Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

käytimme huutavan 3 viikkoisen lääkärissä

Vierailija
18.10.2011 |

tosiaan 1.5 vk mennyt lapsen karjuessa itku on loputon itse aiva väsynyt itkuinen koko ajan. vastas koliikki tylysti ei auta muu kuin aika jaksamista oki vaan lääkäri. ei muuta ja itkin taas koko kotimatkan.

Kommentit (205)

Vierailija
1/205 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei auttanut, mutta monet ystävät saaneet siitä avun koliikkiin ja vauvan itkuisuuteen + uniongelmiin.

Ei se ota, jos ei annakaan.

Vierailija
2/205 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sisko kokeili tuota vyöhyketerapiaa kuopukseensa, joka kärsi koliikista. Kuulemma toimi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/205 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja montako kertaa käydään, mitä siellä käytännössä tehdään.. taidan kokeilla ei muukaan enää auta.. kaikki puhuu että pitäisi nukkua, mutta missä välissä kun vauva vaan huutaa.. isompi lapsi tarhassa 8-15

ap

Vierailija
4/205 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmeviikkoinen ei tiedä mistään muusta kuin ruoasta. Joten ruokaa. Mutta koska olet itse ihan hermona, et pysty kertomaan lapselle otteillasi että hän saa ruokaa ja tarpeeksi ja aina ja lapsi huutaa. Olette kierteessä.

Vierailija
5/205 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmeviikkoinen ei tiedä mistään muusta kuin ruoasta. Joten ruokaa. Mutta koska olet itse ihan hermona, et pysty kertomaan lapselle otteillasi että hän saa ruokaa ja tarpeeksi ja aina ja lapsi huutaa. Olette kierteessä.

Vierailija
6/205 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut pikkuvauvat kaipaavat kohtumaista turvapaikkaa ja rauhoittuvat liinan sisällä. Kaverillani auttoi.

Vierailija
7/205 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa ehdottomasti kokeilla vyöhyketerapiaa.. Mun tutun vauvalta oli joku luu kädestä sijoiltaan, niin se huudatti vauvaa. Tosin itku alkoi jo synnärillä.

Vierailija
8/205 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
9/205 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko kiireinen tk-lääkäri vai lastenlääkäri? Maitoallergia, otettiinko huomioon? Onko vauvalla mitään muita oireita kuin jatkuva itku? Yleensähän koliikkilapset itkee lähinnä iltaisin - teilläkö koko ajan? Mä varmaan etsisin jonkun kunnon asiantuntijan ja veisin uudestaan, ja kokeilisin sitten vyöhyketerapiaakin.

Vierailija
10/205 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma ei kohta kyllä ole enää vauva vaan sinä. Synnytyksen jälkeisen masennuksen pahana sairastaneena näen tekstistäsi jo ihan omia piirteitäni. Pitäisi olla onnellinen, on ihana vauva ja vanhempi lapsi myös. Ja vauva vaan huutaa ja ite ei saa nukuttua ja itkee vain.

Ota puheeksi neuvolassa/lääkärissä, jos tuo olo jatkuu! Saat lääkkeet, jotka tasapainottaa tuon olon. Varmasti olet väsynyt senkin jälkeen, eihän nuo koliikkia poista. Mä vaan ainakin aloin lääkkeiden aloituksen jälkeen nähdä värejä ja valojakin tässä vauvamaailmassa :)

Vierailija
11/205 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että meillä alkoi koliikkihuudot. tajusin vähentää raukalta vaatteita. hikipäätään huusi.ja tarjosin tissiä vähän useammin. nyt kuukauden ja niin tyytyväinen. että näin meillä, kantapään kautta.

esikoisen vein lääkäriin kuukauden ikäisenä kun samallailla huusi. olikin korvatulehdus.aina ei lääkärireissut ole turhia, vaikka aikaa varattaessa nauroivatkin mulle.

tsemppiä vaan, toivottavasti helpottaa pian!!!

Vierailija
12/205 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttöön. sitten samanaikaisesti varaan jonkun yksityisen kunnon lastenlääkärin ja pitkän ajan, jossa tutkitaan kunnolla, ei mitään 10 min, aikaa arvauskeskukseen.

Jos lääkäri ei löydä mitään vikaa, menette vyöhyketerapiaan. kyllä se siitä, tsemppiä!

Vierailija
13/205 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huuda nälkäänsä? Pieni vauva tarvitsee tiheästi ruokaa.

Vierailija
14/205 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

omasta ruokavaliostasi, suklaa, kaali ja mausteet pois. Syötön jälkeen pystympi asento. Vauvahieronta voi auttaa.

Vierailija
15/205 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei imetys onistunut lainkaan.. ja ei siitä nyt sitten haukkumisia kiitos.. juu ruokaa tarjoan ja syökin hyvin liiankin.. puklailee yleensä paljon :/ röyhtäisyjä ollaan tehty ahkeraan. lapsi vetää itsensä aivan suoraksi ja käpsiskelee huutaa aivan täyttä kurkkua ei auta ei mikään kaikkea ollaan kokeiltu. :( ja pisin päivää juu tänään esim koko aamun ja päivän klo 13 asti täyttä huutoa.. hetkeksi rauhottui kun menin kävelylle pariksi tunniksi. ja taas alkaa sama huuto näköjään. ja niin on saanu maitoa!

ap

Vierailija
16/205 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku neuvolatäti mulle sano et NAN on parasta.

Vierailija
17/205 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi pienellä olla normaalia pahempi syntymiskriisi ja kapalointi voisi helpottaa ja ehdotna sitä ruoan tarjoamista joka välissä. suuren lapsikirjan hyviksi todettuja vinkkejä.

Vierailija
18/205 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivon vain paljon auttavia käsiä. Onko sinulla sukulaisia tai tuttavia, joille voisit vauvan uskoa hoitoon? Mannerheimin lastensuojeluliitosta voisi saada hoitoapua. Neuvolan kauttakin voi kai saada, mutta ei sieltä helpolla saa. Pitää saada itkupotkuraivokohtaus tai jotakin että ohjaavat eteenpäin.

Meillä nyt vuoden ikäinen lapsonen huusi koliikkia kolme kuukautta ja äitinä olin niin romuna, etten lopulta saanut enää unta vaikka olisi tarjoutunut sopiva hetkikin nukkua. Itkin vain kokoajan niin kuin sinäkin nyt ja väsyin niin, etten olisi uskonut että voi olla niin väsynyt. Lopulta ymmärsin hakea rauhoittavaa lääkäristä nukahtamiseen yksityiseltä lääkäriasemalta ja apuun vauvaa hoitamaan riensi sukulaisia. Sellaisiakin lääkkeitä on, joita äiti voi käyttää imetyksen ainana ja ovat turvallisia lapselle. Sitten, kun pääsee pahimman yli ja saa nukkua edes muutaman tunnin päivittäin, niin luonnollinenkin uni palaa pikkuhiljaa. Päivälläkin voi nukkua, jos silloin on helpompaa saada lastenhoitoapua.

Tsemppiä ja hae apua äkkiä, kun vielä jaksat!

Vierailija
19/205 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja röyhtäytä kunnolla!!!

Vierailija
20/205 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen parempaa lastenlääkäriä. Jokin syy siinä on pakko olla.