Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sisunaiset 17.10.11

17.10.2011 |

Viime tippaan jää tänkin päivän päivitykset, mutta parempi myöhään kun ei lainkaan;)!

Eilinen ravintola-/leffailta meni paremmin kuin hyvin, sillä söin tosiaan kaverin maailman parhaimmaksi kehumaa kanasalaattia ja täytyy sanoa, että oli ihan hyvää, mutta tuskin maailman parasta ;) j leffassa napsin ainoastaan muutaman suolapähkinän kera light-limun!!Eli vallan mainiosti sujui siis ja leffakin oli hyvä :)!

Tääkin päivä on sujunut vallan mainiosti..tosin kahvipöydässä otin yhden ohuen unelmatorttuviipaleen, mutten lipsunut enempiä..vaikka houkutuksia ois piisannut tälekkin päivälle ;)!

Mites muiden sisunaisten viikko on lähtenyt käyntiin??Tsemppiä viikkoon :D!!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin saa kummasti energiaa ja puhtia jatkaa seuraavanakin päivänä!

Hyvin on mennyt tähän asti tällä viikolla, teetä oon vetänyt kuin pesusieni - no en nyt ihan niin paljon, mutta kun menee nollasta viiteenkin mukiin päivässä, niin se on mulle iso ero!

(Vessassa saa ravata pitkin päivää -ja valitettavasti, yötä.)

Mukavaa viikon jatkoa, kaverit!

Vierailija
2/10 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä viikko alkoi hirmuisella migreenillä, mutta syömisten suhteen sentään onnistujaolo :D Eiköhän se tästä taas! Kun päänsärky helpottaa, tuntuvat kaikki asiat helpoilta ja kevyiltä..

Tsemppiä kaikille alkaneelle viikolle, painon merkeissä palaan asiaan viikonloppuna (ja muissa asioissa ehkä jo aiemmin).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/10 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin taas oli vieraita ja söin yhden korvauustin kahvipöydässä, mutten muuta..ihn onnistunut päivä siis taas..vielä kun vaakaki tajuis sen ;)!!

4/10 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän tuo laihis sujuu..tänään napsin pari palaa suklaata töissä ja kotona piparin, mutten pahoja repsuja..tosin niitä ei tattis tulla lainkaan!!!

Tämmöstä mulle siis tänään..mielenkiintoista eikö totta ;)!!!

köris

Vierailija
5/10 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista on, Köris, anna tulla vaan! :) Näin se pysyy pino hengissä.. Muutkin mukaan!

Mua palelee. Nyt on jo meikäläisen pinta-ala niin paljon suurempi verrattuna massaan (kuin isompana ollessani), että lämmönhävikki tuntuu.. Ei mua vaan muutamaan vuoteen ole näin palellut, ei syksyllä eikä talvella. Luut ja ytimet tärisevät! Villasukat ovat rakkaimmat ystäväni, ja kuuma muki teetä toinen. HrrrrrRrrrr...

Mä napsin kans eilen palan suklaata, ja santsasin ruokaakin! Sitä ei ole tapahtunut yli puoleen vuoteen.. tosin lähtöannos oli mini-mini, eli yhteensä söin kuitenkin ehkä vain 20% enemmän kuin tavallisesti yhdessä annoksessa. Eipä siinä, tuossa kohti oli vähän enemmän nälkä ja seuraavalla ruokakerralla ei sitten taas tarvinnut niin paljoa. Kyllä se siitä tasapainottuu.

Menkkoja odottelen. Muistuttakaa mua sitten, että se järkyttävä turvotus kuuluu asiaan. Tässäkin kuussa.

Torjantaita kaikille,

Tiittari.

Vierailija
6/10 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eipä eilisessä nyt ollutkaan niin paljon kerrottavaa. Ihan ok päivä. Join paljon teetä, kun meinaa flussa iskeä. Kyllähän mä toki suklaatakin söin, mutta vähän. En mä edes yritä mitään totaalikieltäytymistä, koitan vaan käyttää vähän järkeä syömisten kanssa....

Ja jatka vaan samaan tapaan, Köris!!

Jännä toi palelu-ilmiö, Tiittari! Eipä mulle tullut tuollainen mieleenkään (kun ei ole omakohtaista kokemusta ollut moneen vuoteen..heh), mutta varmasti kestää jonkin aikaa, ennenkuin kroppa tottuu uuteen minäänsä. (Olipa hankalasti sanottu...)

Punnaripäivä huomenna. Odotan miinusta. Toivon miinusta. Siis PAKKO tulla miinusta, muuten mä huudan! Ja ostan uuden puntarin. Voin nyt tunnustaa, että viime käynnillä (jota en siis merkannut edes tänne, kun suututti niin) paino oli tasan 91. Se oli hirveetä. Takas ysikymppisenä. Masentavaa. Mutta se myös herätti. Koska kohta olen kolminumeroinen. Siis jos en tee mitäään.

Nyt on kova into päästä takas kahdeksankymmentäluvulle! Tämä päivä on mennyt ihan hyvin (mankoista huolimatta). Huomenna on totuuden hetki.

Vierailija
7/10 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei mitään mahiksia. Eli kauhea kiire. Hyvä, jos olen kerran koko viikolla muistanut ajatella tätä koko pinoa. Karkkia en ole syönyt - siihen olen tyytyväinen - enkä siis suklaatakaan. Osa päivistä on mennyt hyvin, osa vähän liian normisti.

Mulla on ens viikolla töistä loma - eli kyseessä on siis opiskeluloma. Jospa sitten jotain ehtisin.

Haluaisin ehtiä esim. uimaan, mutta nyt tuntuu, ettei tule saumaa tämän vuoden puolella.

Kiitos teile ahkerasta kirjoittelusta! Minäkin koitan viikonloppuna rustailla jotain. Silloin on kuitenkin vähän helpompaa kuin arkena.

Vierailija
8/10 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta nyt ehdin koneelle tuloksia ilmoittamaan. Aamuna paino oli 89.3. Todella tyytyväinen olen kun vertaan edelliseen lukemaan (91 silloin pari viikkoa sitten).

Voi kun saisin pidettyä itseni suht koht kurissa tän viikonlopun taas...

Mutta mukavaaa viikonloppua kaikille! Nautitaan kevyesti!

Vierailija
9/10 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sitten tullu kirjottaan ennen loppuviikkoa. Eikä nytkään huvittais, kun viikon tulos ei oo mikään hieno... 73,2 painoin eilen, plussaa viikossa 600 grammaa. Syytä ei tarvi ihmetellä, syömällä nuo on tullu. On vietetty maitotillallisten harvinaisia vapaapäiviä ja on käyty kahvilassa ja pizzalla, ja syöty kotonakin vaikka mitä. No, loma loppuu huomenna ja pääsee taas heiluttaan talikkoa ;).

Mietin muuten tuossa, että mulle vois varmaan tuohon listaan laittaa lähtöpainoksi 82 kiloa, kun sehän se alunperin oli. Sisunaisiin kun tulin, painoin sen jotaki päälle 75, niin laitettiin se sillon. Mutta kun sen lähtöpainon muuttais, listassa näkys se ihan todellinen pudotus siitä aivan alusta asti eikä itekään tartteis laskea, kuin paljon sitä on laihtunu kokonaisuudessaan. Ei muuta kun hyvää viikonlopun jatkoa ja toivottavasti muilla sujuu paremmin tämä laihdutus ku mulla nyt!

Vierailija
10/10 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaterkut ennen simahtamista! Huominen on ehkä yhtä paljon härdelliä kuin tämäkin päivä, eli PALJON! Voi olla, etten ennätä palstailemaan lainkaan.. mutta maanantaina sitten taas, eiköhän sitä sen verran palata taas ruotuun jahka viikonloppun vilske helpottaa.

Tsemppitä kaikille, yritetääs saada sitä puuttuvaa draivia niille jotka sitä kaipaavat ja toivotaan suotuisaa jatkoa niille, joilla nyt on "vauhti päällä" laihtumisurakassa. Hyvää viikonlopun loppua,

ZzzzZzzzzZzzz...

Tiittari -.-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi