Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muíta passilaisia viikolle 47?

07.11.2005 |

Moikka!

Aloitin juuri Zumenonin ja pas on suunniteltu viikolle 47. Yksi ivf takana elokuussa ja siitä plussa mutta kesken meni viikolla 6 ja risat.

Pakkaseen saatiin meiltä vain kaksi alkiota. Jospa niistä toinen kestäisi sulatuksen... Vähän jännittää kyllä. Pitää vaan toivoa että onnistuisi!!

Mitähän taas töissä keksisi lääkärissä käyntien syyksi? Kun en ole työkavereille enkä pomolle halunnut kertoa asiasta...

Tsemppiä kaikille!!

-Jasmuli-

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kyllä alkaa jo jännittämään kovasti. Torstaina oli ultra ja päädyttiin alkionsiirtoon maanantaille. Limis oli 13mm. Mutta jotakin suhrua näkyi oikeassa munasarjassa.. Mahdollisesti endo tai sitten ovulaatio zumenoneista huolimatta... Joten lääkäri päätti siirtää alkiot maanantaina... Zumenon jatkuu samalla annostuksella ja Lugesteronin aloitin perjantaina.

Nyt on vaan sitten toivottava ettei se mahdollinen ovulaatio sotkisi siirtoa. Ja tietysti ne kaksi alkiota selviäisivät sulatuksesta... Kun ei niitä enempää ole.. Lääkäri kyllä sanoi että yleensä ne joista on kerran raskaus alkuun saatu niin ne alkiot on parhaimpia selviytymään.. No jospa nämä olisi halukkaita elämään ja kasvamaan, eivätkä tulisi kesken pois. Huomis aamu on kyllä tuskaa olla töissä, ennenkun saan tiedon miten on alkioille käynyt!!

Ei auta muutakun toivoa parasta!!!

Mitäs muille kuuluu??

jännityksen vallassa, Jasmuli ;-D

Vierailija
2/7 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon menossa huomenna ultraan, sit selviää siirtopäivä.

Tsemppiä sulle huomiseen siirtoon ja pidän peukkuja, että alkiot kestää sulatuksen!!! ;)

t:nurminata

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt ottaa pattiin ja lujaa.. Ei ne alkiot kestäneent sulatusta.. Koko aamun töissä ripuloin jännityksessä, ja niinhän siinä kävi, niin kun pelkäsin. Eipä ollut mitään siirrettävää...

Pah! Toiseen ivf pääsen vasta viikolla 12!!! Kamalan pitkä aika!!! Kyllä käy pitkäksi tämä odottavan aika. Nyt vaan pitää toivoa ihmettä tapahtuvaksi, josko luomusti onnistuisi... Suuresti epäilen.. Kun vasen munajohdin tukossa ja kohta varmaan oikeakin menee endon takia...

Toivottavasti muilla menee paremmin!!

masennuksen kourissa Jasmuli

Vierailija
4/7 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tosi pahoillani, ettei sun alkiot selvinny sulatuksesta. :(

Mun pitäs mennä siirtoon perjantaina, saa nähdä miten mun alkioille käy.....

Toivon sulle hyvää jatkoo ja tsemppiä!Jasmuli:

Vierailija
5/7 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kävin ultrassa ja sain siirtopäiväksi perjantain. Yksi ISCI on tehty lokakuun alussa ja siitä pakkaseen saatiin kuus alkiota, jotka on kolmessa oljessa. Zumenomit aloitin tuossa puolitoista viikkoa sitten ja tänään limiksen vahvuudeksi mitattiin 7.5 ml. Lääkäri sanoi että paras siirtopäivä ois osunut juuri viikonlopulle ja kun maanataina ei mun hoitopaikassa tehdä siirtoja niin se tehdään sitten perjantaina. Tänään ultran jälkeen rupes hirveesti jännittämään että selviääkö pakkasukot sulatuksesta. Täytyy kovasti toivoa, että selviää. Perjantaina sen sitten näkee.

Olen Jasmuli pahoillani ettei teidän huurunenut selvinneet, mutta positiivisin mielin vain uusiin hoitoihin :) ja uskotaan että luomustikin voi tärpätä :)

Vierailija
6/7 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jag har PAS planerad till v. 46, men kanske vi ändå kan föjas åt.

Är idag på kp 10 och har gått på Zumenon 1x3 sedan 30.10.

Var ikväll på ultra och skall meddela kliniken resultatet imorgon. Får då veta närmare vilken dag som det blir pas. Hoppas verkligen vi kommer så långt, har tre långtidodlade embryon i frysen.

Resultatet från ultra: limis 9 mm vilket var jättebra enligt läkaren.

Bakgrund: Försökt bli gravid sedan 01/2001. PCO. 1. IVF 11/2004 -> + -> mf. v. 7, PAS x2 våren 2005: neg., 2.IVF 04/2005:neg., 3.IVF 8/2005: neg., PAS 11/2005:?

Min man och jag har kommit överens om att detta troligen blir vårt sista försök. Om det inte lyckas denhär gången heller påbörjar vi adoptionsprocessen. Har inga som helst förhoppningar på att det kommer att lyckas. Har gått ner 10 kg i vikt sedan augusti, få se om det har någon betydelse.

Ha det gott och kämppa på!!!

Vierailija
7/7 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on alustavasti sovittu pas viikolle 47. Alotin myös juuri zumenonit.

Mulle tehtiin punktio ekaa ivf:ää varten 38 viikolla, siitä saatiin 36 munasolua joista 15 hedelmöitty. Mahtava saalis josta kuitenkin seuras vaikea hyperi. Olin viikon sairaalassa, mulle kerty nestettä vatsaonteloon ja toiseen keuhkoon. Tuoresiirtoo ei ikinä tehty vaan kaikki meni pakkaseen odotteleen, että mä toivun hyperistä.

No, nyt sit oottelen sitä pas:a ja toivon, että joku huurunenä selviäis sulatuksesta.

Tsemppiä sulle ja kerrotaan kuulumisia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan