Voinko nostaa kunnianloukkaus syytteen?
http://kiroilevakissa.blogspot.com/2011/10/jotain-vikaa-kenties.html
Tuo teksti!
Vittu mikä ämmä. Kehtaakin haukkua mua noin avoimesti.
Nyt kyllä nostan oikeusjutun.
Eikö ole oikeutettua?
Kommentit (20)
Selvittäkäähän teinit asia keskenänne, ei poliisia tai oikeuslaitosta nuo hiekkalaatikkoleikit kiinnosta.
vaikutti. Tosi outoa käytöstä sulta jos et anna lapsen tavata isäänsä.
Tossaha iha suoraa haukutaan äitiä ja toine kerjää sääliä ku ite ei voi lasta saada :D
eihän tässä paljastu edes kenenkää henkilötiedot..
ootpa katkera.
ei anna lapsen tavata isäänsä? Toivottavasti Olli ja uus eukko saa lapsia, ja ne lapset saa mahdollisuuden tutustua isoon siskoonsa ja sisko pieniin sisaruksiinsa.
ei anna lapsen tavata isäänsä? Toivottavasti Olli ja uus eukko saa lapsia, ja ne lapset saa mahdollisuuden tutustua isoon siskoonsa ja sisko pieniin sisaruksiinsa.
Kyllä tosta muutamat tutut mut tunnistaa.
Ja tota vitun huoran blokia lukee exän vanhemmatkin...
Vittu!
No joo ehkä oon itsekeskeinen juu...
Ja kaiken huippu oli että nää idiootit kehtas sanoa että he voivat joskus ottaa viikonloppuna MUN lapsen hoitoon kun heillä on kuulemma NIIN pal tilaa että lapsi saa siel oman huoneen...
Kyllä tosta muutamat tutut mut tunnistaa. Ja tota vitun huoran blokia lukee exän vanhemmatkin... Vittu! No joo ehkä oon itsekeskeinen juu... Ja kaiken huippu oli että nää idiootit kehtas sanoa että he voivat joskus ottaa viikonloppuna MUN lapsen hoitoon kun heillä on kuulemma NIIN pal tilaa että lapsi saa siel oman huoneen...
ja mieti pari kertaa, ennen kuin haukut henkilöä netissä vitun huoraksi. Sullahan on selvästi joku mt-ongelma, toivottavasti lastensuojeluviranomaiset puuttuvat asiaan.
Missään ei käy ilmi sun henkilöllisyys.
Jos nyt kuitenkin antaisit tyttären tavata isäänsä.
Olin kun raskaaksi tulin enkä hankkimalla hankkinut lasta!
Nuo taas ovat hankkimalla hankkimassa pentuaan!
Ja vittu tota muijan työtä :D
Se on siivoojana ;DD
Onko nolonpaa nähty...
Ja vieläpä opiskelee iha siivoojakoulussa ;DDD
Tartteeko muka vittu pölyjen pyyhintää koulutusta :DDDDDD
Älä kuitenkaan tule tänne sitten ihmettelemään miksi sua vastaan on nostettu vastakanne.
Yritä nyt nainen päästä yli tosta katkeruudestasi tai ihan oikeesti löydät itsesi raastuvasta kertomasta miksi isä ei saa tavata lastaan.
Miten olet perustellut tuon kiusanteon itsellesi?
Miksi lapsesi isä ei saa nähdä lastaan? Omistatko sinä lapsesi? Lapsesi tulee vihaamaan sinua vielä jonain päivänä, koska hän ei saa tavata isäänsä.
Kyllä tosta muutamat tutut mut tunnistaa.Ja tota vitun huoran blokia lukee exän vanhemmatkin...
Vittu!
No joo ehkä oon itsekeskeinen juu...
Ja kaiken huippu oli että nää idiootit kehtas sanoa että he voivat joskus ottaa viikonloppuna MUN lapsen hoitoon kun heillä on kuulemma NIIN pal tilaa että lapsi saa siel oman huoneen...
Luulenpa, että se, joka kunnianloukkaussyytteen voisi näillä perusteilla nostaa, on nimenomaan exäsi nyxä, tuo blogin kirjoittaja. Minusta hän ei kirjoittanut siellä sinusta mitään pahaa, tosiasioita vain. Sinä sen sijaan huorittelet häntä ihan avoimesti ja monta kertaa! Koetahan päästä eroon katkeruudestasi ja siirry omassa elämässäsi eteenpäin! Hyvä blogi muuten!
Miksi lapsesi isä ei saa nähdä lastaan? Omistatko sinä lapsesi? Lapsesi tulee vihaamaan sinua vielä jonain päivänä, koska hän ei saa tavata isäänsä.
todellinen :D
Meni vaan hermot totaalisesti.
Kun en ymmärrä miksi nyt halutaan pitää yhteyttä?
Jotain sähköpostia on laitettu, mutta en halua heitä MINUN kotiin. Enkä tuota naista lapseni lähelle.
Lukekaa enemmä tota blokia nii ymmärrätte kyllä :D
"Kommenttia saa laittaa, ihan jos olette samassa tilanteessa tai jos olette toisella puolella.
Miten te joiden lasten isät ovat uudessa suhteessa, miten te suhtaudutte uusiin kumppaneihin?" ja kukaan ei ees oo tolle kommentoinut... Mahtaa muidee harmittaa :)
Mutta ei mitää MT ongelmia suututtaa vaan kun muija kuka ei oo koskaan mun lasta ees nähny itkee tollee :D
ootte kai 20-vuotiaita(-22??) ikäisiä?
Surullisiä ammareita taijatte olla kaikki, oikeen white trash, sinä eksäsi ja sen vaimoke :D siivooja.... mikäs se sinä olet? :D lähihoitaja? Niitähän ne teiniäidit on..
ja selvennykseksi en tosiaan tunne teitä, tiiän vaan niin monta tapausta..
noin tyhmä kuin ap, mutta tosielämässä tällaisia tapauksia on, ja sitten kun exä saa lapsia sen nyxänsä kanssa, nämä tapaukset tulevat palstalle ruikuttamaan, miten isällä ei enää riitäkään aikaa entisestä suhteesta syntyneelle lapselleen :D
Yhteistä lienee myös se, että exän hyvä elämä nyxän kanssa (mm. isommat tilat) ottavat kovasti aivoon.
Kun en ymmärrä miksi nyt halutaan pitää yhteyttä?
Maailma on täysi muitakin paikkoja kun kotisi
Jotain sähköpostia on laitettu, mutta en halua heitä MINUN kotiin.
Aiotko hyväksyttää mahdollisesti tulevan miehesi exsälläsi?
Enkä tuota naista lapseni lähelle.
täyttyy kunnianloukkaussyytteen kriteerit toiseen suuntaan? Noloa ap:n osalta joka tapauksessa, noin lapsellista käytöstä aikuiselta ihmiseltä ja vielä kehtaa linkittää tuon blogin tänne!
Pahoittelen jos tekstini on jotain haitannut. Mutta eipä tuosta oikeen ketään ulkopuolinen voi tunnistaa?
Olin hieman hämmentynyt blogini kävijämäärästä :D
Ylensä kun kirjoitan periaatteessa vain omaksi huvikseni :)
Mutta jos asia sinua noin paljon haittaa voin poistaa tekstin, ja enpä usko että tuosta tekstistä mitään syytettä voi nostaa... Ja en mäkään jaksa mitään syytteitä nostaa, kun kumminkin netissä kuka vaan voi nimettömänä kirjoitella.
Kovin toivon ettei kaikki tekstit ole tältä äidiltä...
Ilmeisesti olet myös sanonut noi asiat kyseiselle äidille, niin silloin hän kertoo vain asiasta.
Missään hän ei solvaa sinua, niin mielestäsi häviät oikeudenkäynnin.
Se että tunnistaa itsensä vaille minkäänlaista herjausta, niin ei ole kunnianloukkaus.
Blogin kirjoittajan kannattaa poistaa kirjoitus, sillä hullun kanssa ei kannata alkaa taistella.
Mullekkin kerran naapuri sanoi, että kunnianloukkaus, kuin hän tunnistaa itsensä.
Olisi kyllä hävinnyt oikeudenkäynnin ja minä en sellaisesta pelästy, koska en ketään solvannut.
Entisenä yrittäjänä halveksun kyllä ihmisiä, jotka menevät oikeuteen hepposin perustein ja sitten saavat lähteä oikeudesta pois hävinneenä ja oikeusmaksut saavat vielä mukanansa.
Kannattaa miettiä tarkkaan, että mitä se kunnianloukkaus on juridisen merkityksen mukaan.
Jos olet Ollin tyttären äiti, niin harkitsen asiaa aika tavalla - voihan kunnianloukkaussyytteet mennä läpi, mutta aika kädenvääntö tuosta tulee, kuka puhuu totta. Mitäpä, jos yritätisit sovintoa?