertoo nämä kotona minulle (pitää niitä tyyppejä lapsellisina muutenkin) mutta yleensä niille tyypeille taas naureskellaan me täällä kotona, tai oikeastaan sille ilmiölle " ettei vaimo päästä" . Se nyt on sellaista suomalaista huumoria, vaikkakin kun sitä liikaa kuuntelee, se alkaa ärsyttämään.

Vierailija
53/57 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että meidänkin suhde tästä vielä paranee... Jos mies menee pikkujouluihin, niin en tietenkään voi häntä estää. Enkä voi estää pettämistäkään, jos niin haluaa tehdä. Kunhan nyt toivon, että jättäisi tänä vuonna juhlat väliin.

ap

Vierailija
54/57 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tilanne, että mies haluaisi mennä esim. baariin ja kysyy teiltä luvan. Te kiellätte, mutta silti mies haluaa mennä ja meneekin sitten ilman teidän lupaanne. Mitä te teette siinä tilanteessa??

Vai onko mies niin tossun alla, ettei sitten tee mitään ilman teidän lupaanne?

Vierailija
55/57 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

" En tajua, miksi niin monet ottaa jotenkin automaattisena " tosi" asiana sen, että miehellä itsellään ei ole vastuuta seksuaalikäyttäytymisestään vaan vaimon pitäisi säädellä sitä kielloin tms, känniin tulemista välttelemällä, erilaiset virikkeet piilottamalla jne. jne. Ja että pettäminen vai tapahtuu, jos olosuhteet on vääränlaiset."

Eikö sinustakin ole todennäköisempää, että mies (tai nainen) pettää pikkujouluissa (tai muissa vastaavissa) humalassa? Eikös se pettämiskynnys ole kuitenkin humalassa huomattavasti matalampi? Ja eikö mieskin helpommin himoa naista, joka pukeutuu seksikkäisiin vaatteisiin, kuin naista, jolla on päällä pitkä hame ja jakku?

Omasta kokemuksestani voin sanoa, että missään nimessä EN OLISI PETTÄNYT, jos suhteessamme olisi mennyt hyvin ja minä EN olisi ollut humalassa. Mutta kun meni huonosti ja olin päissäni, niin petin... Inhimillinen, joskin kamala virhe.

Että sinällään kyllä hyvin ymmärrän naiset, jotka kieltävät mieheltään ryyppäämisen ja baareissa käynnin silloin, kun parisuhteessa menee huonosti. Jos taas pettämispelko on naisen omaa luuloharhaa, jolla ei mitään perusteita ole, niin se onkin sitten vaikeampi ja ikävämpi tapaus, ja silloin pitäisi naisen itse lähteä hakemaan apua esim. psykologilta, jotta voisi päästä ongelmastaan.

Vierailija
56/57 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aina vastuussa teoistaan, riippumatta promillemäärästä, parisuhteen tilasta tai ympärillä olevista ihmisistä.

Vierailija
57/57 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites ne harakat sitten töissä? Saahan sitä sutinaa sielläkin aikaiseksi, jos halua on

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi