Mitä koiralle joululahjaksi?
Kommentit (12)
Ihan mielenkiinnolla kysyn, en negatiivisessa mielessä. Meilläkin on piskinretale eikä se ymmärrä kerjätä mitään. No, ihmisen hyvän mielen vuoksi se lahja ehkä onkin.. itse en vain koskaan ajatellut lahjoa piskiä millään.
Ja mielellään ksylitolilla makeutettuna, ettei turrelle tule reikiä hampeihin.
Ihan mielenkiinnolla kysyn, en negatiivisessa mielessä. Meilläkin on piskinretale eikä se ymmärrä kerjätä mitään. No, ihmisen hyvän mielen vuoksi se lahja ehkä onkin.. itse en vain koskaan ajatellut lahjoa piskiä millään.
Lapset myös tykkäävät paketoida koirallekin lahjan.
Suklaata - paaaaljon suklaata.. Ja mielellään ksylitolilla makeutettuna, ettei turrelle tule reikiä hampeihin.
hiivatulehduksinen leivinuunin leveyinen vittu. Ole hyvä.
Ja mielellään ksylitolilla makeutettuna, ettei turrelle tule reikiä hampeihin.
Toivon sinulle parempaa jatkoa.
lue sieltä!
Terv. eläinten lahjoja
Fiksut koiraihmiset :0)
joku kehottaa myrkyttämään koiran, niin sekö sinusta sitten on fiksua? Niin metsä vastaa kuin jne.
Lässyn lässyn.
Laita osoittees, niin panen sulle pari siankorvaa postiin jouluksi. Ja vinkulelun, jos sua oikein kovasti harmittaa.
tai uuden pehmolelun,miksei saisi? ei se ehkä osaa odottaa joulupukin tuloa,mutta miksei omaa lemmikkiä saisi muistaa?? ostan äidin kissallekkin jonkun kiiltävän pallon tai muun hiirentapaisen öttiäisen :)
jos on lelujen perään, herkkuja muuten. Meidän koiralle yleensä herkkuja, vanhempien koiralle lelu.