Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Elina Kiikon paino-ongelma: laihtuu laihtumistaan

Vierailija
18.10.2011 |

On jo käynyt lääkärissäkin, eikä paino vain nouse.

http://www.iltalehti.fi/viihde/2011101814590130_vi.shtml

Alkaa olla jo todella laiha.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti on käynyt perusteellisissa lääkärintutkimuksissa. En yhtään ihmettele, ettei jaksa syödä kahden tunnin välein.

Vierailija
2/13 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuisiän anoreksia. Jos on ollut tarkoitus laihduttaa muutama kilo ja sitten karkaa mopo käsistä kuten taudin kuvaan tavallisesti kuuluu, eikä muuta syytä laihtumiselle ole. Kuulun itse samaan sarjaan, mutta viitsiikö nelikymppinen äiti myöntää olevansa anorektikko? No en ainakaan minä, olen mielummin vaikka allerginen kaikelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä kyse ole siitä, että "äiti-ihminen olisi avuton". Hohhoijaa.

Vierailija
4/13 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen laiha, vaikka syön mielestäni ihan hyvin. Toki jos söisin kahden tunnin välein, lihoisin varmaan vähän, mikä olisi kyllä ihan toivottavaa, mutta en kyllä vaan saa syötyä niin tiuhaan.

Vierailija
5/13 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekemällä tehty uutinen, en vaan käsitä miten tästäkin jaksetaan uutisoida. Muistan jonkun jutun Me Naisissa pari kk sitte missä toi eukko valitti ongelmaansa et laihtuu ja "on jo liian laiha" mitä se ei silloin todellakaan ollut, vaan normaalipainoinen.

Ja nyt sama valitus jatkuu.. Ketä oikeesti kiinnostaa joku Elina Kiikko?? Sehän on täysin obody tekaistune ongelmineen.

Vierailija
6/13 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihminen se on äitikin

Vierailija
7/13 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä olen kyllä sitä mieltä, että joka ikinen meistä lihoo jos miettii (tai ei mieti) mitä suuhunsa laittaa. Ellei sitten ole kilpirauhasen liikatoiminnasta tms. johtuvaa sairautta. Esim. pähkinöitä, ruokaoöljyä ja hedelmiä lisää ruokavalioon niin varmasti tulee painoa lisää.

Vierailija
8/13 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan pystyny syömään. Kaikki inhotti. Mitään syytä ei löytyny. Kävi magneettikuvaukset ja verikokeet jne. Kaikki ok.

Kuihtui ja kuihtui. Ruoka jo yökkäytti.

Kuoli sitten tk:ssa, kun iski vielä sairaalareissulla sairaalabakteeri.

Ruuminavauksessa löytyi syöpä joka oli verkostoitunut kaikkien sisäelinten ympärille. Mutta missään kokeissa tätä ei löydetty.

En nyt tarkota, että tämä on Kiikolla, mutta näinkin voi käydä. Ei tarvii olla anoreksia.

Vierailija
9/13 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyseessä ole anoreksia.

Kehon rasva-aineenvaihdunta meni päälle ihan täydellisesti ja paino tippui. Nälkää en tuntenut koskaan ja niinpä piti laittaa kännykkä herättäämään syömään pirkin päivää.

Liki vuoden taistelin ennen kuin paino kääntyi nousuun.

Ei ollut todellakaan kiva kuunnella, kuink airmiset arvostelivat anorektikoksi jne vaikka kyseessä ei kyseinen sairaus ollutkaan.

Vierailija
10/13 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

OT Pelottaako ketään muuta noi sen silmät. Hui.

Vierailija
11/13 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikäviä ongelmia.

Vierailija
12/13 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelottavan näköinen ilmestys. Tuollainen silmämeikki ei sovi hänelle ollenkaan. Ja varsinkin jos hän on vielä tuosta hoikistunut entisestään.

Vierailija
13/13 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että laihtuu kun ei muista syödä...

Ei uskoisi äiti-ihmisen olevan noin avuton.