Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

käytimme huutavan 3 viikkoisen lääkärissä

Vierailija
18.10.2011 |

tosiaan 1.5 vk mennyt lapsen karjuessa itku on loputon itse aiva väsynyt itkuinen koko ajan. vastas koliikki tylysti ei auta muu kuin aika jaksamista oki vaan lääkäri. ei muuta ja itkin taas koko kotimatkan.

Kommentit (205)

Vierailija
201/205 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiljaa lisäämällä allergia maioa oli lastenlääkärin neuvo meille, kun sain soitettua hänelle ja kyseltyä apua maidon juottamisessa. eli laitoinme puolet omneota ja puolet uuta korviketta huomenna omneota hiukan vähemmän ja sitten pelkällä uudella.. tänään aika nukkuessa mennyt siksi jännittääkin tuleva yö .. mahdetaanko valvoa ja miten. samoin en oikein tiedä näin iltaa mohden miten herättelen hiukan toista ettei nukkuisi nyt tosiaan mitään klo 23 asti ja valvo sitten kello kolmeen.. joka ilta meillä käydään kylvyssä ja siitä kovin on nauttinutkin pikkuinen..

ap

Vierailija
202/205 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro vähän tuntemuksiasi? Miltä tuntui,kun eka lääkäri kuittaa huudot koliikiksi tutkimatta vauvaa?

Miltä tuntui, kun täältä alettiin jankuttaa sitä maitoallergia ja refluksiasiaa? Sähän taisit jossain kohtaa sanoa, että vaikea uskoa, kun kukaan perheessä ei ole allerginen.

Entä miltä tuntuu nyt kun diagnoosi on saatu?

Selittihän lääkäri sulle, mitä maitoallergia tarkoittaa käytännössä teillä? Ei siis mitään maitotuotteita, ei edes niitä laktoosittomia, siis sitten kun vauva on yli 6 kk vanha.

Sun pitää tutkia kaikki tuoteselosteet tarkkaan, monissa kaupan valmispuurotetroissakin on maitoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/205 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsella on maitoallergia, kannattaa olla tarkkana, koska silloin on usein myös muita ruoka-allergioita. Meillä todettiin lapsella 3-kuisena paha maitoallergia ja nyt 1 1/2 -vuotiaana on 13 yksittäistä ruoka-ainetta ruokavaliossa. Ja todellista rumbaa, suota ja allergiataivalta tämä on ollut.

Vierailija
204/205 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi kiva tietää kuinka vauva nyt voi? onko muuttunut täysin?

Vierailija
205/205 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

maitoallergiakin paranee vyöhyketerapialla.

kannattaa koittaa.

kaikki allergiat saadaan kuriin vt hoidoilla.

että siis lehmänmaitoallergia, jossa elimistö on sille allerginen, että se yhtäkkiä paranisi jalkapohjien painelulla?!

Mutta itse olen parantunut lukuisista siitepölyallergioista ja niihin liittyvistä ruoka-aineallergioista sekä eläinpölyallergiasta vyöhyketerapian avulla. Olen edelleen allerginen pähkinöille, mutta allergiareaktio on rauhoittunut niin että aiemman hengenahdistuksen sijasta vain suuta alkaa kutittaa.

Kävin vyöhyketerapiassa lähinnä rentoutuakseni mutta hämmästyksekseni huomasin muutaman hoitokerran jälkeen astmani ja noiden allergioiden rauhoittuneen huomattavasti. Unohtelin kesällä useamman kerran ottaa allergialääkkeeni ja huomasin silti voivani ihan normaalisti.

Vyöhyketerapian tarkoituksena on nimenomaan palauttaa elimistön tasapaino, jolloin elimistö ei suotta hyökkäile harmittomia ruoka-aineita tms. kohtaan (allergia)

Olen jokatapauksessa iloinen siitä että ap:n vauvan ongelma selvisi.