Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Katsokaa noita IS:n otsikoita vasemmassa laidassa.
18.10.2011 |
Kiinostaako oikeasti avata edes IS:n sivuja noiden takia? Eikö ole mitään oikeaa uutista, ainoa järkeväkin uutinen on muualta lainattu.
Nykyisin iltapäivälehdet ovat ihan Seiskan tasoa.
Kommentit (2)
Tarjoaa uutisia otsikolla "oho", "hui", "vau", sekä tietysti nämä salarakas ja kohukaunotar (tai -missi) ovat kovassa käytössä. Sekä ikuisesti yhtä yllättävä yllätysraskaus.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
täysin lukijoiden aliarvostamista ja muutkin ihan peetä.