Shokeeraava video kiinalaisesta 2v. lapsesta
Varoitan, video on julmuudessaan ja kauhuudessaan kertakaikkisen järkyttävä. Miten voi olla mahdollista? Herrajumala tuota pientä lasta.
http://www.huffingtonpost.com/2011/10/17/china-toddler-run-over-by-van_…
Kommentit (28)
Ajatelkaa miten usein tälläistä voi tapahtua ILMAN kameraa??????????
varmaankin hieman hidastettuna näkyi! Lapsi oli lähtenyt itse kävelemään kadulle ja vihdoin roskankerääjä nosti tytön sivuun ja myöhemmin äiti otti lapsensa syliin ja lähti.
todella järkyttävä video :( Katsoin eilen mutta tänään tuosta videosta oli poistettu pahat kohdat eli uskaltakaa katsoa!! En ymmärrä miksi ne on poistettu. Elämä monissa maissa on karua...
Huom teille jotka ette halua nähdä! Katsoinkin toisen linkin jossa cnn uutislähetys! tämä jossa kaikki näkyy on kiinalainen versio.
Mulla tekee pahaa katsoa kaikkea missä lapsia kaltoinkohdellaan. Ehkä en viitti avat tuotakaan...
ja taas itse lapsettomuudesta kärsineenä mietinntätä maailman nurinkurisuutta. Kiinassa tyttövauvoilla ei ole mitään arvo ei näemmä tämän videon perusteella edes ihmisinä pidetä ja täällä phjolassa olisi on tukuittain perheitä, jotka ilomielin ottaisivat vastaan tuon pienokaisen. Miksi adoptiosta on tehty niin helvetin vaikea ja brokraattinen kun ajattelee, että tyttöjen arvostus on tätä luokkaa niin ei voi muuta kuin itkeä. Miksi ihmiset ovat niin typeriä ..ei voi olla muuta kuin, että nämä pienet ihmist ovat pelinappuloita, joilla Kiina yrittää rahastaa länsimaita. Kuka tahansa adoptioperhe olisi parempi kuin tällainen kohtelu ..NIIN SAIRASTA ETTÄ OKSETTAA. Miten ihmisestä voi tulla tunteeton eläin ..kysyn vain.
Ohikulkijoiden sekä "pelastajan" että äidin... Lapsi on loukkaantunut vakavasti ja toiset retuuttaa minkä kerkiää. Ja mitä helvettiä se äiti tekee?! heittää lapsen vaan syliin ja kävelee pois! Tuli kyllä tunne, että taidettiin tyttö tarkoituksella päästää tielle vartioimatta ja toivoa "parasta"...
Kulttuurilla voi kaikenlaista perustella, mutta tämmönen on silkkaa julmuutta. Ehkä on ihan hyvä, että Kiinassa lasten lukumäärää rajoitetaan, niin voisivat edes arvostaa niitä lapsia jotka ovat olemassa. Aika kauhea ajatus olisi, että tuollakin äidillä olisi useampi lapsi. Toki voi olla niin, että lapsi oli syystä tai toisesta "vääränlainen" ja siitä piti päästä eroon, jotta voi laillisesti tehdä uuden tilalle.
Kyllä kiinalaisten arvostus taas laski mun silmissä. Tytölle toivon parempaa elämää joko maassa tai "taivaassa".
ladata videota, mutta olen kyllä lukenut aiemminkin että tuollaisesta on tullut ihan epidemia Kiinassa. Ihmiset eivät viitsi tai uskalla auttaa hädässä olevaa koska saattaisivat joutua itse vastuuseen.
Jotenkin ihan uskomaton ajatus että näkisin tiellä ihmisen joka on jäänyt auton alle, ja enkä vain jatkaisi matkaani vaan en edes väistäisi, vaan ajelisin vaan entisten renkaanjälkien yli. Hirveää.
En tee sitä edes yliajetulle supikoiralle.
Taas Kiinassa hetken hälistään kun joku sai tapahtuman videolle mutta tuskimpa asenteet ja tavat siitä muuttuu. Katsoin kerran videon jossa kiinalaismies vahingossa peruutti vanhuksen päälle pihalla.. Nousi autosta ja totesi että ei saatana, tuli ajettua päälle ja se on vielä hengissä. Ajeli sitten pari kertaa yli uudestaan että varmasti pappa kuoli. Ja tämä kaikki väitettiin tapahtuneen siksi että mies olisi muuten joutunut maksamaan vanhuksen sairaalakulut ja kuntoutuksen ehkä loppuelämäksi. Ei hänellä siihen olisi varaa joten parempi "lopettaa" pappa jotta ei tule seuraamuksia.
Näin sitä arvoa ihmishengelle.
mulle on mieleen syöpynyt myös yksi kuva kiinasta jonka joskus näin. Siinä on kuvattu pätkä vilkasta katua, ihmisiä pyöräilee ja kävelee...ja siinä tien sivussa ojanpenkalla on vauvan ruumis. Todellakin se järkytti..että kiinassa ihmisen elämän arvo on niin mitätön. sama tunne tulee tästä videosta. Ei mitään arvoa toisten silmissä pienen lapsen elämällä.